دوچرخه ای که مرا از همه گیر عبور داد (2000 دلار کمتر از پلوتن است)

چیدن شوین 170 چندان سخت نبود. مثل دوچرخه IKEA است. شما ابزارها را دریافت می کنید، دستورالعمل ها را دریافت می کنید و از شخص دیگری می خواهید کمک کند.

سازندگان دوچرخه ادعا می کنند که این دوچرخه با بلوتوث سازگار است، بنابراین می توانید پیشرفت خود را در برنامه مورد علاقه خود پیگیری کنید. من هرگز سعی نکردم آن را به عنوان app-en تبدیل کنم. من فقط آن را سوار می کنم و حتی 25 سطح مقاومت و 29 برنامه تمرینی آن را کاوش نکرده ام.

من باید عناصر جسمی و ذهنی را که در درونم و بر من چرک می‌زند را بسوزانم. بنابراین عادت داشتم به یک باشگاه ورزشی محلی بروم، دوچرخه سواری کنم، وزنه بزنم و طوری به خانه برگردم که انگار توسط گروهی از تاجران دوش به من حمله شده است.

هراس همه گیر

همچنین: 5 بهترین برنامه تمرینی: برنامه های برتر برای دوندگان، بالابرها و مبتدیان

سپس پدال سمت راست بود. شروع به ایجاد صدای تق تق، مانند چرخ بدون لاستیک که از یک پله پایین می رود. آزار دهنده بود. بعدش خیلی آزار دهنده بود. بیش از یک سال طول کشید و من آن را تحمل کردم.

بنابراین باید اشاره کنم که Schwinn 170 قفسه کوچکی دارد که کاملاً متناسب با هر رمانی است که می‌خوانم. خوب، تقریباً هر رمانی.

ما چندین مرحله را پشت سر گذاشتیم، Schwinn and I. ابتدا، پدال سمت چپ شروع به ایجاد صدای کلیک کرد. من نمی دانم چرا. اما این صدای کلیک جیوه ای بود. گاهی این اتفاق برای کل سواری ادامه می‌یابد، گاهی برای چند دقیقه اتفاق می‌افتد و گاهی باعث می‌شود که اصلاً اتفاق نیفتد.

با شیوع بیماری همه گیر، سالن های ورزشی تعطیل شدند. بنابراین، مانند بسیاری دیگر، برای تهیه یک دوچرخه ثابت عجله کردم. که آسان نبود، زیرا بسیاری دیگر نیز همین کار را می کردند.

من و همسرم موفق شدیم تمام قسمت ها را طوری کنار هم قرار دهیم که شبیه عکس شود. و من نشستم

سکوت می تواند تسکین دهنده باشد – حتی اگر یکی از پدال های شما گهگاه به صدا در آید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/the-bike-that-got-me-through-the-pandemic-its-2000-less-than-a-peloton/#ftag=RSSbaffb68

این احتمالاً برای شما کافی نیست، اما من به نوعی به بالا و پایین رفتن از تپه ها ادامه داده ام – این برنامه هرم نام دارد – برای مدتی طولانی.

و این Schwinn 170 (نسبتا) بسیار معقول 520 دلار بود. (در حال حاضر با قیمت 449 دلار به فروش می رسد.)

بنابراین من آمازون را جست و جو کردم و به یک رسیدم شوین 170. طبیعتاً من نمی دانستم یکی از آن ها چیست، اما حداقل نام شوین را شنیده بودم.

با این حال، شما می خواهید جزئیات بیشتری را بدانید.

وحشت را به یاد دارید؟

من در رمان‌های جنایی ناپدید می‌شوم و یک ساعت می‌تواند بدون احساس رنج عظیم بگذرد. مگر اینکه یک شخصیت دوست داشتنی ناگهان کشته شود.

ببین، من نمی خواهم اینجا خیلی شخصی باشم، اما باید عرق کنم. بله هر روز.

می دانم که این کار را نمی کنی، اما وقتی ورزش می کنم، مردی ناامید هستم. و آیا من به این باور که جهان آنها گرمتر از من است، در رمان ناپدید شدم؟

ترفند انتخاب دوچرخه ای بود که هنوز در دسترس بود. که قرار نبود پلوتن باشد، درست است؟ آن روزهای شکوه محبوبیت فریاد پلتون بود.

یک روز، فقط متوقف شد. نه، نمی دانم چرا. یا چگونه. اما اکنون گاه به گاه صدای کلیک، جیر جیر و جیر جیر وجود دارد، اما چیزی که مرا از صافی (نسبی) ناگهانی آن نجات نمی دهد.

به این فکر کردم که برای مدت طولانی به آن نیاز نخواهم داشت. این بیماری همه گیر چند ماه دیگر تمام می شود و من می توانستم دوباره به عادات قدیمی حمام کنم. و واقعاً این دوچرخه چقدر می تواند بد باشد؟

بله، بیش از 30 ماه از خرید من می گذرد شوین 170 و من هنوز عضویت باشگاه را دوباره شروع نکرده ام.

همچنین: 5 بهترین میز دوچرخه

اما برگردیم به کلک.

برای من، کار می کند.

من متوجه شدم که این یک مقایسه کاملاً منصفانه نیست، اما وقتی پرداخت می کنید 2500 دلار برای پلوتن – و حتی بیشتر، شاید، برای اینکه کسی را وادار کنید که سر شما فریاد بزند – شاید Schwinn سرمایه گذاری بدی نباشد.

نه، این راحت ترین دوچرخه در جهان نیست – حتی با روکش صندلی بسیار نرم. اما این یکی از آن ماشین هایی بوده که کار خود را انجام داده است. اغلب.

ناگهان قرار بود همه ما تعطیل شویم. تقریباً همه چیز بسته می شود. ما باید تنظیم کنیم آه، چقدر باید تنظیم کنیم.

ادامه می دهد، من را نگه می دارد و من ادامه می دهم.

می دانم که هرکسی نیازهای ورزشی متفاوتی دارد. بسیاری از مردم دوست دارند که از طریق یک صفحه نمایش – یا حتی فریاد زدن – توسط شخصی بسیار خوش اندام تر از خودشان، به منظور رویاپردازی شبیه کسی که بر سر آنها فریاد می زند، فریاد بزنند.

بله، گهگاهی عرق روی رمان من می چکد، اما چه کسی کامل است؟ نه من

همه اش را بگذار کنار هم

img-1157

کریس ماتیشیک/ZDNET

من هرگز لذتی را در آن ندیده ام. می خواهم سوار دوچرخه شوم، با رکاب زدن از تپه های خیالی کار را برای خودم سخت کنم و همزمان کتابی بخوانم تا فراموش کنم که دارم از تپه های خیالی رکاب می زنم.

اعتراف می‌کنم که تنها یک چیز مرا در مورد همه‌گیری نگران کرده بود – غیر از نگرانی‌های کاملاً آشکار در مورد ابتلا به یک ویروس بالقوه کشنده.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

نگاه کردن به دوچرخه ورزشی Schwinn 170

کریس ماتیشیک/ZDNET

بعد از صدا زدن، به راهم ادامه می دهم