واتس اپ از ویژگی های حریم خصوصی جدیدی رونمایی می کند تا دوری از افراد را برای شما آسان تر کند

واتس‌اپ ویژگی «مشاهده یک بار» خود را منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌هایی را که ارسال می‌کنند پس از باز شدن ناپدید شوند، کمی بیش از یک سال پیش. علاوه بر ویژگی «مشاهده یک بار»، ویژگی جدید مسدود کردن اسکرین شات گزینه دیگری را برای جلوگیری از ثبت دائمی عکس‌هایشان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/whatsapp-unveils-new-privacy-features-to-make-it-easier-for-you-to-avoid-people/#ftag=RSSbaffb68 whatsapp.jpg

نوشته الیزئو گیسلر — شاتر استوک

اولین به روز رسانی مهم، امکان ترک چت گروهی WhatsApp بدون اطلاع کل گروه است. تنها فردی که از خروج شما مطلع می شود، ادمین گروه خواهد بود که تغییر بزرگی نسبت به مدل فعلی آن است که به طرز ناخوشایندی، کل گروه چت را از رفتن شما مطلع می کند.

واتس اپ همچنین اعلام کرد که یک ویژگی جدید حفظ حریم خصوصی در حال آزمایش است، ویژگی مسدود کردن اسکرین شات که به زودی برای کاربران عرضه می شود. این ویژگی به فرستنده این امکان را می دهد که از تصویری که ارسال می کند در برابر اسکرین شات گرفتن توسط گیرنده محافظت کند.

آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید یک چت گروهی آزاردهنده را بدون اطلاع همه ترک کنید؟ واتس اپ اکنون این امکان را فراهم می کند. امروز صبح، واتس اپ اعلام شد افزودن چندین ویژگی جدید حریم خصوصی برای ارائه کنترل بیشتر و حفاظت از حریم خصوصی به کاربران است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این است که می‌توانید کنترل کنید چه کسی در زمان آنلاین بودن شما را می‌بیند. به‌جای اینکه همه خانواده و دوستانتان به محض اینکه وارد برنامه شوید، زمان آنلاین بودن شما را ببینند، می‌توانید انتخاب کنید چه کسی می‌تواند و چه کسی نمی‌تواند ببیند چه زمانی آنلاین هستید. با این به روز رسانی وضعیت “آنلاین” شما اکنون در کنترل شما خواهد بود. واتس‌اپ می‌گوید که هر دوی این ویژگی‌ها در پایان آگوست شروع به کار خواهند کرد.