آموزش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته گام به گام

اگر دوربین های IP، بصورت poe باشد که با همان کابل شبکه میتوانید برق و دیتا را مستقیم ببرید. خب دوربین را با کابل شبکه به سوییچ وصل می‌کنیم و با یک کابل شبکه دیگر سوییچ را به دستگاه NVR آنرا می زنیم. از طرفی اگر دوربین ها و یا تجهیزات به صورت اصولی و در مکان مناسب نصب نشوند، سارقین به راحتی می‌توانند به آنها دسترسی داشته و با اختلال در دوربین ها کار خود را انجام دهند.

  • محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … .
  • در بسیاری از پروژه‌ها، کارفرمایان از ضعف سیستم نظارتی خود گلایه دارند که این از ضعیف بودن فروشنده و مجری آن سیستم نظارتی نشات میگیرد که در ابتدا محاسبات و مشاوره خوبی را برای کارفرما ارائه نداده و حتی اجرای خوبی نیز نداشته است.
  • ان ها کافی است که دوربین‌های آنالوگ را باز کرده و دوربین مداربسته AHD را به جای آن نصب کنند.
  • اداره اماکن کلیه اماکن تجاری را ملزم به نصب دوربین مدار بسته کرده است.
  • این یک گام مهم و حیاتی برای اطمینان از یک سیستم امنیتی برای خانه ، شرکت یا هر محل مورد استفاده می باشد.

به زبان ساده، دوربین‌های سازگار با ONVIF ویژگی‌های بیشتری نسبت به دوربین‌های فاقد این استاندارد دارند. زیرا دوربین‌های سازگار با ONVIF دارای حداکثر سازگاری با اکثر نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزارهای جانبی سیستم‌های مداربسته موجود در بازار هستند. 3- نرم افزار مانیتورینگ مختص دوربین مداربسته تحت شبکه خود را روی رایانه نصب کنید. کاربر از طریق جدول زمان بندی ضبط تصاویر دوربین مدار بسته به راحتی می تواند عملکرد ضبط فیلم و تصاویر را برای روز و ساعت دلخواه تنظیم کند و هنگام جستجو در کوتاه ترین زمان ممکن به آنها دسترسی پیدا کند. برای این کار ابتدا می بایست در صفحه اصلی دستگاه کلیک راست کرده… توجه نمایید قبل از خريد دوربين مداربسته هدف خود را از نصب دوربين مشخص کنيد، بحث امنیت، نظارت و… اگر نمیدانید چه نوع دوربین و یا چند دوربین مداربسته نیاز دارید میتوانید درخواست کارشناسی در محل بدهید.

استاد صوفی با سالها تجربه کار عملی و تجربی در بازار، و داشتن مدرک مربیگری بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای مسئولیت برگزاری این دو دوره را در آموزشگاه سفیر قرن دارند. بخاطر گسترش بالای کم و کیف این صنعت کارگاه آموزش نصب دوربین مدار بسته هم چندین بار بروزرسانی شده و آموزشگاه نوین arya-cctv.ir البرز تجهیزات و دوربین های مدرنی را در اختیار دارد. به جرات می توان گفت که استاندار ترین و بروزترین کارگاه آموزش نصب دوربین مداربسته را در اختیار داریم. بله ، پس از پایان دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته مدرک دوزبانه فنی حرفه ای که در سطح بین الملل دارای اعتبار اس اعطاء می شود.

اموزش و مراحل نصب دوربین مدار بسته

در دستگاه NVR نیازی به اتصال فیزیکی دوربین نمی باشد و تنها یک سیگنال دیجیتال را از دوربین دریافت می کند. دستگاه NVR دارای پورت شبکه RJ45 و DVR دارای درگاه کواکسیال است. به طور کلی باید بگوییم که DVR از دستگاه NVR انعطاف پذیری کمتری دارد. از نظر نحوه پشتیبانی و دخیره اطلاعات NVR می تواند تصاویر را هم بر روی هارد، شبکه و حتی بدون شبکه ذخیره سازی کند. با تماس با ما و مشخص کردن نوع دوره خود اطلاعات زمان کامل دوره آموزش دوربین مداربسته را دریافت کنید.

وب سایت 118فایل در سال 1394 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نموده است. و سعی بر آن دارد تا با تولید محتوای آموزشی در زمینه‌های کسب و کار، خانه و خانواده، کودک و نوجوان، زبان و مهاجرت، پوست و زیبایی، ورزش و سرگرمی زمینه ساز رشد و بالندگی کاربران خود را فراهم آورد. امید است در راستای اهداف بلند شرکت خدمات بروز و جامع ای را ارائه نماییم.

دوربین مداربسته دید در شب