قرارداد گلکسی واچ 5 سامسونگ: در حال حاضر 50 دلار صرفه جویی کنید

شیشه Sapphire Crystal همچنین محکم‌ترین شیشه سامسونگ است که 1.6 برابر بیشتر در برابر افتادن، تصادف و موارد دیگر مقاومت می‌کند. شما همچنین یک GPS پیشرفته با نسخه LTE ساعت دریافت خواهید کرد تا بتوانید دقیقا بدانید کجا هستید.

آخرین ساعت هوشمند سامسونگ را می‌خواهید، اما نمی‌خواهید این قیمت بزرگ را کاهش دهید؟ برای اولین بار، Samsung Watch 5 کاهش قیمت پیدا کرد با 50 دلار، بنابراین می توانید به این پوشیدنی کاملاً جدید امتیاز دهید فقط 229 دلار. به عنوان یک سر، معامله بر روی مدل بلوتوث است، اما شما همچنین می توانید امتیاز بگیرید مدل LTE فقط برای 30 دلار بیشترو یک مچ بند اضافی 4 میلی متری نیز وجود دارد به قیمت 289 دلار به فروش می رسد.

این ساعت دارای مجموعه ای از ویژگی های جدید و بهبود یافته است، از جمله تجزیه و تحلیل ترکیب بدن (BIA)، دقت حسگر بهبود یافته، ردیابی تمرین خودکار، و آموزش پیشرفته خواب. با استفاده از این ویژگی‌ها، می‌توانید سفر تناسب اندام خود را کنترل کنید و در عین حال مطمئن شوید که خواب خوبی دارید.

ساعت همچنین می تواند به عنوان یک افزونه تلفن شما عمل کند، به خصوص زمانی که آن را با گوشی هوشمند گلکسی خود جفت می کنید. تماس بگیرید، Spotify را کنترل کنید، و موارد دیگر را فقط با یک ضربه به مچ دست خود به جای بیرون کشیدن کل گوشی هوشمند خود.

Samsung Galaxy Watch 5

آمازون
بیشتر: Samsung Galaxy Watch 5 در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: کدام یک را باید تهیه کنید؟

این ساعت آنقدر مفید است و مزایای زیادی دارد که ما آن را بهترین انتخاب برای یک ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید کردیم. امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید تا 50 دلار در Samsung Galaxy Watch 5 صرفه جویی کنید. همچنین می توانید انتخاب های ما را برای بهترین ساعت های هوشمند در اینجا بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/samsungs-galaxy-watch-5-deal-promo-code-coupon-sale/#ftag=RSSbaffb68