قرارداد دوربین امنیتی جمعه سیاه: 25٪ صرفه جویی در بسته امنیتی Arlo Ultra 2

این دوربین‌ها همچنین دارای تصویر 4K HDR هستند و از دید در شب رنگی ویژه استفاده می‌کنند تا بتوانید بدون توجه به ساعتی از روز دقیقاً ببینید چه کسی بیرون درب شماست. همچنین دارای زاویه دید فوق عریض 180 درجه است تا بتوانید تمام دارایی خود را زیر نظر داشته باشید و تصحیح خودکار اعوجاج چشم ماهی را از بین می برد.

دوربین ها بی سیم هستند و با یک بار شارژ می توانند تا 180 روز دوام بیاورند. آنها همچنین به راحتی در برابر عناصر مقاوم هستند، بنابراین در باران یا درخشش عملکردی خواهند داشت.

کیت دوربین امنیتی بی سیم Arlo Ultra 2

آرلو

این کیت دارای سه دوربین برای مراقبت از خانه شما است و همه آنها امکان پخش زنده را فراهم می کنند و صدای دو طرفه حذف نویز چه بیرون از خانه باشید و چه فقط در خانه می مانید و از روی کاناپه خود چک می کنید، می توانید در صورت شناسایی حرکت، هشدارهای فوری دریافت کنید.

و اگر مهمانان ناخواسته‌ای در ملک خود دارید، می‌توانید دوربین‌ها را طوری تنظیم کنید که زنگ هشدار را راه‌اندازی کنند. با این حال، اگر نمی‌خواهید به طور خودکار خاموش شود، می‌توانید فیلم را در زمان واقعی مشاهده کرده و آن را به صورت دستی فعال کنید.

با 170 دلار تخفیف، این 729 دلار برای سه دوربین یک گزینه عالی برای ایمن نگه داشتن خانه شما در این فصل تعطیلات است. آن را با آن جفت کنید 50 دلار تخفیف برای زنگ ویدیوی بی سیم Arlo برای یک ذهن اضافی


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/arlo-ultra-2-security-camera-bundle-black-friday-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68شوخی ها می توانند از ساعات آخر شب نهایت استفاده را ببرند. اما با کیت دوربین امنیتی بی سیم Arlo Ultra 2، تو می توانی 170 دلار صرفه جویی کنید و خانه خود را تحت نظر داشته باشید فقط 729 دلار