دوچرخه الکترونیکی تاشو هافی اسلو فقط امروز 70 درصد است

برای اینکه ببینید آیا مدل دیگری با نیازهای شما مطابقت دارد یا نه، می‌توانید به انتخاب‌های ما نیز نگاهی بیندازید بهترین دوچرخه های برقی.


منبع: https://www.zdnet.com/article/huffy-oslo-electric-bicycle-deal/#ftag=RSSbaffb68اگر هرگز از دوچرخه برقی استفاده نکرده‌اید، آن‌ها برای رفت‌وآمد در مسافت‌هایی که به راحتی نمی‌توانید راه بروید عالی هستند. هافی اسلو دارای حداکثر برد 20 تا 23 مایل با کمک پدال است که به شما امکان می دهد با رکاب زدن قدرت خود را افزایش دهید. دریچه گاز هافی اسلو می تواند به شما کمک کند تا به سرعت 20 مایل در ساعت برسید.

علاوه بر موتور 250 وات و باتری 36 ولت، دنده دنده (معروف به سیستم چرخ دنده دوچرخه) دارای یک شاخص 7 سرعته Shimano است که به شما امکان می دهد دوچرخه را بدون برق رکاب بزنید و مقاومت را به دلخواه خود تنظیم کنید.

از آنجایی که قابلیت تاشو دارد، می توانید هافی اسلو را در یک آپارتمان کوچک یا سوله حیاط خلوت نگهداری کنید تا فضای زندگی خود را به حداکثر برسانید. علاوه بر این، دارای یک قفل دستی برای جلوگیری از سرقت است. این قاب همچنین از یک قاب آلومینیومی سبک وزن برای دوام و راحتی تشکیل شده است.

به عنوان کسی که از یک اسکوتر برقی برای رفت و آمد در شهر استفاده می کند، می توانم تأیید کنم که وسیله برقی رفت و آمد زندگی من را بسیار آسان تر می کند (و باعث صرفه جویی در هزینه بنزین می شود). با این حال، اگر به دنبال چیزی قوی تر از یک اسکوتر برقی هستید، نگاهی به آن بیندازید دوچرخه برقی تاشو هافی اسلو. با ۷۰ درصد تخفیف، می‌توانید به این دوچرخه برقی امتیاز دهید فقط 310 دلار در Wellbots با کد مخصوص

با استفاده از کد PRIME10، می توانید به این دوچرخه رفت و آمد عالی امتیاز دهید فقط 310 دلاریعنی تو 889 دلار صرفه جویی کنید — پایین ترین قیمت برای این مدل. ما نمی دانیم چه مقدار سهام موجود است و نمی دانیم این معامله تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. اگر به دنبال راه آسان تری برای رفت و آمد هستید، باید امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید برای صرفه جویی در صدها دلار

همچنین: بهترین خودروهای الکتریکی و ارزان‌ترین خودروهای برقی موجود