بوفه صبحانه خوشمزه در هتل ورنوس با 34% تخفیف در تهران نت برگ | hotelvernus

بوفه صبحانه خوشمزه در هتل ورنوس با 34% تخفیف در تهران نت برگ | hotelvernus

مهمانان عزیز با اقامت در این هتل به اینترنت پرسرعت رایگان نیز دسترسی خواهند داشت. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به صرافی، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌ داری، خدمات تهیه بلیط و خدمات خشکشویی اشاره کرد. با اقامت در هتل مینا به دروازه دولت، میدان فردوسی، ایستگاه قطار شهری، موزه استاد صبا، خیابان لاله زار، پارک دانشجو، موزه جواهرات ملی و موزه پست تلگراف فقط کمتر از ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله خواهید داشت.

  • شرکت شباهنگ میثاق جنوب با هدف جذب گردشگران و مهمانان ورودی به ایران و در جهت رونق صنعت گردشگری به پشتوانه سال‌ها تجربه در زمینه خدمات اقامتی و گردشگری، دارای جامع‌ترین مرکز رزرواسیون آنلاین هتل و تورهای گردشگری و نمایشگاهی برای مهمانان داخلی و خارجی در ایران است.
  • تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد.
  • انتخاب اتاق و رزرو اینترنتی هتل ورنوس تهران بسیار آسان است و نیازی نیست از قبل اطلاعات زیادی به دست آورید فقط کافیست مدت زمانی که قصد دارید بمانید را به هتل بدهید و اتاق مورد نظر خود هتل ورنوس تهران را انتخاب کنید.
  • هتل ورنوس یکی از هتل های 3 ستاره تهران است که در سال 1399 در نزدیکی بلوار کشاورز افتتاح شده است.

پارک هنرمندان و عمارت دبیرالملک در ۲۰۰ تا ۵۰۰ متری هتل قرار دارند و می‌توانید از این مکان‌ها بازدید کنید. اگر می‌خواهید در مرکز شهر تهران اقامت داشته و به اکثر مکان‌های دیدنی آن دسترسی آسان داشته باشید، اقامت در هتل ورنوس تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل سه ستاره در میدان ولیعصر واقع شده و یکی از هتل‌های تازه تأسیس این شهر محسوب می‌شود. هتل ورنوس با ۵۶ واحد اقامتی که در ۵ طبقه ساخته شده از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کند. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه و اتاق‌های چهار تخته می‌شود.

نظرات مسافران در مورد هتل ورنوس تهران

تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. رستوران سنتی هتل در طبقه منفی یک قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی سرو می‌کند. در کافی‌شاپ این مجموعه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم میل کنید و از محیط آرام کافه لذت ببرید. در صورت داشتن هرگونه سؤال، پیشنهاد یا انتقاد، می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن هتل از خدمات مشاوره‌ای ما بهره‌مند شوید.

هتل پرشیا 2 تهران

از جمله امکاناتی که داخل اتاق های هتل ورنوس تهران وجود دارد می توان به اینترنت رایگان، تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، مینی بار، سیستم تهویه، سشوار، صندوق امانات، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، دراور، مبلمان و… همچنین نوع قفل درب این اتاق ها از نوع کارتی است تا مسافران نگرانی بابت نا امن بودن اتاق ها نداشته باشند. تمامی اتاق های هتل ورنوس تهران دارای بالکن هستند که مسافران می توانند از چشم انداز شهر لذت ببرند. برای رسیدن به هتل ورنوس تهران باید راهی منطقه شش شهر تهران شوید.

صفر درصد کارمزد کنسلی

همچنین، سوئیت‌های مجهز و طراحی داخلی مدرن این هتل اقامت لوکس را تجربه می‌کنند، که همه این عوامل باعث می‌شوند ورنوس تهران یک مقصد برجسته برای سفرهای درمانی باشد. با رزرو هتل ورنوس تهران به نقاط مهم شهر از قبیل مراکز تفریحی و جاذبه های فرهنگی دسترسی مناسبی خواهید داشت. اگر دسترسی به این مناطق برای شما مهم است، این هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای رزرو هتل در تهران باشد. اگر دوست دارید در زمان سفر به پایتخت در هتلی نوساز و بسیار تمیز سکونت داشته باشید، رزرو هتل ورنوس تهران را از دست ندهید. این هتل در بلوار کشاورز تهران واقع شده است و با توجه به قرارگیری در مرکز شهر و نزدیکی به مکان‌های مهم، گزینه‌ای ایده‌آل در زمان رزرو هتل های تهران است. در ادامه، با مشخصات هتل ورنوس و امکانات آن بیشتر آشنا خواهید شد.