در حال حاضر 80 دلار برای هدفون Bose QuietComfort 45 صرفه جویی کنید

با 249 دلار، این پایین ترین قیمتی است که در آمازون دیده ایم. و اگر عضو آمازون پرایم هستید، ارسال سریع Prime را نیز دریافت خواهید کرد. با این تخفیف می توانید بین دو رنگ یکی را انتخاب کنید: مشکی سه گانه و دود سفید. آن را به سبد خرید خود اضافه کنید تا امروز از 24 درصد تخفیف برخوردار شوید.

هدفون حذف نویز بی سیم بلوتوث QuietComfort 45 Bose

آمازون

می‌توانید فناوری حذف نویز را با استفاده از دو حالت موجود روشن یا خاموش کنید: بی‌صدا و آگاه. حالت آرام ادعای شهرت Bose است که یک تجربه حذف نویز واقعی را ارائه می دهد. سایر ویژگی‌های صوتی را نیز می‌توان شخصی‌سازی کرد، مانند EQ قابل تنظیم. می‌توانید سطوح بیس، میان‌رده و تریبل خود را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید. به علاوه، معماری آکوستیک TriPort صدا را با عمق و بعد القا می کند.

اگر با این جفت هدفون فروخته نمی‌شوید، گزینه‌های دیگر ما را برای بهترین هدفون‌های کلی که شامل گزینه‌های بازی بی‌سیم نیز می‌شوند، بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/bose-quietcomfort-headphones-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68اگر قبلاً از هدفون Bose استفاده نکرده اید، راحتی مطلوبی را ارائه می دهند. من از این جفت خاص در سفر استفاده می‌کنم، زیرا می‌توانم آن‌ها را ساعت‌ها بدون ناراحتی بپوشم – بعلاوه، عمر باتری عالی دارند. با یک بار شارژ تا 24 ساعت شارژ خواهید داشت و یک شارژ سریع 15 دقیقه ای سه ساعت انرژی اضافی ارائه می دهد.

این که آیا می خواهید در جدیدترین ها غوطه ور شوید آلبوم تیلور سویفت یا به این هفته گوش دهید قسمت Crime Junkie، هدفون های حذف نویز می توانند به شما کمک کنند تا همه جزئیات را درک کنید. و شما خوش شانس هستید، زیرا هدفون حذف نویز Bose QuietComfort 45 در حال حاضر برای فروش هستند فقط 249 دلار، با تخفیف 80 دلار تخفیف از قیمت اصلی