سوپرمارکت‌ها اقدامات خنده‌آوری برای جلوگیری از سرقت از طریق پرداخت شخصی انجام می‌دهند (مشتریان از آن متنفرند)

هر بار که به سوپرمارکت محلی خود می رفتم، تماشا می کردم که ببینم آیا پرداخت شخصی کمتر یا بیشتر شده است. حتی یکی دوبار نگاه کردم ببینم آیا میوه‌هایشان را درست و صادقانه اسکن می‌کنند یا نه. (بله، احساس شرم کردم.)

در راه خود متقاعد کننده است. برای صنعت فناوری نیز دردناک است.

ناگهان دستگاه بالا می‌آید: “می‌توانم ببینمت، می‌دانی. آیا تا به حال اینقدر خجالت نمی‌کشی؟”


منبع: https://www.zdnet.com/article/supermarkets-are-taking-laughable-steps-to-stop-self-checkout-theft-customers-hate-it/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: چگونه با خرید آنلاین صورتحساب مواد غذایی خود را کاهش دهیم

به من اعتماد کن، این احمقانه است

زنی در هنگام تسویه حساب خود ظرفی از توت فرنگی را اسکن می کند.

FatCamera/Getty Images

برخی دیگر حتی به خود می گویند، خوب، اگر باید خودشان کار را انجام دهند، حداقل باید یک نکته کوچک برای آنها وجود داشته باشد.

اما Wegmans تنها فروشگاهی نیست که سرویس پیشرفته‌تر فقط اسکن و رفتن خود را متوقف می‌کند. آمازون تازه نیز، هر چند شرکت اشاره شده “فروش ناامید کننده.”

برخی ممکن است مشاهده کنند که حقیقت خاصی در این مورد وجود دارد. خود پرداخت دقیقاً در مورد اعتماد است. اگر به مشتریان خود اعتماد ندارید، ماشین ها را در اختیار نداشته باشید.

آیا ممکن است هنوز در بسیاری از افراد رگه‌هایی از انسانیت وجود داشته باشد، رنگی که به اخلاق و احساسات سایر انسان‌ها احترام می‌گذارد؟

با این حال، به نظر می‌رسد که خطوط سنتی‌تر خودخروجی متحمل چنین ضرر و زیان بزرگی نمی‌شوند – تا زمانی که یک کارمند سوپرمارکت برای «کمک» به مشتریان وجود داشته باشد. شما می دانید، برای هر موردی.

گاهی اوقات، تا زمانی که در مورد موضوعی به ظاهر بی ضرر ننویسم، متوجه نمی شوم که احساسات مردم چقدر قوی است.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

اما پس از آن پروفسور شاد مارونا از دانشگاه کوئینز بلفاست آمد. او گفت که این همه در مورد احساسات درونی ما نسبت به فناوری است.

خوب من هرگز. آیا مردم وحشتناک نیستند؟

بسیاری از مردم با نظرات متعهدانه پاسخ دادند. اینها تعصب سنی نداشتند. آنها به سادگی ذهنی بودند.

من فقط می توانم این صحنه را یک روز به زودی تصور کنم. شخصی در حال اسکن یک کالای ارزان قیمت است، در حالی که یک کالای گران‌تر را در کیسه کاغذی خود می‌ریزد.

اخیراً در مورد بیزاری برخی از انسان ها از هر چیزی نوشتم جز اینکه انسانی که مواد غذایی آنها را اسکن می کند و حتی ممکن است آنها را کیف کند.

با این حال، برخی معتقدند افرادی هستند که معتقدند ماشین‌ها مشاغل انسان را از بین می‌برند، بنابراین دزدی از آنها نوعی بازپرداخت است.

در پوستر نوشته شده بود: “شما می توانید به من اعتماد کنید تا خودبازپرداخت کنم، یا می توانید صندوق های خود را مانند گذشته در جای خود قرار دهید.”

من همچنان به این فکر می‌کردم که چرا، با این حال، مردم ممکن است در مقادیر بیشتری سرقت کنند.

همچنین: روش شماره 1 هوش مصنوعی خرید مواد غذایی را متحول می کند

ما سعی می کنیم در پول خود صرفه جویی کنیم، اما شما از این مزیت استفاده می کنید

این مشتری عصبانی خاص می گوید که رسید را بالای سرشان تکان دادند و درست به سمت خروجی حرکت کردند.

همچنین: هوش مصنوعی زمانی که به صورت انسانی به کار گرفته شود می تواند خلاقانه و اخلاقی باشد

سپس در مورد راه حل دیگری شنیدم — به نوعی — برای دزدی خودسرانه. به نظر می رسد که برخی از سوپرمارکت ها در استرالیا به آزار و اذیت محض متوسل شده اند. از مشتریانش یعنی.

بنابراین، وسوسه انگیز است که نتیجه بگیریم که خودبازرسی یک فناوری با نقص های عمیق است.

این یک ماجرای نسبتاً پیچیده بود. مشتریان می‌توانند یک برنامه را دانلود کنند، اقلام خود را در حین برداشتن از قفسه‌ها اسکن کنند، و سپس بارکد را در هنگام تسویه‌حساب برای مجموع و پرداخت اسکن کنند.

همچنین: چگونه یک بودجه خواربار تهیه کنیم

سرقت. این یک شمشیر لبه گناه است

در حالی که تکنولوژی؟ این فقط یک ماشین است، اینطور نیست؟ هیچ احساسی ندارد، پس چرا دزد باید؟

یک پست به صفحه فیس بوک Meanwhile In Australia آشکار کرد که این سوپرمارکت‌های استرالیایی کارمندانی را برای بررسی رسید کسانی که خود تسویه حساب می‌کنند مستقر کرده‌اند.

با این حال، من واقعاً از اینکه چقدر (برخی) مردم نسبت به خودخریداری سوپرمارکت احساس قوی دارند، شگفت زده شدم.

لطفاً، من از نیشگون گرفتن چیزها از دستگاه های ناشناس چشم پوشی نمی کنم. اگر چه من نمی دانم که آیا کلاهبرداران اینترنتی اگر واقعاً با افرادی ملاقات کنند که مرتباً و بدبینانه آنها را فریب می دهند ، چیزی احساس می کنند.

واضح است که این پایان فناوری نیست. با این حال، ممکن است نیاز به تعادل مجدد بین هزینه خود فناوری و زیان هایی که ممکن است متحمل شود، باشد.

با عکسی از 20 نفر که برای چک کردن در صف ایستاده بودند، با صندوق های خالی که به صورتشان خیره شده بودند، تحت تأثیر قرار گرفتم.

مارونا: «بیشتر ما از گرفتار شدن توسط هموطنانی که در حال دزدیدن چیزی است احساس شرم می کنیم نقل شده بود در خورشید. برداشتن چشم های انسان و جایگزینی آنها با فناوری باعث می شود که این روند کمتر شرم آور به نظر برسد.

با این حال، به زودی به نظرات متناقض گوش داده بودم که متوجه شدم سوپرمارکت های زنجیره ای بسیار مورد توجه Wegmans در حال تعطیل کردن گزینه خودپرداز خود است.

قرار دادند افکار آنها مانند این: “من علاقه ای ندارم ثابت کنم که کار شما را برای شما انجام داده ام. شما می خواهید که من یک صندوقدار بدون آموزش باشم، پس این مشکل شماست نه من. من را برای موقعیتی که دیگر از استخدام آن امتناع می کنید بازرسی نکنید. “

مثلاً کمبودهای اپل.

چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟ خوب، به گزارش نیویورک تایمز، بسیاری از مشتریان اقلام را دزدیدند. یا همانطور که وگمنز می گوید: “متاسفانه، ضررهایی که ما تجربه می کنیم، مانع از ادامه عرضه آن در وضعیت فعلی می شویم.”