دلتا فقط مشتریان وفادار خود را آزرده خاطر کرد و سوال اینجاست که چرا

به عنوان پسر امتیاز گزارش شده است، دلتا اعضای مدال الماس خود را به سطح دردناکی تنزل داده است. اکنون، آنها دیگر اجازه سوار شدن به مسافرانی را ندارند که دارای شیک ترین نخ ها هستند و در شیک ترین صندلی ها پرواز می کنند. در عوض، آن‌ها درست قبل از رده‌بندی واقعی اقتصاد ممتاز به صندلی‌های خود سقوط خواهند کرد.

وضعیت.

دلیل دوم دلتا ممکن است کمی قانع کننده تر باشد. اندکی. این شرکت هواپیمایی می‌گوید در حال حاضر شلوغی بیشتری در دروازه وجود دارد و تعداد زیادی از افراد مستاصل از وضعیت ناامید هستند تا در اسرع وقت وارد هواپیما شوند.

این چیزی است که همه هوس می کنند، چه پنهان یا نه.

دلتا ادعا می‌کند که تنزل رتبه مدالیونیست‌ها همچنان به این معنی است که آنها یک “تجربه ترجیحی سوار شدن به هواپیما” دارند. بله، اما نه به اندازه سابق ترجیحی. چیزی که فقط می‌تواند ارزش شخصی گاه شکننده‌شان را خدشه‌دار کند و آنها را وادار کند که تعهدشان به هواپیمایی برتر آمریکا را زیر سوال ببرند.

و اکنون، خطوط هوایی بی سر و صدا به روشی واقعاً نامناسب روح آنها را سوراخ کرده است.

همچنین: یکی از مشتریان دلتا خدمات اولیه را درخواست کرد. در عوض، یک منطقه غوغایی گرگ و میش

در عوض، یک تنزل آشکار واقعی — امم، جزئی.

با این حال، اخیراً به نظر می رسد که بسیاری از مشتریان خطوط هوایی به سطوح عالی ارتقا یافته اند. که باعث شده خطوط هوایی برای راضی کردن آنها تلاش کنند.

این چیزی است که خطوط هوایی می خواهند مشتریان داشته باشند.

ممکن است از درد آنها بخندید. با این حال، لطفاً به یاد داشته باشید که بسیاری از این اعضای مدال الماس همان مسافران شرکتی هستند که خطوط هوایی ادعا می کنند که هوس دیدن دوباره آنها را دارند.

شاید یونایتد ایرلاینز ردای بهترین خطوط هوایی آمریکا را برای خدمات به مشتریان و امتیازات حساس جنگجویان جاده ای در اختیار بگیرد.

دنبال پول رفتند نه مشتری.

شاید به همین دلیل بود که دلتا سعی کرد این را به‌عنوان «به‌روزرسانی جزئی سوار شدن» به جای خرد کردن روح لطیف جنگجوی جاده توصیف کند.

میدانم. چه کسی تا به حال آن را تصور می کرد؟


منبع: https://www.zdnet.com/article/delta-just-offended-its-most-loyal-customers-and-the-question-is-why/#ftag=RSSbaffb68

این چیزی است که مشتریان خطوط هوایی دوست دارند وقتی خود را از ریف و راف جدا می کنند احساس کنند.

چیزی بدتر از این نیست که فکر کنید بالاخره موفق شدید، بارها خودتان را به یک برند متعهد کنید و بعد این احساس را از بین ببرید و دیگر به هیچ وجه برنگردید. مدالیونیست‌ها به جای سوار شدن به همراه ثروتمندترین‌ها، کسانی که بالاترین قیمت‌ها را برای راحت‌ترین صندلی ممکن پرداخت کرده‌اند، به تماشای قدم زدن در جلو خواهند نشست.

به عنوان مثال، دلتا مجبور شده است تعداد زیادی از مشتریان بلندمرتبه خود را که می تواند به سالن های خود اجازه دهد محدود کند.

می توانم مکث کنم تا دلتا را چگونه ارائه دهم مدالیونیست ها را توصیف می کند?: “اعضای مدالیون وفادارترین مشتریان ما هستند.”

به این ترتیب، شرکت هواپیمایی می تواند – احتمالاً – فضای کمی بیشتر ایجاد کند. با این حال آیا حقیقت این نیست که در بسیاری از دروازه‌ها، همه به روشی کاملاً بدون ساختار در اطراف آسیاب می‌کنند و مانع از هر کسی که به شکلی کاملاً ناامیدانه در حال چرخیدن است؟

آیا واقعاً ممکن است مسافران واقعاً پولدار که در فرست کلاس یا دلتا وان پرواز می کردند از اینکه باید با (به آنها) مدالیونیست های فرومایه سوار شوند شکایت داشتند؟

برخی ممکن است با این منطق مبارزه کنند. از این گذشته، اولویت با افراد ضعیف و خانواده های دارای فرزند است. آیا دلتا می‌گوید مدالیونیست‌ها بیش از مثلاً یک بچه چهارساله هواپیماهای مزخرف می‌گویند؟

بدتر از آن، برای برخی، بهانه های خطوط هوایی – متاسفم، منظورم توضیحات بود – برای این حرکت ناگهانی. دلتا می‌گوید که از هر یک از این مدالیون‌ها از تخریب سریع قسمت‌های Economy هواپیما جلوگیری می‌کند، بنابراین (ظاهراً) به خدمه کابین چند دقیقه بیشتر فرصت می‌دهد تا بعد از پرواز قبلی تمیز و آماده شوند.

screen-shot-2022-07-18-at-5-18-46-pm.png

شما بارها و بارها وفاداری خود را به یک شرکت هواپیمایی ابراز می کنید، با این انتظار که برای مشکلات خود درمان ویژه ای دریافت کنید.

من از نارضایتی می ترسم من از ناامیدی می ترسم من همچنین می ترسم که دلتا هنوز رقیبی نداشته باشد که کاملاً با تصویر برند آن مطابقت داشته باشد. اگرچه دلتا در زمان های اخیر به سرعت از مثلاً الماس به سمت صخره های منظره سقوط کرده است.

(اسکرین شات از یک ویدیوی دلتا.)

کریس ماتیشزیک/اسکرین شات