سود خود را با سایت های کوچکی که می توانید در عرض چند دقیقه با تنها 50 دلار بسازید، تقویت کنید

پوشه ها می توانند کارت های پیوند را سازماندهی کنند تا بتوانید به راحتی آنها را دسته بندی، ویرایش، کپی، حذف، فعال و غیرفعال کنید. همچنین، مطابقت با GDPR به راحتی تعبیه شده است، که تضمین می‌کند از حریم خصوصی شما محافظت می‌شود و داده‌ها با بالاترین استاندارد ممکن ایمن می‌شوند.

از آنجا که حداقل نیمی از کل ترافیک اینترنت در دستگاه‌های تلفن همراه اتفاق می‌افتد، شما می‌خواهید مطمئن شوید که وب‌سایت‌های شما برای نمایش درست روی آن‌ها بهینه شده‌اند. در واقع، شما حتی می توانید میکروسایت های یک صفحه ای ایجاد کنید تا به عنوان یک صفحه اصلی متمرکز بر لیزر، مجموعه طراحی یا خدمات، خبرنامه و موارد دیگر عمل کنند. بهتر از همه، می‌توانید با استفاده از یک پلت‌فرم سایت‌سازی بدون کد تلفن همراه، کار را برای خود بسیار آسان کنید، و اشتراک مادام‌العمر طرح حرفه‌ای Linkcard در حال حاضر با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

امروز یک طرح حرفه ای Linkcard: اشتراک مادام العمر دریافت کنید در حالی که فقط با 49.99 دلار در دسترس است که 89٪ از قیمت اشتراک اصلی 478 دلار کاهش یافته است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/boost-your-bottom-line-with-micro-sites-you-can-build-in-minutes-for-just-50/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

کاربران در هر سطحی می‌توانند از Linkcard برای ایجاد وب‌سایت‌های تک صفحه‌ای باورنکردنی برای اولین بار در تلفن همراه در عرض چند دقیقه استفاده کنند که دارای بسیاری از ویژگی‌های بازاریابی عالی باشد. و طرح حرفه ای به شما کمک می کند تا مطمئن شوید سایت های شما واضح به نظر می رسند و کارآمد هستند.

وب‌سایت‌های Linkcard شما نیز فقط برای دیدن عالی نیستند. فرم‌هایی برای گرفتن سرنخ وجود دارد که داده‌ها را از هر اتصال برای دانلود از داشبوردتان برای شما جمع‌آوری می‌کند. همچنین می‌توانید شناسه‌های ردیابی اضافه کنید، بنابراین می‌توانید از آمارهای داخلی برای ردیابی استفاده از محصولات خود با Google Analytics، Tag Manager یا Facebook Pixel استفاده کنید. وب سایت های لینک کارت حتی می توانند از توابع تجارت الکترونیک استفاده کنند.

استفاده از فناوری برای ساده‌سازی گردش کار، همان تعریف هوشمندانه‌تر کار کردن به جای سخت‌تر شدن است. و سایت‌های میکرو یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت نمایه و درآمد شما هستند، به خصوص زمانی که بتوان آن‌ها را در چند دقیقه ایجاد کرد.

شما می توانید به صدها ویژگی، از جمله الگوهای ساخته شده توسط طراح PRO، بلوک های محتوا و جعبه ابزار طراحی دسترسی داشته باشید. اما آنها همچنین می توانند سفارشی شوند تا صفحه شما همانطور که تصور می کردید زنده شود. و البته نام تجاری Linkcard حذف خواهد شد.

طرح حرفه ای شما شامل سه صفحه موبایل و هاست رایگان است. اما مطمئناً می‌توانید آن‌ها را به دامنه خود متصل کنید و آنها را در جلو و مرکز بینندگان خود نگه دارید. سپس می توانید آنها را در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود و جاهای دیگر به اشتراک بگذارید.