رویداد معرفی حضوری OnePlus 10T 5G در 3 آگوست در نیویورک برگزار می شود

بلیط‌های رویداد راه‌اندازی تنها با ۲۵ دلار در دسترس بود، اما این رویداد امروز صبح به سرعت فروخته شد. شرکت‌کنندگان در رویداد راه‌اندازی سوآگی دریافت می‌کنند که شامل OnePlus Nord Buds می‌شود. اگر می‌خواهید رویداد راه‌اندازی را تماشا کنید، می‌توانید از آن دیدن کنید صفحه راه اندازی یا کانال یوتیوب OnePlus در ساعت 10 صبح به وقت روز شرقی/7 صبح به وقت روز اقیانوس آرام در روز چهارشنبه، 3 آگوست.


منبع: https://www.zdnet.com/article/in-person-launch-event-for-oneplus-10t-5g-to-be-held-on-august-3-in-nyc/#ftag=RSSbaffb68

تنها جزئیات سخت افزاری که در حال حاضر فاش شده است، ارتقاء پردازنده به نسخه Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 است که برای ارائه قدرت بیشتر با مصرف انرژی کمتر طراحی شده است. ما مشتاقانه منتظر شنیدن بیشتر در مورد دوربین ها، صفحه نمایش، سخت افزار و سایر مشخصات هستیم.

قبل از COVID-19، سامسونگ، وان پلاس، اپل، گوگل، موتورولا و دیگران رویدادهای راه اندازی را برگزار کردند که در آن شرکت کنندگان می توانستند با نمایندگان شرکت ملاقات کنند، دستگاه ها و خدمات جدید را امتحان کنند، از یک میان وعده خوب لذت ببرند و دوباره با دوستان رسانه ای ارتباط برقرار کنند، و با چند برداشت اولیه برای به اشتراک گذاشتن با خوانندگان کنار بروید. در یک پست انجمن OnePlus پیت جزئیاتی از OnePlus 10T 5G آینده، OxygenOS 13 و یک رویداد حضوری که در تاریخ 3 آگوست در شهر نیویورک برگزار خواهد شد، فاش کرد.

oneplus-10t-launching-august-3

همچنین: بررسی OnePlus 10 Pro: صفحه نمایش فوق العاده مشخصات با ارزشی عالی را ارائه می دهد

ما آنجا خواهیم بود تا رویداد معرفی دومین گوشی هوشمند پرچمدار سال 2022 از OnePlus را پوشش دهیم. این شرکت OnePlus 10 Pro را در CES با عرضه ایالات متحده در ماه آوریل عرضه کرد. OnePlus اغلب نسخه‌های استاندارد را با مدل T دنبال می‌کند که معمولاً در چند بخش عملکرد بهبود می‌یابد. با OnePlus 10T، شاهد ارتقاء برخی فناوری‌ها و برخی تفاوت‌های دیگر هستیم که ممکن است همچنان شما را مجبور کند که 10 Pro را نسبت به 10T انتخاب کنید.

OnePlus 10 Pro در حال حاضر دارای OxygenOS 12.1 مبتنی بر اندروید 12 است. OnePlus اظهار داشت که OxygenOS 13 با طراحی تازه و ایمنی بالا به OnePlus 10T خواهد آمد. OnePlus 10 Pro ابتدا OxygenOS 13 و 10T ارتقاء را در اواخر سال جاری دریافت خواهد کرد.

یک گوشی جدید OnePlus در نیویورک در مقابل تماشاگران استودیو زنده عرضه می شود

تصویر: OnePlus