شارژر بی سیم Apple MagSafe Duo: آیا هنوز در سال 2022 خرید خوبی است؟

اگر در مورد اصل بودن شارژر MagSafe شک دارید، آیفون خود را روی پد شارژ قرار دهید و روی آن ضربه بزنید. تنظیمات > عمومی > درباره در آیفون خود، و در آنجا باید ورودی شارژر MagSafe خود را مشاهده کنید. با ضربه زدن روی آن ورودی اطلاعاتی در مورد شارژر به شما می دهد.

همه چیز در مورد شارژر از کیفیت اپل برخوردار است.

این را نمی بینید؟ پس شارژر Apple MagSafe شما تقلبی است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-magsafe-duo-wireless-charger-is-it-still-a-good-buy-in-2022/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: چگونه (و چرا) از کتابخانه جدید عکس مشترک iCloud اپل استفاده کنیم

برای کارکرد کامل شارژر بی سیم MagSafe Duo، به حداقل یک نیاز دارید شارژر 27 واتی USB-C. هر چیزی کمتر از آن، و شما قدرت کامل را از آن دریافت نمی کنید. اگر قصد دارید هم آیفون و هم اپل واچ را به طور همزمان شارژ کنید، حداقل به یک شارژر 15 واتی نیاز دارید و سرعت شارژ شما بسیار کمتر از حد معمول خواهد بود.

به نظر می رسد تعداد زیادی تقلبی MagSafe Duo وجود دارد. برخی از آنها به وضوح تقلبی هستند زیرا با قیمت بسیار کمتر از قیمت خرده فروشی توصیه شده خرده فروشی می شوند، در حالی که برخی دیگر با قیمت کامل به فروش می رسند و به گونه ای طراحی شده اند که شما را از بین ببرند.

شارژر بی سیم MagSafe Duo یک شارژر تاشو است که برای من ایده آل برای سفر است. می‌توانید آیفون و اپل واچ را با هم روی یک میز خواب شارژ کنید و می‌توانید آن را شارژ کنید AirPods یا AirPods Pro هنگامی که شارژر MagSafe نیاز به شارژ گاه به گاه دارد، قاب را روی آن قرار دهید.

شارژر بی سیم اپل MagSafe Duo.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

برای اپل واچ های جدیدتر از شارژ سریع پشتیبانی نمی شود.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

اوه، و برای ایجاد سردرگمی بیشتر در این ترکیب، شارژ سریع اپل واچ پشتیبانی نمی‌شود. این بدان معناست که اگر به زمان‌های شارژ سریع‌تر اپل واچ‌های هرگز عادت کرده‌اید — به خصوص ساعت‌های اپل فوق العاده — ممکن است تعجب کنید زیرا آنها را به اینجا نمی آورید.

بنابراین شارژر بی سیم MagSafe Duo بیشتر یک چیز سبک و راحتی است، نه چیزی که به شما امکان می دهد سبک تر سفر کنید.

گفته می شود، به نظر من بهترین شارژر بی سیم آیفون و اپل واچ در سراسر جهان است. به شرطی که بدانید باید آن را با چه شارژری ترکیب کنید تا به درستی آن را تغذیه کنید.

من دوست دارم که همه دستگاه‌هایم در یک مکان شارژ شوند. این همچنین به این معنی است که من در اطراف خود حمل نمی کنم کابل شارژ سریع اپل واچ گران قیمت. MagSafe Duo را با یک ترکیب کنید شارژر با کیفیت USB-C، و نیازهای شارژ سفر من برآورده شده است، و می توانم این تنظیمات را به طور خاص برای زمانی که خارج از خانه هستم حفظ کنم.

اپل واچ و آیفون روی پد شارژ خوابیده اند.

افراد زیادی از من در این مورد سوال کرده اند شارژر بی سیم MagSafe Duo اپلیک شارژر ترکیبی که دارای یک پد شارژ MagSafe برای آیفون و یک پد شارژ جداگانه برای اپل واچ.

کیفیت سیب، قیمت اپل.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

دستی که شارژر بی‌سیم Apple MagSafe Duo را در دست گرفته است.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که با استفاده از شارژر بی سیم MagSafe Duo واقعاً «کمتر حمل نمی کنید». MagSafe Duo از شما می خواهد که یک کابل لایتنینگ (که با Duo ارائه می شود) برای تغذیه پد شارژ و یک شارژر جداگانه همراه داشته باشید. این را با کابل لایتنینگ، کابل شارژ اپل واچ و شارژر USB-C دو پورت که در غیر این صورت به آن نیاز دارم

من آن راحتی را دوست دارم.

شارژر متصل به شارژر بی سیم Apple MagSafe Duo

تنظیمات شارژر Apple MagSafe Duo

من علاقه مجدد را به این می‌گذارم که اکنون افراد بیشتری وجود دارند که هم آیفون دارای MagSafe و هم اپل واچ دارند.

کیفیت اپلی که برای پولش انتظار دارید.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

قسمت بیرونی لاستیکی نرم و بادوام است و با استفاده از آهنربا بسته می شود. شارژر اپل واچ به یک لولای مهندسی شده زیبا متصل است و به این ترتیب که مترادف با اپل است — فقط کار می کند.

اگر دوست دارید در اردوگاه «همه چیز اپل» باشید و تا زمانی که با محدودیت‌های شارژ اپل واچ راحت هستید، بله. شارژر بی‌سیم MagSafe Duo یک شارژر شیک و خوش‌ساخت MagSafe است که می‌دانید همه چیزهایی را که وعده می‌دهد انجام می‌دهد. مطمئناً، جایگزین‌هایی وجود دارند که بسیار ارزان‌تر هستند، اما شارژ تلفن MagSafe با سرعت بالا و همچنین کیفیت برتر اپل را از دست خواهید داد.

هست شارژر بی سیم اپل MagSafe Duo خوب؟ آره. خیلی

همچنین: بهترین لوازم جانبی MagSafe

در اینجا نحوه تشخیص اصل بودن شارژر MagSafe آورده شده است.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

اما در مورد اینکه شارژر چه کاری می‌تواند و چه کاری نمی‌تواند انجام دهد، سردرگمی وجود دارد، و من فکر می‌کنم بیشتر اینها به این دلیل است که اپل برای آن شارژر در نظر نمی‌گیرد.

MagSafe Duo به جای اینکه برای شارژ سریع باشد، بیشتر چیزی است که ابزارهای خود را یک شبه روشن می گذارید تا شارژ شوند.

همچنین: بهترین پدهای شارژ بی سیم

علاقه به این لوازم جانبی من را شگفت زده می کند زیرا این یک کیت جدید نیست. اولین بار در دسامبر 2020، آب زیادی زیر پل فناوری رفته است.

بنابراین اگر با عجله از درب هتل خود بیرون می روید و فراموش کرده اید که اپل واچ خود را شارژ کنید، متوجه خواهید شد که به شارژ آهسته و قدیمی بازگشته اید. و اگر صاحب یک Ultra هستید، منتظر زمان شارژ کندی باشید.

قبل از پایان، یک کلمه احتیاط.

شارژر بی سیم Apple MagSafe Duo به صورت عمودی در پس زمینه قهوه ای.

پس چرا من استفاده از MagSafe Duo را انتخاب می کنم؟

همچنین: این بهترین پاور بانک MagSafe برای انبوه آیفون است (نکته: این مال اپل نیست)

بالای 100 دلار خوبه؟