این ابزار پشتیبان کامل برای عکاسان و خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین است

FileHub AC750 دارای ویژگی هایی است — اما صادقانه بگویم، من فقط از آن برای پشتیبان گیری از کارت های ذخیره سازی استفاده می کنم. برای من، این ویژگی به تنهایی ارزش قیمت زیر 100 دلار را دارد.

پشتیبان گیری یک دکمه!

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

اکثر مردم نمی خواهند بیش از 500 دلار برای 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی خرج کنند.

یک کارت SD (یا کارت microSD در یک آداپتور) را در اسلات کارت SD قرار دهید و یک درایو ذخیره یا درایو فلش را به درگاه USB متصل کنید. با لمس یک دکمه، می‌توانید از کارت حافظه مستقیماً در درایو ذخیره‌سازی نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پشتیبان‌گیری سریع از کارت ذخیره‌سازی هنگام بیرون رفتن

RAVPower FileHub AC750

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

همچنین می تواند به عنوان یک پاوربانک اضطراری عمل کند.

عکاسان، فیلمبرداران و اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین می توانند در کمترین زمان ممکن چندین گیگابایت داده ایجاد کنند. من احساس پایان روز را با تعداد انگشت شماری کارت SD و microSD می دانم که داده های گرانبهای من را در خود جای داده اند.

اکنون، من دوست ندارم فقط یک نسخه از داده های مهم داشته باشم. این باعث می شود احساس ناراحتی کنم. در حالی که کارت‌های SD و microSD فوق‌العاده قوی هستند، همه چیز ممکن است اشتباه پیش برود.

ابزارک هایی وجود دارند که به طور خاص برای پشتیبان گیری از کارت های ذخیره سازی توسعه یافته اند. یک مثال خوب است GNARBOX 2.0 SSD.

را وارد کنید RAVPower FileHub AC750.

در اینجا دو گزینه وجود دارد که ارزش بررسی دارد:


منبع: https://www.zdnet.com/article/ravpower-filehub-ac750-is-the-perfect-backup-tool-for-photographers-and-drone-pilots/#ftag=RSSbaffb68پشتیبان‌گیری سریع از کارت ذخیره‌سازی هنگام بیرون رفتن

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

FileHub AC750 نه تنها به شما امکان ایجاد یک هات اسپات برای اشتراک گذاری اتصالات اینترنتی با خانواده و دوستان را می دهد، بلکه می تواند دسترسی به فایل های بی سیم را نیز ارائه دهد. این امکان اشتراک گذاری عکس ها، فیلم ها و فیلم ها را فراهم می کند.

اما بیشتر وجود دارد.

و علاوه بر این، آنها به راحتی گم می شوند. یا، ممکن است آن را در دوربین یا پهپاد قرار دهید و قبل از اینکه به یاد بیاورید که داده‌ها را از آن حذف نکرده‌اید، Format را بزنید.

و به لطف باتری داخلی FileHub AC750، می‌توانید از کارت‌های خود در مکان‌هایی که برق در دسترس نیست، نسخه پشتیبان تهیه کنید.

همچنین: به دنبال یک دوربین دیجیتال ارزان قیمت هستید؟ همه اینها زیر 450 دلار قیمت دارند

مشکل اینجاست، مگر اینکه به رایانه دسترسی داشته باشید، پشتیبان‌گیری از کارت‌های ذخیره‌سازی در هنگام بیرون رفتن می‌تواند مشکل باشد.

نقطه ضعف: GNARBOX بسیار گران است.

همچنین، خوب است که از درایوهای ذخیره سازی خود برای پشتیبان گیری استفاده کنید. این انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد، ناگفته نماند که بسیار ارزان تر است.

سپس، شما صبر کنید. می‌توانید با استفاده از برنامه‌ای که برای iOS و اندروید در دسترس است، پیشرفت انتقال فایل را پیگیری کنید و پس از اتمام، کار تمام شد.

همیشه ایده خوبی است که قبل از حذف کارت ذخیره سازی، بررسی کنید که همه فایل ها جابجا شده اند – فقط در صورت امکان!