صفحه کلید مکانیکی Sense75 جدید Drop بسیار تمیز است


صفحه کلید Drop's Sense75 در رنگ E White

مدل E-White Sense75 جدید دارای پوشش الکتروفورتیک ویژه است.

تصویر: رها کردن

پس از بیش از یک هفته انتشار، Drop بالاخره صفحه کلید جدید Sense75 خود را معرفی کرد، یک مدل 75 درصدی که دارای صفحه واشر و سیستم نورپردازی منحصر به فرد است.

Drop آیتم جدید را تابلوی “سطح علاقه مندان” می نامد و به نظر می رسد که آن را یک قدم یا بیشتر فراتر از پیشنهادات موجود خود قرار می دهد، مانند 65% ALT را رها کنید و بدون کلید Drop CTRL از نظر ساخت، امکانات و قیمت.

همچنین: Drop 2 صفحه کلید با مضمون ارباب حلقه ها را معرفی کرد

علاوه بر تصمیم فوق‌الذکر مبنی بر استفاده از ساختار پایه واشر، که حس تایپ کمی نرم‌تر برای کاهش خستگی و بهبود آکوستیک ایجاد می‌کند، Drop همچنین چندین ویژگی جدید را که قبلاً در هیچ یک از بردهای داخلی خود دیده نشده بود، ارائه می‌دهد.

از جمله اینها یک دستگیره قابل برنامه ریزی، LED های RGB زیرین با یک پخش کننده طراحی شده برای ارائه “درخشش طبیعی”، تثبیت کننده های “بی صدا” بهبود یافته و سوئیچ های “رو به جنوب”.

صفحه کلید Drop's Sense75 به رنگ مشکی

چیدمان 75 درصدی چند کلید بیشتر از تخته‌های بدون کلید را رد می‌کند، اما فضای میز بسیار کمتری را اشغال می‌کند.

تصویر: رها کردن

این دو ویژگی آخر احتمالاً برای پاسخگویی به برخی از مشکلاتی است که موددرهای کیبورد مکانیکی در برابر پیشنهادات موجود Drop، از جمله تثبیت کننده های کلیدی پیش فرض کمتر از ستاره ای Drop و این واقعیت که بیشتر پیشنهادات قدیمی آن از سوئیچ های “رو به شمال” استفاده می کنند، که سازگاری را ایجاد می کند. مشکلات با برخی از مجموعه های کلید.

همچنین: صفحه کلید مکانیکی: راهنمای جامع

سایر ویژگی‌های معرفی شده برای Sense75 شامل نورپردازی RGB قابل تنظیم برای هر کلید برای همه کلیدها و چراغ‌های زیر نور است. سازگاری با سیستم عامل QMK و VIA برای سفارشی سازی آسان نقشه کلید و نورپردازی. و سوکت های hot-swap بهبود یافته به طوری که برد باید به طور کامل به کار خود ادامه دهد – حتی پس از تعویض سوئیچ های متعدد.

Drop Sense75 با روشنایی RGB فعال است

Drop نورپردازی RGB را که قبلاً تخته های آن را به پایین می چرخاند منتقل کرده است تا جلوه ای از نور را ارائه دهد.

تصویر: رها کردن

Sense75 مانند اکثر بردهای Drop در دو نوع عرضه می شود:

  • مدل از پیش ساخته شده شامل قاب صفحه کلید، سوئیچ های Holy Panda X Drop، تثبیت کننده های Phantom و کلاهک های DCX آن خواهد بود. این مدل با قیمت 349 دلار برای مدل Nightfall (مشکی) یا 399 دلار برای مدل Polar (“e-white”) به فروش می رسد.
  • نسخه بدون استخوان از کاربران می‌خواهد سوئیچ‌ها و کلاه‌های خود را ارائه دهند. این باعث می شود که قیمت برای نسخه Nightfall به 249 دلار و برای نسخه Polar به 299 دلار کاهش یابد.

Drop نسخه Polar را به عنوان پوشش داده شده با “فرایند پوشش الکتروفورتیک که معمولاً در جواهرات ظریف برای ایجاد ظاهری خیره کننده و تمیز که برای کلکسیونرها ترجیح داده می شود استفاده می شود” توصیف می کند.

پیش سفارش برای نسخه از پیش ساخته شده از امروز، 30 آگوست، با پنجره حمل و نقل در اوایل نوامبر باز هستند. 500 خریدار اول برد سنس 75 از پیش ساخته شده، یک مجموعه کلاه کلید MT3، نسخه محدود «کلید جدید راه اندازی» و یک کیف حمل را دریافت خواهند کرد.

انتظار می‌رود که نسخه بدون استخوان در آینده در دسترس قرار گیرد.

ما مطمئناً با خوانندگان به اشتراک می‌گذاریم که Sense75 Drop در برابر پیشنهادات موجود این شرکت و محصولات رقیبی مانند GMMK Pro در مقابل محصولات رقیب شرکت Glorious – وقتی در اواخر امسال به صورت عملی با یکی از آن‌ها روبه‌رو شویم.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/drop-sense75-new-mechanical-keyboard-is-an-ultraclean-75-model/#ftag=RSSbaffb68