قرارداد ذخیره سازی: WD 12TB Elements HD اکنون در آمازون فقط 235 دلار است

همچنین: 7 بهترین NAS: بهترین دستگاه های ذخیره سازی متصل به شبکه

هارد اکسترنال دسکتاپ WD 12TB Elements

آمازون

در آمازون، ما فروش هایی را مشاهده کردیم که هنوز برای هارد اکسترنال WD ادامه دارد. به طور خاص، شما می توانید از تخفیف 75 دلاری در یک هارد اکسترنال دسکتاپ WD 12TB Elements. در حالی که به طور معمول با قیمت خرده فروشی 310 دلار تنظیم می شود، برای مدت محدودی، این هارد اکسترنال با قیمت 235 دلار در دسترس است.

در حالی که جمعه سیاه و دوشنبه سایبری برای امسال به پایان رسیده است، هنوز چند معامله دیگر برای درایوهای SSD، هارد دیسک، حافظه فلش قابل حمل و موارد دیگر موجود است. اگر این معامله کاملاً آن چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید، ZDNET راهنمای بهترین معاملات ذخیره سازی Cyber ​​Monday را که هنوز در سال 2022 در دسترس هستند، جمع آوری کرده است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/storage-deal-wd-12tb-elements-hd-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

در ادامه بخوانید: 9 بهترین سرویس ذخیره سازی ابری: مقایسه هزینه، فضای ذخیره سازی رایگان و ویژگی ها

تفاوت بین هارد اکسترنال دسکتاپ و درایوهای قابل حمل در این است که نسخه های دسکتاپ وزن بیشتری دارند و به طور کلی برای جابجایی مداوم مناسب نیستند. با این حال، به دلیل فرم بزرگتر، درایوهای دسکتاپ فضای ذخیره سازی بسیار بیشتری را با قیمتی بهتر نسبت به دستگاه های قابل حمل ارائه می دهند.

Cyber ​​Monday به پایان رسیده است، اما این بدان معنا نیست که چند معامله کلیدی در بازار ذخیره سازی دیجیتال موجود است.

از طرف دیگر، فروش آمازون شامل درایوهای دسکتاپ WD Elements با ظرفیت ذخیره سازی از 4 ترابایت تا 20 ترابایت است. با این حال، برخی از محصولات فروخته شده و موجودی در گزینه های 4 ترابایت، 6 ترابایت و 8 ترابایت کم است.

این هارد اکسترنال دسکتاپ WD 12TB Elements محصولی است که به بهترین وجه برای میز یا دفتر کار شما مناسب است. این درایو دارای یک اتصال USB 3.0 plug-and-play برای انتقال سریع داده است و با 12 ترابایت ارائه شده، زمان زیادی طول می کشد تا برای اسناد کاری، فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، موسیقی، عکس ها و … یا بازی ها