لوازم جانبی موبایل

این جشن غوغای زیادی در فروش شیائومی به پا کرد و سبب شد تا در همان سال بتواند 7.2 میلیون تلفن همراه را به فروش برساند. شیائومی همیشه هدف خود را مطرح کرده است: فروش و ایجاد تلفنهای همراه شیائومی با درجه بالاتر و حداقل هزینه، به طوری که همه بخشهای جامعه بتوانند یک تلفن همراه قوی داشته باشند و دارای ویژگیهایی مانند برند اپل باشند. برای مثال اگر لوازم جانبی اپل تقلبی همانند شارژر فیک تهیه کنید، قطعاً به گوشی موبایل خود آسیب میرسانید.

سونی ژاپن. شیائومی نتوانست با این برندها مبارزه کند، اما تا مدت ها تصور می شد که رقیب اپل در بازار شرقی باشد و اپل چینی نامیده شد، زیرا رهبرانی را ارائه کرده بود که علی رغم سرعت و کیفیت بالا، متوسط بودند. شاید بپرسید که تجهیزات جانبی هندزفری چه مواردی را شامل فونر سایت خرید لوازم جانبی میشود؟ مدل های سری Note از mi کمتر و با درجه بسیار کمی تجهیزات و امکانات کمتری نسبت به سری mi دارد. نسبت به این امکانات قیمت گذاری مناسب تری صورت گرفته است. خانواده گلکسی اس 3 بسیار شبیه به هم و یکپارچه طراحی شده بودند البته ممکن بود که نسخه های مختلف مشخصات متفاتی داشته باشند که بحث دیگری است. گلکسی S، دارای یک صفحه نمایش 4 اینچی super AMOLED، یک پردازندهی 1GHz، دوربین عقب 5 مگاپیکسلی ( بدون فلش)، 512 مگابایت رم و نرم افزار اندروید 2.1 Eclair بود و باتری آن ظرفیت 1500 مگابایت داشت.

سری note در برند سامسونگ نمایانگر گوش های پرچمدار و بالارده هستند که چیزی از سری S کمتر ندارد.سری Mi Note گوشی های شیائومی یک درجه ضعیف تر نسبت به پرچم دارMi هستند. سازنده چینی برای اکثر میانردههای خود همچنین از دوربینهای اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده میکند که این نکته نیز بسیار مثبت است و شما با پرداخت هزینه یک گوشی معمولی میتوانید تصاویری نزدیک به گوشیهای بالارده و پرچمدار به ثبت برسانید. دو دوربین 2 مگاپیکسلی هم یکی وظیفه گرفتن عکسهای ماکرو را برعهده دارد و یکی از سنسور تشخیص عمق تصویر بهره مند است. کسانی که به عکاسی علاقه مند هستند هرچقدر هم که کیفیت دوربین های گوشی را بالا ببریم ناراضی هستند. در ابتدا شیائومی فقط در چین مشغول فعالیت بود اما در فوریه 2014، سنگاپور را به عنوان اولین مقصد بینالمللی خود انتخاب کرد و اولین شرکت خود را در این کشور ثبت کرد.

بررسی گوشی سامسونگ

چند سال قبل، بخشی از بازار همه کاره ایران و جهان بین اپل، سامسونگ و هوآوی و در برخی موارد الجی و سونی در جریان بود و این برندهای نسبتاً جذاب کنترل بازار قابل حمل را به دست گرفته بودند. مدت زیادی از ورود برند شیائومی به ایران می گذرد و قدرت خود را در بین بازیکنان قابل حمل ماهر نشان می دهد. در هر صورت، در شرق، جایی که مار بالدار درخشان رعد و برق می زد و چین باید کنترل اقتصاد جهانی را به دست می گرفت، برند قابل حمل XIAOMI وارد بازار همه کاره چین و آسیای شرقی شد تا رقیبی برای برندهای کره ای سامسونگ و سامسونگ باشد. شما می توانید با مراجعه به این صفحه علاوه بر مشاهده و بررسی قیمت روز انواع گوشی موبایل سامسونگ، با کلیک روی هر محصول مشخصات مدل های مختلف گوشی سامسونگ را نیز مشاهده نمایید. برای خرید موبایل شیائومی در اصفهان می توانید با ما در تماس شوید و محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین خریداری نمایید.

واژه شیائومی در زبان چینی به معنای ارزن است، گفته می شود زمانی که دو نفر از بنیان گذاران شرکت مشغول خوردن ارزن بودند تصمیم به این نام گذاری گرفتند. نکته جالب دیگری که می توانیم درباره این برند بگوییم که اگر لوگو شرکت شیائومی را برعکس کنید، یک کلمه چینی (心) ساخته می شود که به معنای “قلب” است. به گفته شرکت شیائومی MI مخفف دو عبارت است: ” Mobile Internet” یعنی اینترنت موبایل و ” Mission Impossible” به معنای ماموریت غیرممکن است. شیائومی چهارمین شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است که در بازار هند بسیار محبوب بوده و استقبال زیادی از آن شده به طور کلی شیائومی دستگاه های میان رده بسیار با کیفیت تولید می کند. عملکرد تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ در مقایسه با اسنپ دراگون ۷۱۲ برابری میکند که هر دوی آنها در گوشیهای میان رده نیز مورد استفاده قرار میگیرند. قیمت موبایل شیائومی در مقایسه با برندهای دیگر متعادل تر می باشد.

گوشی سامسونگ سری اس

برند شیائومی هم مانند سایر برندهای پرطرفدار اقدام به تولید گوشی های موبایل در سری های مختلف کرده است. اگرچه، این مدل طراحی کم کم در حال ناپدید شدن است و بیشتر در گوشیهای قدیمی سری اس شاهد چنین روندی بودیم. طراحی ظریف و در عین حال ساده شیائومی مورد تحسین قرار گرفته و حتی برخی آن را با اپل مقایسه می کنند. شرکت شیائومی در سال 2012 برای کارکنان و طرفداران خود جشنواره Pop Mi را در شهر پکن برگزار کرد. این استارت آپ نوپا در کمتر از 5 سال توانست به بزرگ ترین تولید کننده اسمارت فون تبدیل شود. جالب است بدانید که می 1 همزمان با آیفون 4S به بازار عرضه شد و توانست فروش موفقی داشته باشد و نشان دهد که برنامه های زیادی برای رقابت در بازار دارد.

بررسی لوازم جانبی گوشی خوشبختانه، سامسونگ با کمک محصولات میان رده بهتر (در مقایسه با گوشیهای نسل قبلی گلکسی) مانند Galaxy M31 ، Galaxy M51 و Galaxy A51 توانست سهم بازار خود را از شیائومی در هند پس بگیرد. سامسونگ با عرضهی بهترین محصولاتش تحت این برند و استفاده از فناوریهای آن در محصولات دیگر (سری نوت و دیگر سریهای میانردهی گلکسی) توانسته بازهی گستردهای از مشتریان را به خود جذب کند. محصولات شرکت شیائومی فقط به موبایل شیائومی محدود نمی شود، پیشرفت شیائومی ادامه دارد و قصد دارد در تولید گجت و سایر لوازم الکترونیکی هوشمند هم نام خود را بر سرزبان ها بیندازد. اگر قصد دارید تا با بهترین لوازم جانبی آيفون 13 آشنا شوید، پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید. چگونه گوشی موبایل را به تلویزیون وصل کنیم؟

شیائومی اولین تلفن خود را در سال 2011 و در سال 2014 MI 3 را که سریع ترین موبایل روی کره زمین در آن سال بود، ارسال کرد. اگر به دنبال گوشی با کارایی بالا و کمی ارزان تر می گردید ما این سری را به شما پیشنهاد می کنیم. به همین دلیل این مسئله فشار زیادی به شرکت سامسونگ برای تولید گوشیهایی با کیفیت مناسب و قیمت ارزان وارد کردهاست، زیرا قبل از این اتفاق این شرکت این مسئله را نادیده میگرفت و بیشتر روی سریهای Galaxy S، Galaxy Note تمرکز کرده بود. کالاتیک به عنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هر لحظه از شبانه روز قیمت گوشی ها را مشاهده کنید.

این شرکت علاوه بر گوشی های پایین رده یا اقتصادی، میان رده و پرچمدار گوشی هایی را با مشخصات پرچمدار اما هزینه کمتر عرضه میکند که محبوب ترین آن ها گوشی موبایل Xiaomi 11T pro و این سری فروش بالا و طرفداران زیادی را دارند. شیائومی 12 لایت یک گوشی میان رده بسیار قوی است. پس از چند ماه استفاده، ممکن است با تخلیه بیش از حد باتری مواجه می شوید یا عملکرد باتری ضعیف شود. احتمالا هم بعد چند ماه از معرفی سری T وارد بازار میشود. بعد از چند سال عذاب هواداران سامسونگ از طراحی و ظاهر یکسان برای سالهای متوالی، سامسونگ اکنون از پیشروهای ظراهری ظاهری گوشی است. این شرکت بعد از سنگاپور، دفاتر دیگری در کشورهای مالزی، فیلیپین و هند تاسیس کرد. از گوشیهای جدید این سری میتوان به Black Shark 3 و Black shark 3 pro hsj اشاره کرد که هردو از پردازنده Snapdragon 865 و رفرش ریت (نرخ پردازش) بالا بهره میبرند.