قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور

برای کمک به مقایسه ، شایان ذکر است که حداکثر وضوح مجاز توسط NTSC/PAL معادل 0.3 مگاپیکسل است. اگر سیستم شما قدیمی است ، ممکن است نوارهای ویدیویی داشته باشید که نیاز به تغییر مکرر دارند. به احتمال زیاد سیستم شما دارای یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال است که در آن تصاویر دیجیتالی شده ذخیره می شود. تصاویر بر روی یک درایور سخت معمولا بر اساس FIFO ذخیره می‌ شوند تا همیشه یک آرشیو ویدیوی متحرک در طی چند روز تعریف‌ شده توسط کاربر وجود داشته باشد. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که دوربین مدار بسته آنالوگ چیست ؟ دوربین های مداربسته آنالوگ تصاویر را در یک ضبط کننده دیجیتال ضبط کرده که فیلم را به فرمت دیجیتال تبدیل می کند.

  • همچنین دوربین مداربسته باکیفیت براحتی می تواند پلاک و نوع خودرو سارقین را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سارقین را ردیابی و دستگیر نمائید.
  • زیرا هم در ارسال تصویر مقداری تاخیر دارد و هم کیفیت تصاویرش پایین است.
  • پس اگر می خواهید فواصل دور را با دوربین خود مشاهده کنید به دنبال دوربینی با فاصله کانونی بلندتر باشید.
  • مفهوم رزولوشن به همین سادگی است، هر چه اندازه و کیفیت تصویر ثبت شده بیشتر باشد، رزولوشن آن ببشتر است.
  • تا به اینجا با انواع دوربین های مدار بسته چه از لحاظ شکل ظاهری و چه از لحاظ عملکرد و سیستم انتقال تصویر آشنا شدید و می توانید دوربین مورد نیازتان از میان برندهای مختلف ایرانی و خارجی انتخاب نمایید.

به مدل های اتوماتیک و برقی لنز های متغیر، لنز موتورایز میگویند که به کمک موتوری که داخل آن وجود دارد کاربر میتواند با دادن فرمان از طریق دستگاه رکوردر، فاصله کانونی لنز را تغییر داده و تصویر را زوم یا زوم بک کند. حتما به این نکته توجه کنید که دوربین های دیجیتال گرانتر از دوربین های آنالوگ بوده و همین موضوع میتواند تفاوت چشمگیری در هزینه تمام شده پروژه ایجاد کند. توجه داشته باشید که برای خرید این دوربین های مونتاژ داخل از فروشنده قابل اعتمادی خریداری کنید چونکه این محصولات کاتالوگ و دفترچه خاصی ندارند و خرید انها بیشتر بر مبنای اعتماد صورت می پذیرد. از مهم ترین مزایای بستر کابل های کواکسیال می توان به قیمت اقتصادی تر این کابل ها نسبت به کابل های شبکه نام برد. متاسفانه بسیاری از همکاران ما نیز به این مسائل توجهی ندارند و هر دوربینی را در هر محیطی برای خریداران بی اطلاع از این موارد نصب می کنند. این دوربین های ویدئویی مبتنی بر IP هستند که از شبکه های IP استفاده می‌کنند و ارسال داده آنها بجای استفاده از سیگنال ویدئویی سنتی از ارسال داده در شبکه استفاده می‌کند.

انواع دوربین های IP

در نهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید. یکی دیگر از این پیشرفت ها در حوزه دوربین های آنالوگ، ساخت دوربین های آنالوگ HDCVI می باشد. دوربین های HDCVI به راحتی و بدون هیچ تغییر خاصی در مدار با دوربین های آنالوگ قدیدمی تعویض می شوند. از مزایا دوربین های HDCVI می توان به کیفیت فیلمبرداری تا چند برابر دوربین های آنالوگ اشاره نمود. هایپر صنعت فامکو مفتخر است تا دوربین های آنالوگ خود را با فناوری HD، Full HD و HDCVI به مشتریان ارائه کند. دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند.

نصب دوربین با بهترین کیفیت و بهترین قیمت دوربین مدار بسته تعمیرات دوربین مدار بسته

این برق رسانی به این دوربین ها از طریق مبدل PoE از بستر کابل شبکه انجام می شود و نیازی به سیم کشی برق نخواهد بود که این امر منجر به کاهش هزینه های جانبی شما خواهد شد. محصولات شرکت های سازنده‌ی متفاوت طبیعتا با یکدیگر تفاوت های زیادی در عملکرد دارند و با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند، قیمت دوربین مداربسته نیز متغیر خواهد بود. برای اینکه بتوانید یک خرید دوربین مداربسته هوشمندانه داشته باشید بهتر است در ابتدا نیاز و اولویت خود را از خرید دوربین مدار بسته مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بتوانید مناسب ترین محصول را برای رفع نیاز خود انتخاب و تهیه کنید. البته افراد ممکن است با توجه به نیازشان از دوربین، دوربین های متفاوتی را تهیه کنند. به عنوان مثال اگر قصد محافظت از خودروی خود را دارید باید برای خرید دوربین خودرو اقدام کنید.

دوربین مداربسته مدل 499Mkh

به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. با استفاده از کابل cat5 قادر خواهید بود که تصاویر رنگی را تا فواصل طولانی بین دوربین و دستگاه تحت شبکه منتقل کنید. کابل cat6 نوع دیگری از کابل شبکه است که از لحاظ سرعت انتقال داده بهتر عمل می کند. دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است.

ویلا و باغ های شما نیز باید امنیت شان تامین شود و در مقابل تهدیدات باید ایمن گردند بسیاری از افراد برای تامین ایمنی باغ و ویلای خود از سرایدار و نگهبان استفاده می کنند . پس از بررسی صفحات سایت و برند های متفاوت کالای مورد نظر خود را انتخاب می کنید. دسترسی از IP یا منطقه‌ی جغرافیایی شما، به دلیل برخی تنظیمات امنیتی اریا سی سی تی وی وب‌سایت، محدود شده است. جامع ترین دوره های برق صنعتی از قبیل PLC درجه 1 و 2، تابلو برق صنعتی، HMI، کنترل دور موتور و درایو و … در مجتمع فنی به صورت کاملا عملی با بروزترین تجهیزات برگزار می شود. در این مطلب شاهد یک فریم عکس جالب و دیدنی از پیروز توله پلنگ مشهور ایرانی در پارک پردیسان تهران خواهید بود.

با توجه به تورم و بالا رفتن قیمت دلار ، قیمت‌ دوربین های تحت شبکه رو به افزایش است. شرکت‌ها، ادارات و دیگر اماکن به‌ دنبال فروشگاه دوربین مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب هستند. یکی از عوامل مهم در خرید این دوربین‌ها مشخصات فنی دوربین است که موثر در انتخاب آن است. کارشناسان فنی ما نسبت نیاز شما مدل مناسبی را به شما معرفی می‌کنند.

دوربین مداربسته با توجه به محیط های مختلف انواع گوناگونی هم دارد. به عنوان مثال دوربین مداربسته‌ای که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی قرار گرفته است، باید با هم فرق داشته باشند زیرا هر محیطی ابعاد و نوع دوربین خاصی را می‌طلبد. لذا پیشنهاد کیانام ارتباط این است که اگر نمی‌دانید چه دوربینی برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید. دوربین های دام با لنز ثابت یا فیکس زاویه دید گسترده ای دارند و فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند. با این تفسیر که هر چه فاصله کانونی کمتر باشد، زاویه دید دوربین مداربسته بیشتر است.

دوربین دام بهترین دوربین مداربسته برای استفاده در منازل می باشد زیرا در صورت نصب در زاویه و ارتفاع مناسب، تصاویری بدون نقطه کور در اختیار شما می گذارد و هم با ابعاد کوچکی که دارد توجه کمی را به خود جلب می کند. دوربین های مداربسته امروزی با قابلیت هایی نظیر وصل شدن به شبکه می توانند برای شما این امکان را فراهم آورند که با استفاده اینترنت محل زندگی خود را از راه دور نیز تحت نظر داشته باشید. تا به اینجا با انواع دوربین های مدار بسته چه از لحاظ شکل ظاهری و چه از لحاظ عملکرد و سیستم انتقال تصویر آشنا شدید و می توانید دوربین مورد نیازتان از میان برندهای مختلف ایرانی و خارجی انتخاب نمایید.