تخفیف های هفته Dyson: تا 200 دلار در جاروبرقی و فن ها صرفه جویی کنید

به عنوان صاحب مفتخر جاروبرقی Dyson، می‌توانم با اطمینان بگویم که هر جاروبرقی Dyson یک عنصر اصلی برای ابزار تمیز کردن خانه است. در حالی که من Dyson V8 خود را دوست دارم، هر محصول باکیفیت این شرکت می تواند گران باشد – و اگر می توانید به آن کمک کنید، هرگز نباید تمام قیمت را بپردازید.

برای کسانی که به یک سطل گرد و غبار بزرگ 5/5 گالن نیاز دارند، Outsize دارای یک سر پاک کننده با اندازه کامل به همراه یک سری اکستنشن است تا اطمینان حاصل شود که می توانید خاک و گرد و غبار را از هر گوشه خانه خود پاک کنید. صفحه نمایش دیجیتال به صورت بلادرنگ گزارش می دهد تا دقیقا بدانید چه مقدار از باتری باقی مانده است، که همچنین تا 120 دقیقه زمان کار را در اختیار شما قرار می دهد.

این گزینه وکیوم سیمی از طراحی توپ امضای Dyson برای قرار دادن بیشتر اجزای اصلی استفاده می‌کند و جابه‌جایی در انواع کف‌های شما را آسان‌تر می‌کند. سیستم فیلتراسیون 99.97 درصد از ذرات مضر را در طبقات شما به کوچکی 0.3 میکرون می گیرد. به عنوان یک امتیاز، فیلتر قابل شستشو است – به سادگی آن را بشویید و پس از خشک شدن کامل آن را تعویض کنید تا تمیز شود.

جاروبرقی Dyson V8 Absolute
دایسون

  • قیمت فعلی: 399 دلار
  • قیمت اصلی: 499 دلار
فن تصفیه Dyson Pure Cool TP01
دایسون

  • قیمت فعلی: 399 دلار
  • قیمت اصلی: 499 دلار
جارو شارژی Dyson Outsize
دایسون

  • قیمت فعلی: 649 دلار
  • قیمت اصلی 849 دلار

در زیر، تعدادی از بهترین معاملات را برای فروش جمع آوری کرده ایم. معاملات در 31 جولای به پایان می رسد، اما این بدان معنا نیست که برای خرید آنها باید تا آخرین لحظه منتظر بمانید. Dyson همیشه موجودی محصولات خود را بسیار کم نگه می‌دارد، بنابراین نمی‌توانیم تضمین کنیم که هیچ یک از آنها برای مدت طولانی در انبار باقی می‌مانند.

این چیزی است که رویداد فروش هفته Dyson را بسیار فریبنده می کند. در حال حاضر، می توانید تا 200 دلار در خرید ابزارهای مهم خانگی صرفه جویی کنید. از فن گرفته تا جاروبرقی و تصفیه کننده هوا، می توانید خانه خود را ارتقا دهید و هم کف و هم هوای خود را بدون آلودگی نگه دارید.

فن تصفیه کننده Dyson Purifier Cool Autoreact TP7A
دایسون

  • قیمت فعلی: 449 دلار
  • قیمت اصلی: 549 دلار
یکی دیگر از گزینه های فوق العاده فن تصفیه کننده، فن TP7A به طور خودکار هوای شما را حس کرده و گزارش می دهد و نتایج را روی صفحه LCD نمایش می دهد. با نوسان تا 350 درجه، می تواند بیش از 77 گالن هوا در ثانیه پخش کند تا خانه شما را خنک نگه دارد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/dyson-week-deals-save-up-to-200-on-favorite-vacuums-fans-and-more/#ftag=RSSbaffb68

ما ابتدا در مورد این معامله چند روز پیش نوشتیم، و Dyson فروش را ادامه داد و آن را به معاملات هفته Dyson اضافه کرد. فن تا 70 درجه نوسان می کند تا جریان هوا را در اطراف هر فضایی بهبود بخشد و حتی می تواند زمانی که نیاز به غلبه بر گرما دارید، شما را خنک کند. با عرض 7.8 اینچ، می‌تواند در فضاهای آپارتمانی کوچک یا اتاق‌های بزرگ‌تر قرار گیرد تا خانه شما را تازه و خنک نگه دارد.

این جاروبرقی OG یک مدل نسل اول است که دارای دو حالت قدرت برای حذف کثیفی از چوب های سخت، فرش ها و غیره است. با حداکثر 40 دقیقه زمان اجرا، برای آپارتمان های کوچکتر ایده آل است.