راهکارهای افزایش فروش اتاق فرار Escape Room Games اول پرداخت

سعی کنین اتفاقات مهم سناریو رو به خوبی به هم ربط بدین و برای بازیکن انگیزه ایجاد بازی اتاق فرار کنین. یعنی شرایط رو باید جوری بچینین که بازیکنا ناخوداگاه برای چیز مهمی بجنگن و برای رسیدن بهش اشتیاق داشته باشن وگرنه اتاق فرار خسته کننده و ملال اور میشه. حالا که تبدیل شدی به ی آدم با تجربه تو اتاق فرار، میتونی با رعایت 7تا نکته تبدیل به طراح بازی اسکیپ روم بشی. لحظاتی مهیج با بازی جدید را در اتاق فرار وان اسکیپ تجربه و تماشا خواهید کرد. سناریوی این بازی به‌ این صورت است که در سال ۲۰۲۰ در جنوب شهر برلین شماری کارتن‌خواب بر اثر سانحه سوختگی شدید و عفونت داخلی کشته می‌شوند.

  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • تایم فور فان، تیم نقد خود را به مجموعه‌هایی که بازی آنها در این سایت ثبت شده است، می‌فرستد تا به بررسی ابعاد مختلف بازی بپردازند.
  • گرچه اتاق کلبه وحشت دارای معماهای پیچیده و سختی نمی باشد ولی رویارویی با محیطی ترسناک در زمان حل معما، مسئله ایست که چندان ساده به نظر نمی رسد.
  • بعضی از بازی ها برای فرار نیاز به تغییر دائمی قطعات بازی دارند ، بنابراین فقط یکبار می توان آنها را بازی کرد ، در حالی که دیگران می توانند دوباره تنظیم شوند تا بتوانید دوباره بازی کنید.
  • این مجموعه همراه با سرنخ ، کاغذ یادداشت و سه جعبه قفل فیزیکی است که بازیکنان برای برنده شدن باید آنها را باز کنند.
راهکارهای افزایش فروش اتاق فرار Escape Room Games اول پرداخت

با دوستان، خانواده یا همکاران فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در اون گرفتار شدید رو پیدا کنید و مأموریتتون رو به پایان برسونید. حتی چیزهایی که پیش‌پا افتاده به نظر میان، ممکنه به شما کمک کنند. شما در اسکیپ روم اسکیپ میشن مأمور می‌شوید در حوالی ساعت ۳ صبح به قبرستان وارد شوید. محدوده سنی برای بازی در این مجموعه از ۱۵ سال به بالاست و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است. تجربه هیجانی به‌یادماندنی را در اتاق فرار پلی اسکیپ تجربه خواهید کرد. شخصی به‌ نام آدام جانسون که پیرمردی جاه‌طلب و خبیث بود، با قتل سه نفر ثروت آن‌ها را در خانه خود مخفی و اجساد آن‌ها را هم در حیاط دفن کرده بود.

نفرین

مثلا آسون بودن معماهای مراحل اول می تونه به بازیکنا خصوصا اونایی که برای بار اول این اتاق رو تجربه می کنن، حس خوب اعتماد به نفس رو بده و انگیزه ای باشه برای جنگیدن بیشتر تو مراحل بعد. چالش ها و معماهای اتاق فرار نباید خیلی آسون و یا خیلی سخت باشه. چون در هر دو صورت نتیجه عکس داره و بازی رو از روند خودش خارج می کنه. برقراری تعادل بین مهارت های هوشی و توانایی های جسمی یک انسان نرمال با چالش های موجود در بازی کمک می کنه تا جریان بازی بهتر حس بشه.

چگونه یک اسکیپ روم انتخاب کنم؟

امکانات این مجموعه متنوع است و شامل سالن انتظار مجزا، فضای اختصاصی برای عکاسی، صندوق برای نگهداری وسایل در حین بازی، شارژ تلفن همراه، سفارش نوشیدنی، دسترسی راحت به وسایل حمل‌ونقل عمومی و فضا و دکوراسیون کاملاً حرفه‌ای و چشم‌نواز است. تعداد افراد بازی کلبه وحشت بین ۴ تا ۶ نفر بوده و برای سنین بالای ۱۶ سال مناسب است. اگر عاشق معمای مهیج و قتل هستید ، بازی Murder Escape برای شماست. اولین چیزی که هنگام شروع بازی متوجه می شوید حوضچه ای از خون است که از زیر در می ریزد.

نمایشی مهیج و دلهره‌آور را دراتاق فرار اسکیپ پیلوت تجربه خواهید کرد. خلاصه داستان به‌ این صورت است که شما ناگهان به خانه‌ای متروک وارد شده و با بخش تاریک خانه مواجه می‌شوید. شما باید چالش‌هایی را که با آن مواجه می‌شوید بگذرانید و معماها را حل کنید. این مجموعه امکانات مطلوبی دارد، از جمله جای پارک، سالن انتظار، امکان برگزاری جشن تولد و دستکش و الکل. در اتاق فرار اسکیپ لاین، شما از ابتدای شروع بازی درگیر داستان خواهید شد و تجربه‌ای کاملاً جدید و بسیار مهیج را به دست خواهید آورد.