نکات کار ترکیبی: 5 راه برای غلبه بر رکود اواسط بعد از ظهر

او می‌گوید: «خوب است که کمی برای تأمل وقت بگذاریم. خواه به پیاده روی بروید یا چیزی که ذهن شما را پاک کند، مانند خواندن کتاب، خوب است که آن را دوباره تنظیم کنید، زیرا در این صورت جنبه دیگری از ذهن خود را روشن می کنید.

او می‌گوید: «من بعد از ناهار کافئین را قطع می‌کنم – اگر بعد از آن زمان بنوشم، متوجه می‌شوم که نمی‌توانم تا دیروقت شب را خاموش کنم. “و زمانی که استراحت می کنید، باید کاری انجام دهید که در آن ایستاده اید و حرکت می کنید. این همیشه برای من وجود داشته است.”


منبع: https://www.zdnet.com/article/hybrid-working-tips-5-ways-to-beat-the-mid-afternoon-slump/#ftag=RSSbaffb68

چیزی که همه متخصصان در طول دو سال گذشته آموخته اند این است که شرکت در تماس های ویدیویی پشت سر هم از نظر فیزیکی و احساسی خسته کننده است. گونزالس می گوید مدیران باید مطمئن شوند که کار هیبریدی صرفاً به معنای گیر کردن در مقابل صفحه نمایش نیست.

اسمیت می گوید که ورزش برای اطمینان از اینکه اشتیاق شما برای کار بعداً در روز آشکار نمی شود، بسیار مهم است.

او می‌گوید: «در زمان رکود بعدازظهر، آن قهوه را حضوری بنوشید یا به کافی‌شاپ بروید و آن جلسات را داشته باشید. “سپس جلساتی در مناطق سرگرم‌کننده داشته باشید که شما را هیجان‌زده می‌کند. برای من، این در مورد یادگیری یک فناوری جدید است، زیرا ما در یک سفر مداوم برای جستجوی هستیم. وقتی چیز جدیدی یاد می‌گیرم، آدرنالین شروع به افزایش می‌کند.”

شوارتز مانند دیگر متخصصان می‌گوید استراحت شخصی خوب است – ساعت 3 بعدازظهر زمانی است که دخترش از مدرسه به خانه می‌آید. وقت گذاشتن از محل کار برای بازی به مدت نیم ساعت یک تقویت کننده انرژی است: “به کار کردن فراتر از مزیت هایی که برای شرکت به ارمغان می آورد هدف می دهد. داشتن انعطاف پذیری در روز مزایایی برای خانواده به همراه دارد.”

5. روز کاری خود را تقسیم کنید

“من به آنچه “رنگین کمان جلسات” می نامم و تجربیات مختلفی که دارید فکر می کنم. چیزی که در ساعت 3 بعدازظهر نمی خواهید، جلسات معاملاتی شما است، جایی که باید از طریق انبوهی از مسائل اداری بگذرید.”

او می‌گوید: «ما به‌عنوان یک تیم – و فکر می‌کنم به‌عنوان یک سازمان – سعی می‌کنیم مطمئن شویم که تعادل واقعاً خوبی بین استفاده از تیم‌ها، جلسات فیزیکی و در واقع فقط ایجاد فضای سرنشین وجود دارد.

همچنین: مشاغل فنی در حال تغییر هستند. در اینجا مهارت های واقعی وجود دارد که برای ارتقاء به آنها نیاز دارید

لیزا هنگان، مدیر ارشد دیجیتال جهانی در شرکت مشاوره KPMG، می‌گوید متخصصان باید با دقت در مورد انواع جلسات خود در ساعات مختلف روز فکر کنند.

Simon Liste، مدیر ارشد فناوری اطلاعات در صندوق حمایت از بازنشستگی، می‌گوید که روش مناسب برای مبارزه با رکود ساعت 3 بعد از ظهر به فرد بستگی دارد. با این حال، همه می توانند از استراحت و فاصله گرفتن 15 دقیقه از صفحه کامپیوتر بهره ببرند.

همچنین: پپسی کو با استارتاپ‌ها کار می‌کند تا از منابع جدید نوآوری استفاده کند. در اینجا نحوه انجام آن است

او می‌گوید: «روز خود را متعادل کنید، تا فرصتی واقعی برای فکر کردن و انجام برخی از کارهایی داشته باشید که وقتی از نظر فیزیکی با هم هستیم، بهتر انجام می‌دهیم». “اگر آنلاین هستید، انجام چنین جلساتی در آن زمان به شما چیزی می دهد که در آن کمی خلاقانه تر فکر می کنید؛ به چیزهای دیگر، فرصت ها فکر می کنید.”

3. روش های تجربی کار را کاوش کنید

اواسط بعد از ظهر است و شما از صبح زود مشغول کار شدید. شما در حال پرچم گذاری هستید و مورد بعدی در تقویم شما جلسات پشت سر هم تیم ها است. اگر این سناریو آشنا به نظر می رسد، چگونه می توانید راه هایی برای غلبه بر رکود ساعت 15 پیدا کنید؟ پنج کارشناس نکات برتر خود را به ما می دهند.

1. برای تنظیم مجدد ذهن خود استراحت کنید

دانیل اسمیت، رئیس بخش تجزیه و تحلیل در برند پوشاک PANGAIA، می‌گوید که اکنون 80 درصد از زمان خود را در دفتر می‌گذراند – اما وقتی در خانه است، می‌داند که به تنهایی کار کردن به تنهایی می‌تواند به این معنا باشد که زمان کمتری را دور از محیط کار می‌گذرانید. میز کار. استراتژی مقابله ای او شامل استراحت های کوتاه زمانی است که نیاز دارد.

زن جوان خسته که سر را به دستان تکیه داده است

تصویر: Getty Images/iStockphoto

Heneghan می گوید که متخصصان باید به دنبال جلسات اوایل بعدازظهر باشند که الهام بخش و انگیزه دهنده باشد. در حالت ایده‌آل، این جلسات حضوری خواهند بود، اما می‌توان آنها را به صورت آنلاین نیز انجام داد. موفقیت فقط در مورد تفکر خلاق است.

لیست می‌گوید که از انجام تمرینات ورزشی در صبح لذت می‌برد، که به شاداب نگه داشتن ذهن او در بقیه روز کمک می‌کند. کلید موفقیت پرهیز از فکر کردن و پرهیز از گرفتار شدن ذهنی است.

“بنابراین، برای ما، تلاش می‌شود تا اطمینان حاصل کنیم که تعادل سالمی از نظر روش‌های مختلف نزدیک شدن به تعادل کار و زندگی وجود دارد.”

4. با افراد الهام بخش به صورت حضوری ملاقات کنید

شوارتز معتقد است که تماس های ویدیویی هنوز جایگزین موثری برای مزایایی که از مکالمات حضوری حاصل می شود، نیستند. یکی از راه‌هایی که او بعد از ظهرها در خانه است، روشن و شاداب نگه می‌دارد، این است که کارآفرینان استارت‌آپ را به یک کافی‌شاپ نزدیک خانه‌اش بیاورند. او به سایر متخصصان توصیه می کند که در مورد تاکتیک های مشابه نیز فکر کنند.

چیزی که نمی‌خواهید این است که ذهنتان با سرعت 100 مایل در ساعت روی یک چیز بدود. این سالم نیست که ساعت‌ها در مقابل یک صفحه نمایش بنشینید. ” او می گوید.

2. از جلسات سنگین معاملاتی خودداری کنید

او می گوید: «بهترین راه برای جلوگیری از کسادی این است که زمان ناهار خود را تقسیم کنید. “من برای پیاده روی می روم. شما باید برای مدت زمانی که نیاز دارید کنار بروید. اگر من 20 دقیقه پیاده روی داشته باشم، سپس کمی دیرتر ناهار بخورم، پس آن کسادی را احساس نمی کنم.”

دنی گونزالس، مدیر ارشد دیجیتال و نوآوری در راه آهن شمال شرق لندن، می گوید یکی از چیزهایی که می تواند به متخصصان کمک کند تا از رکود در اواسط بعد از ظهر جلوگیری کنند، اجتناب از اتکای بیش از حد به فناوری کنفرانس ویدیویی است.

هر حرفه ای تمام روز هر روز در خانه کار نمی کند. دیوید شوارتز، معاون آزمایشگاه پپسی، بیشتر وقت خود را در دفتر یا در جاده می گذراند: “من دوست دارم در دفتر با استارتاپ ها، کارکنانم و رهبرانمان باشم.”

“من فکر می کنم خطر این است که اگر ما فقط به دنیایی که یک سال پیش بودیم ادامه دهیم، جایی که به معنای واقعی کلمه مردم از ساعت 9 صبح تا 5:30 بعد از ظهر به صفحه نمایش خیره می شوند، مردم خیلی سریع خسته می شوند. همچنین فکر می کنم شروع به تأثیر می کند. سلامت روانی بسیاری از مردم،” او می گوید.

دپارتمان گونزالس کارهایی مانند داشتن روزهایی را امتحان می کند که در آن هیچ جلسه تیمی برگزار نمی شود مگر اینکه آنها ضروری باشند. او می‌گوید اجرای این نوع آزمایش‌ها برای ایجاد نوع مناسب برای کار بسیار مهم است.