فن تصفیه Dyson’s Pure Cool TP01 100 دلار تخفیف دارد

یکی از طرفداران Dyson، من بیش از یک سال است که محصولات آنها را دنبال می کنم، و پیدا کردن یک طرفدار Dyson در فروش شبیه یافتن یک گنج نادر است. به ندرت به فروش می رسند و زمانی که می روند، موجودی آنها بسیار محدود است و به سرعت به فروش می رسند. اگر در حال برنامه ریزی هستید اضافه کردن این به خانه شما، من به شما پیشنهاد میکنم در اسرع وقت خرید کنید. موجودی به احتمال زیاد بسیار محدود است و پس از اتمام موجودی، هیچ تضمینی وجود ندارد که قبل از پایان فروش در انبار بازگردد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/dyson-pure-cool-tp01-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68

فن می تواند تا 70 درجه نوسان کند تا جریان هوا در هر فضایی را بهبود بخشد و حتی می تواند شما را در مواقعی که نیاز به غلبه بر گرما دارید خنک کند. فیلتر HEPA با سیستم فیلتراسیون 360 ̊ خود، 99.97 درصد از ذرات 0.3 میکرون را حذف می کند تا هوای شما تمیز و تازه بماند. همچنین عرض آن تنها 7.8 اینچ است، به این معنی که می تواند در فضاهای آپارتمانی کوچک یا اتاق های بزرگتر قرار گیرد تا خانه شما شاداب و خنک بماند. شما همچنین یک کنترل از راه دور دستی دریافت خواهید کرد تا بتوانید آن را از راحتی مبل خود کنترل کنید.

گرمای تابستان از فروکش کردن خودداری می‌کند و با افزایش دما در بخش‌هایی از ایالات متحده، خنک ماندن از همیشه مهم‌تر است. برای کسانی که می خواهند یک فن با کیفیت بالا که به عنوان یک تصفیه کننده هوا عمل می کند، فن تصفیه Dyson Pure Cool TP01 می تواند خانه شما را خنک نگه دارد و هوایی که تنفس می کنید عاری از ذرات مضر باشد. در حال حاضر، این است به قیمت 299 دلار به فروش می رسد، یا 100 دلار تخفیف قیمت اصلی.