دوربین مدار بسته چه کمکی به انسان ها می کند ؟ تابناک

رزولوشن روشی برای اندازه گیری اندازه تصویر در دوربین مدار بسته است. تصاویر کوچک تر، رزولوشن کمتری دارند، در مقابل تصاویر بزرگ تر، رزولوشن بیشتر یا کیفیت HD دارند. مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد. یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند.

  • به عنوان مثال دوربین مداربسته‌ای که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی قرار گرفته است، باید با هم فرق داشته باشند زیرا هر محیطی ابعاد و نوع دوربین خاصی را می‌طلبد.
  • بازتاب از خورشید یا سایر چراغ ها می تواند باعث شعله ور شدن لنز شود که منجر به ایجاد دایره یا نقطه در فیلم امنیتی شما می شود.
  • دوربین های ویدئویی یا آنالوگ هستند یا دیجیتال ، بدین معنا که آنها بر اساس ارسال سیگنال های آنالوگ یا دیجیتال به یک دستگاه ذخیره سازی مانند ضبط صوت تصویری یا رایانه رومیزی یا رایانه لپ تاپ کار می کنند.
  • این دوربین مدار بسته شامل دوربین های 4K است و از بازخورد صوتی و قابلیت دید در شب خوبی برخوردار است.
  • کاهش نویز نقطه‌ای هر پیکسل را با پیکسل کناریش مقایسه می‌کند و نویزهای ناخواسته پیدا شده داخل فریم را ازبین می‌برد.

بسیاری از دوربین های امنیتی بی سیم حداقل به یک کابل یا سیم برای برق نیاز دارند. دوربین مداربسته اسپیددام قوی ترین دوربین برای کنترل تردد محسوب میشود. این دوربین با توان چرخشی 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی میتواند با سرعت قابل تنظیم ، گردش دورانی داشته باشد . همچنین نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی اپتیکال با کیفیت بالا تصویربرداری می کند. از دیدگاه ظاهر، مدل و کاربرد نیز انواع دوربین های دام ، بولت ، اسپید دام ، باکس ، کیوب ، وری فوکال ، زوم دار ، و فیش آی (چشم ماهی) در بازار موجود می‌باشند.

در صورت بوجود آمدن این مشکل میتوان از تقویت ­کننده (اکستندر)­های بی سیم برای گسترش و بهبود پوشش بی سیم به مناطق با پوشش ضعیف­ تر سیگنال استفاده کرد. برای ذخیره سازی از کارت SD استفاده میکند و قابلیت ذخیره سازی بر روی تلفن همراه نیز وجود دارد. که برای اجاره دهندگان، مستاجرها منازل مسکونی و یا شرکت­ های تجاری با موقعیت مکانی موقت میتواند ایده­ آل باشد.

دوربین مداربسته vrcam 1m

معمولا برای نظارت داشتن بر کلیه اماکن داخلی و خارجی از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند. این دوربین ها با توجه به شرایط و محیط می تواند انواع مختلفی داشته باشد. یکی از وسایل اصلی دوربین های مدار بسته ضبط کردن تصاویر و فیلم و ارسال برای دستگاه DVR و یاNVR است. دوربین های مداربسته، عموما به صورت دوربین های ویدئویی و یا دوربین های دیجیتال در دسترس هستند. قیمت دوربین مداربسته با توجه به ویژگی ها و کارایی های آن می تواند بسیار متفاوت باشد.

دنیای مدار بسته – فروش و نصب دوربین مداربسته ، دزدگیر ، تجهیزات شبکه کابل و لوازم جانبی

امروزه طیف وسیعی از دارندگان مکان های مختلف با کاربری های متفاوت اقدام به نصب این مورد در ساختمان های خود میکنند. اگر شما اهداف و نیاز ساده ای داشته باشید، می توانید با خرید یک دوربین مداربسته ارزان، به اهداف خود دست پیدا کنید. کاربرد دیگر دوربین مداربسته، استفاده از آن در کنفرانس‌ها و سمینارها است.

پک کامل دوربین مداربسته 4 مگا پیکسل 4 تایی ، دستگاه DVR5 مگا

دوربین آنالوگ از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود . همچنین برای خرید دوربین مداربسته می توانید به صورت پکیجی اقدام کنید. یکی دیگر از روش های خرید دوربین مدار بسته، خرید به صورت پکیجی می باشد.

ضمن اینکه رزولوشن اریا سی سی تی وی و مدت ضبط روی ظرفیت ذخیره سازی تاثیرگذار است. امروزه دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است. دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید. دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند.

شرکت صنایع الکترونیک سیماران در سال 1350 تاسیس شد و پس از دریافت پروانه تولید از وزارت صنایع اقدام به تولید محصولات الکترونیکی نمود ، مدتی بعد شرکت سیماران با اخذ نمایندگی چندین برند مختلف از کشورهای اروپایی و آسیایی فعالیت خود را گسترش داد. محصولات سیماران قیمت منطقی و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند .دوربین مداربسته سیماران با گارنتی 24 و 36 ماهه در بازار ارائه می شوند . تکنولوژی دوربین های امنیتی به مدت چندین دهه بوده‌ است، اما بهبود در سال‌ های اخیر حتی در دستگیری مجرمان در این اقدام موثر بوده و آن‌ها را به سمت عدالت سوق می‌ دهد. قسمت‌ های مختلف یک سیستم دوربین مداربسته و نحوه کار آن‌ ها را در نظر بگیرید. از دیگر دلایل خرید دوربین مدار بسته می‌توان به امکان پیگرد قانونی از طریق اگر جرمی در داخل یا خارج از خانه شما رخ دهد، در صورت نصب دوربین مدار بسته، پیگرد قانونی شانس بیشتری برای موفقیت دارد.

برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب لازم به ذکر است که معمولا در محیتهای درونی کوچک بهترین گزینه، استفاده از سیستم HD می باشد. چراکه اولا در محیطهای درونی کیفیت تصویر بیش از 2 مگا پیکسل مورد نیاز نیست و ضمنا در سیستم HD کیفیت تصویر بیش از 2 مگا پیکسل در تصویر خروجی نهایی، تقریبا تفاوتی ندارد. اما اگر فضای پروژه بزرگ است و فواصل سیم کشی هم طولانی است و همچنین در بعضی از نقاط نیاز به کیفیت و وضوح تصویر بالایی هستیم، بهترین گزینه استفاده از سیستم دوربین مداربسته IP می باشد. کیفیت و وضوح تصویر در سیستم IP بسیار بالاتر از سیستم HD بوده و همچنین کابل کشی تصویر نیز بسیار ساده تر بوده و سیستمهای IP، دید در شب بسیار با کیفیت تری نسبت به سیستم HD دارند.این موضوع در مورد فضاهای بیرونی هم کاملا صدق میکند.