معامله تبلت جمعه سیاه: چرا قیمت کامل را برای iPad Pro بپردازید در حالی که می توانید 400 دلار پس انداز کنید

همچنین: بهترین معاملات تبلت بلک فرایدی

این بزرگترین تبلت اپل با صفحه نمایش 12.9 اینچی عالی برای تصاویر و گرافیک واقعی است. این تبلت قدرتمند به عنوان یک دستگاه عالی برای ویرایش حرفه ای و تولید محتوا مورد استقبال قرار می گیرد.

و اکنون زمان آن است که با برندهای معروفی که به ندرت به فروش می رسند، مانند اپل، معاملاتی را انجام دهید. یکی از بهترین معاملات جمعه سیاه iPad در حال حاضر در Best Buy است. 2021 اپل آیپد پرو 12.9 اینچی با 512 گیگابایت به جای قیمت اصلی آن 1400 دلار، 1000 دلار است.

معمولاً آیپدهایی را با 100 تا 200 دلار تخفیف می بینید، بنابراین تخفیف 400 دلاری بسیار زیاد است، به خصوص برای توانمندترین آی پد اپل.


منبع: https://www.zdnet.com/article/ipad-pro-black-friday-deal-sale/#ftag=RSSbaffb68آیپد پرو (نسل پنجم)

CNET
اگرچه آیپد پرو به تازگی در ماه اکتبر به تراشه M2 ارتقا یافته است آیپد پرو 2021 دارای تراشه تقریباً قدرتمند M1 است که iMac 24 اینچی 2021 و MacBook Pro 2020 را تامین می کند. دارای هشت هسته CPU (چهار هسته با کارایی بالا، چهار هسته با کارایی بالا)، هشت هسته GPU و 16 هسته Apple Neural Engine.

آخر هفته خرید جمعه سیاه تازه شروع شده است، اما در حال حاضر معاملات عالی در میان خرده فروشان مختلف وجود دارد. اگر به دنبال صرفه جویی در دستگاه هایی مانند تلفن، رایانه و تبلت هستید، اکنون زمان خرید است.