قرارداد تلفن سامسونگ: Galaxy S22 Ultra را با قیمت 299 دلار دریافت کنید

این تلفن اغلب به فروش نمی رسد، بنابراین تا زمانی که معامله هنوز پابرجاست، آن را تهیه کنید. سامسونگ آن را بدون قفل به قیمت 299 دلار با یک معامله واجد شرایط ارائه می دهد – یا می توانید یک پیشنهاد ویژه اپراتور از Verizon، T-Mobile، یا AT&T در سایت سامسونگ اعمال کنید و همچنان آن را با معامله 299 دلار دریافت کنید.

این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 با حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی است. اگرچه باتری به اندازه همتای اپل خود قدرتمند نیست، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از فناوری هوشمند استفاده می کند تا بداند چه زمانی باید در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

به خاطر داشته باشید که انتظار می‌رود سامسونگ در 10 آگوست در Unpacked 2022 طیف وسیعی از تلفن‌ها و دستگاه‌های پرچمدار جدید را معرفی کند – از جمله تلفن‌های تاشو جدید، ساعت‌های هوشمند جدید و حتی یک جفت هدفون بی‌سیم به روز شده. ZDNet این رویداد را به صورت زنده پوشش خواهد داد و ما آخرین معاملات مربوط به دستگاه‌های سامسونگ را به محض مشاهده آنها به شما ارائه خواهیم داد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/samsung-galaxy-s22-ultra-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68

به طور معمول از 1199 دلار شروع می شود، Samsung Galaxy S22 Ultra با قیمت 299 دلار یک سرقت مطلق است. این دوربین دارای یک دوربین عقب 108 مگاپیکسلی است که با سه دوربین اضافی ترکیب شده است تا لحظات را با گوشی شما بهتر از همیشه ثبت کند. با صفحه نمایش 6.8 اینچی QLED با بهینه سازی صحنه، می توانید با کیفیت تصویر باورنکردنی استریم، کار و بازی کنید.

زنی که یک گوشی هوشمند آبی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا در دست دارد

تان هوی