مک دونالد و برگر کینگ به تازگی پیامی شگفت انگیز از مشتریان مهم دریافت کردند


شخصی که کیف مک دونالد را در دست دارد.

دوست نداشتنش نداشتن آن

شاتر استاک

چیزهایی هست که فکر می کنم می دانم.

فکر می‌کنم می‌دانم که می‌توانم در برخی کشورها جایواک کنم، اما در برخی دیگر نه. فکر می‌کنم می‌دانم که شیر جو دوسر در قهوه طعم ماست در چای را می‌دهد. و فکر می‌کنم می‌دانم که نسل‌های جوان همیشه در دانستن اینکه جهان چگونه باید باشد از نسل‌های قدیمی‌تر جلوتر هستند.

نسل‌های جوان چیزهایی را می‌بینند که نسل‌های قدیمی‌تر به آنها چشمک می‌زند — می‌دانید، چیزهایی مانند زمین ممکن است به زودی خودسوزی کنند، در حالی که نسل‌های قدیمی‌تر همچنان روی تاب‌های گلف خود متمرکز می‌شوند.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

همچنین: ژنرال Z والمارت را بسیار بیشتر از اپل دوست دارد. خوب، در مورد آن چطور؟

با این حال، گاهی اوقات آنقدر خود را متحیر می‌بینم که مجبور می‌شوم ریتم نفس‌هایم را در نظر بگیرم.

این هفته گذشته زمانی اتفاق افتاد که من با جدیدترین اثر پایپر سندلر مواجه شدم نظرسنجی بررسی سهام با نوجوانان. این همان چیزی است که همیشه به ما می گوید که نوجوانان محصولات اپل را هر شش ماه بیشتر و بیشتر دوست دارند.

در واقع، آخرین نسخه نشان می‌دهد که 87 درصد از نوجوانان آمریکایی آیفون دارند، 88 درصد انتظار دارند تلفن بعدی آنها آیفون باشد و 31 درصد قابل تمسخر قبلاً یک آیفون دارند. اپل واچ.

این همه یک هوم لمسی بود. بنابراین من نظرسنجی را برای کمی آب بیشتر اسکن کردم، و چیزی که پیدا کردم خون تقلبی کمتر از آنچه انتظار داشتم بود.

به‌طور دقیق‌تر، متوجه شدم که نوجوانان حتی به گوشت‌های گیاهی علاقه زیادی ندارند عنصر هِم خونین آن واقع بینانه است.

پایپر سندلر می‌گوید: «نوجوانان قصد دارند گوشت‌های گیاهی کمتری بخورند. از 14 درصد نوجوانانی که گوشت گیاهی مصرف می‌کنند، 23 درصد از نوجوانان قصد دارند گوشت گیاهی کمتری بخورند که این رقم در پاییز 2021 17 درصد بود. “

البته این باعث شد تا افرادی مانند مک دونالد، برگر کینگ و برادران همبرگرشان را در نظر بگیرم.

هر دو برند فست فود زمانی معتقد بودند که گوشت گیاهی ممکن است آینده باشد. با این حال، اخیراً، مک دونالد تصمیم گرفت پروژه McPlant خود را کنار بگذارد، زیرا نتایج آزمایشات ناامیدکننده بود.

همچنین: بدترین محصول اپل اکنون به یکی از بهترین محصولات خود تبدیل شده است

بسیاری تعجب کردند که چرا ممکن است این بوده باشد. قیمت بالاتر، برخی گفتند. دیگران بر این باور بودند که این گیاه برگرها روی همان کباب‌پزی که نسخه‌ی مبتنی بر گوشت بود پخته می‌شدند و از این رو خلوص ایده را رقیق می‌کردند.

با این حال، آیا می‌توانست بسیاری از نوجوانان – مشتریان قابل‌توجه فست فود – به این نتیجه رسیده باشند که گوشت گیاهی برای آنها مناسب نیست؟ یا حتی اینکه این فقط یکی دیگر از پول گرفتن های شرکتی است؟ یا حتی آن‌طور که فکر می‌کنید آن‌ها طرفداران بزرگ مک‌دونالدز و برگر کینگ نیستند؟

در این نظرسنجی، Chick-fil-A را به عنوان رستوران شماره یک خود و پس از آن Starbucks و Chipotle معرفی کرد. (مک دونالد چهارم شد.)

و اگر فکر می‌کنید که نوجوانان آنقدرها برای غذا خوردن در بیرون از خانه خرج نمی‌کنند، این همان چیزی است که پایپر سندلر باید می‌گفت: «هزینه‌های رستوران‌ها به مرور زمان افزایش یافته است و در بهار 2014 از قلمروی مثبت عبور کرده است. علیرغم یکنواخت شدن شرایط در طول کووید، ما معتقدیم که ترجیح نوجوانان برای رستوران‌ها و رستوران‌ها و مناسبت‌های ناهار خوری با عادی شدن الگوهای مخارج رفتاری دوباره بهبود می‌یابد.”

نمی‌توانم فکر نکنم دلیل اینکه مک‌دونالدز حق دارد با برگر مک‌پلانت خود را کنار بگذارد – و برگر کینگ ممکن است در نهایت با نام Impossible Whopper خود نیز همین مسیر را طی کند – این است که این محصولات بسیار ضعیف در بازار عرضه شده‌اند. .

با این حال، بسیاری بر این باورند که انگیزه اصلی برای خوردن گوشت گیاهی، جنبه نجات زمین است. همبرگرهای گیاهی هنوز هم پر از کالری هستند – Impossible Whopper 31 کالری کمتر از نوع گوشت واقعی دارد – اما آنها نسبت به آینده زمین مهربان تر هستند.

شاید بتوان فکر کرد که این به شدت در مغز نوجوانان ساکن است. به نظر می رسد (به اندازه کافی) اینطور نیست. در عوض، بسیاری به طور مثبت قصد دارند گوشت گیاهی کمتری بخورند.

همچنین: پنج بهترین ناگت مرغ مبتنی بر گیاهخواری: ما آنها را برای شما آزمایش کردیم

خوب، من می شنوم که شما بو می کشید، این نوجوانان در واقع اصلاً به محیط زیست اهمیت نمی دهند. آنها قبلاً مانند بزرگان خود منافق خوبی شده اند.

تنها چیزی که می توانم در رد به شما ارائه دهم این است که از پایپر سندلر می گوید: “Gen Z به عنوان یک نسل آگاه شناخته شده است، و نوجوانان در پاییز امسال از محیط زیست به عنوان نگرانی اصلی خود یاد کردند. 53٪ از مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری برای خرید، ردپای کربن را در نظر می گیرند.”

برو شکل و وقتی به اندازه کافی به این نتیجه رسیدید که متوجه شدید، لطفاً به من اطلاع دهید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/mcdonalds-and-burger-king-just-got-a-startling-message-from-important-customers/#ftag=RSSbaffb68