دوربین مدار بسته خرید و قیمت دوربین مداربسته CCTV | arya-cctv

نصب دوربین مدار بسته در ادارات و سازمان ها نیاز به بررسی و تخصص کافی دارد و در نتیجه برای اجرای درست و دقیق پروژه نصب دوربین های مداربسته بهتر است با شرکت های مجرب فعال در این زمینه تماس بگیرید. بررسی تعداد و نوع دوربین مداربسته مورد نیاز به همراه جانمایی دقیق مکان نصب دوربین های مداربسته به حدی مهم است که در صورت عدم توجه کافی به این موضوعات هزینه های مالی و زمانی بیهوده به شرکت و سازمان خود تحمیل می کنید. در ادامه به مهمترین مکان هایی که در پروژه های نصب دوربین مداربسته ادارات باید اقدام به نصب دوربین کنید اشاره هایی می کنیم.

  • اگر بدنه این دوربین ها کیفیت مناسبی نداشته باشد آسیب می بیند و از بین می رود.
  • برند دوربین مداربسته یکی دیگر از مواردی است که برای خریداران اهمیت دارد.
  • این روزها که تمامی کارها با گوشی تلفن همراه انجام می شود امکان مشاهده تصاویر دوربین مداربسته روی گوشی همراه شما خالی از لطف نیست.
  • در صورتی که برند شما دارای محصولات HD و تحت شبکه باشد قیمت هر دو گروه محصولات در یک فایل قرار دارد.
  • در این راستا می توانید از مشاوره رایگان پیش از نصب کارشناسان ما بهره مند گردید.

موضوع مهم دیگر در سازمان های اداری این است که افراد مختلفی برای دریافت خدمات به این مکان ها مراجعه می کنند و در نتیجه امکان برخوردها و خشونت های فیزیکی و لفظی میان مراجعه کنندگان و کارمندان بسیار بالا هست. بنابراین استفاده از دوربین های نظارتی می تواند از کارمندان در مقابل چنین خشونت هایی حفاظت کند. لنزهای متداول موجود در بازار لنزهای 4.3 ، 6 ، 8 ، 12 مجله خبری دوربین مداربسته آریا و یا 16 میلیمتری هستند. توجه داشته باشید که هرچقدر به سوی لنز 16 میلیمتری پیش برویم میزان زوم بیشتر و در نتیجه آن دامنه دید کمتر می‌شود. گاهی مشتری در نظر دارد مسافت خاصی پوشش داده شود و هیچ نقطه کوری در تصویر وجود نداشته باشد. در این شرایط نصابان حرفه ای با توجه به متراژی که دوربین فیلم برداری می کند و متراژ محیط تعداد دوربین ها را مشخص می کنند.

دستگاه DVR داهوا مدل XVR1B08

امروزه اکثر دوربین های مدار بسته دارای دید در شب هستند و داشتن این قابلیت آپشن خاصی به شمار نمی آید که بخواهید به آن توجه نمایید. دوربین مداربسته C-Mount می تواند یکی دیگر از گزینه های همه کاره و قابل اعتماد باشد. آنها با قابلیت تطبیق میدان دید و تناسب با لنزهای تخصصی عرضه می شوند و می توانند برای اهداف مختلف استفاده شوند. مانند دوربین های Bullet، آنها نیز بسیار قابل مشاهده هستند و متعاقباً از مجرمان احتمالی جلوگیری می کنند.

دوربین مداربسته بولت مدل AHD-OR-111

دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد. در این نوع دوربین های مدار بسته معمولاً اجسام گرم به‌ترتیب با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد، و اجسام سردتر به‌ترتیب با رنگ‌های سبز، بنفش و آبی نمایش داده می‌شوند. با استفاده از کابل cat5 قادر خواهید بود که تصاویر رنگی را تا فواصل طولانی بین دوربین و دستگاه تحت شبکه منتقل کنید. کابل cat6 نوع دیگری از کابل شبکه است که از لحاظ سرعت انتقال داده بهتر عمل می کند. با نصب نرم افزار رایگان P2P برروی ویندوز یا موبایل و ست کردن شماره سریال دستگاه و کد P2P می توانیم از راه دور به تصاویردوربینهای مداربسته دسترسی داشته باشیم.

در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد این محصولات با شما به اشتراک بگذاریم. در زمانی که استعلام قیمت را کنترل می کنید بررسی کنید که کابل در قیمت ها در نظر گرفته شده است و متراژ آن چند متر در نظر گرفته شده است. در متراژ های بالا نوع و قیمت کابل تاثیر خیلی زیادی بر قیمت کل سیستم خواهد داشت. به زبان ساده، این یک زنگ در است که دارای دوربین فیلمبرداری با بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز است. و ویژگی یکپارچه سازی امکان اتصال با تلفن های هوشمند، تلویزیون ها یا سایر دستگاه های هوشمند مانند الکسا را فراهم می کند. این فناوری علاوه بر ارائه تصاویر واضح‌تر در شب، برای ضبط ویدیوهای زیبا در روزهای آفتابی روشن نیز تنظیم شده است.

http://66toolkit.ir