فایروالا شروع به پیش‌سفارش فایروال 2.5 گیگابیت بر ثانیه می‌کند

همچنین: قیمت بالای وای فای رایگان: هرگز به شبکه ناامن وصل نشوید

اما مشکلی در تنظیم فعلی خانه من وجود دارد – طرح اینترنت من تا 1200 مگابایت سرعت ارائه می دهد، اما فایروالا طلا حداکثر 1000 مگابیت در ثانیه است. و در حالی که سرعت اتصال فعلی برای خانواده پنج نفره من به اندازه کافی سریع است، اگر برای سرعت هزینه پرداخت کنم، باید بتوانم از آن استفاده کنم. درست؟

در مورد مجموعه ویژگی های فایروالا گلد پلاس، فایروال دارای چهار پورت اترنت 2.5 گیگابیت بر ثانیه، 4 گیگابایت حافظه و بازرسی بسته های عمیق 5 گیگابیتی است.

روتر فایروالا گلد پلاس

تصویر: فایروالا
من تجربه کرده ام فایروال فایروال ها از زمان عرضه مدل اصلی آبی، اما برای دو ماه گذشته، من از آن استفاده کرده ام فایروال طلا به عنوان روتر اصلی شبکه من.

و حالا که دوباره برای کار سفر را شروع کرده ام، از آن استفاده کرده ام فایروال بنفش با من برای اتصال به وای فای هتل و ایمن نگه داشتن دستگاه هایم.

پیش‌سفارش‌ها در حال حاضر برنامه‌ریزی شده‌اند تا ارسال بین آنها آغاز شود 12 دسامبر سال جاری و 21 ژانویه 2023. طبق پست‌های مرتبط Reddit، معمولاً هر چه فایروالا پیش‌سفارش‌های بیشتری دریافت کند، تخمین حمل و نقل بیشتر می‌شود. با این حال، این شرکت نگفته است که چه تعداد سفارش برای تأثیر قابل توجه بر زمان حمل و نقل مورد نیاز است.

یکی از راه‌های انجام آن این است که مودم کابلی خود را به مودمی ارتقا دهم که از تجمع پیوند پشتیبانی می‌کند و دو پورت روی مودم و طلا را برای ایجاد اتصال سریع‌تر ترکیب می‌کند. مورد دیگر چیزی است که فایروالا به تازگی اعلام کرده است — فایروالا گلد پلاس.

همچنین: بهترین 5 سرویس VPN: عملکرد، امنیت و موارد دیگر

این شامل توانایی نظارت بر ترافیک اینترنت شما برای حملات سایبری، بینش در مورد نحوه استفاده از پهنای باند، کنترل های گسترده بر روی اینکه کدام نوع محتوا را می توان و کدام نوع محتوا را نمی توان مشاهده کرد، و مسدود کردن تبلیغات، و به عنوان یک سرور VPN دو برابر می شود. می توانید به راحتی به شبکه خانگی خود متصل شوید.

فایروالا گلد پلاس علاوه بر برآوردن سرعت اینترنت در خانه برخی از کاربران، تمام ویژگی‌های مشابه فایروال‌های قبلی فایروالا را دارد.

من افراد زیادی را با اینترنت خانگی بیش از 1 گیگابیت در ثانیه نمی‌شناسم، بنابراین گمان می‌کنم که کاربران اولیه فایروالا گلد پلاس مطمئناً مشاغل کوچکی هستند که می‌خواهند امنیت شبکه اداری خود را افزایش دهند. و سپس با گذشت زمان بیشتر و افزایش سرعت اینترنت خانگی به آرامی، دستگاه هایی مانند فایروالا گلد پلاس مطمئنا برای مشاغل کوچک و کاربران خانگی جذاب تر خواهند شد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/networking/firewalla-starts-taking-preorders-for-2-5-gigabit-gold-plus-firewall/#ftag=RSSbaffb68

من در نهایت به دلایل متعددی سوئیچ را انجام دادم، یکی از آنها این واقعیت بود که فایروالا دارای a وای فای SD گزینه ای که به شما امکان می دهد از قابلیت هات اسپات تلفن خود به عنوان یک اتصال پشتیبان برای اینترنت خانگی خود استفاده کنید. اگر از همکارانم بپرسید، سرویس اینترنت من همیشه خراب می شد. از زمان تغییر به Gold و اضافه کردن گزینه Wi-Fi SD، اتصال اینترنت من عالی بوده است.

این اولین فایروال 2.5 گیگابیت بر ثانیه این شرکت است و در حال حاضر برای پیش سفارش در دسترس است. قیمت پیش فروش 569 دلار است. قیمت کامل خرده فروشی پس از پایان دوره پیش سفارش هنوز اعلام نشده است، اما در گذشته تخفیف برای پیش خریدها نسبتاً قابل توجه بوده است.