شاتراستاک / ایاکرین رسادونینده

برای محل کار ترکیبی، مایکروسافت Teams Rooms را در ویندوز به‌روزرسانی کرده است تا جریان‌های ویدئویی شرکت‌کنندگان داخل اتاق را در صفحه‌نمایش جلوی اتاق متوقف کند. مایکروسافت خاطرنشان می‌کند که وقتی کاربران با یک لپ‌تاپ شخصی به یک جلسه موجود در Teams Rooms می‌پیوندند، گالری‌های ویدیویی در اتاق تیم و لپ‌تاپ‌های داخل اتاق بهینه‌سازی می‌شوند تا فقط جریان‌های ویدیویی شرکت‌کنندگان از راه دور را نمایش دهند.

ماه نوامبر همچنین پس از اینکه مایکروسافت برنامه مبتنی بر Electron خود را ارتقا داد، به Client Desktop Teams ارتقا یافت. جابه‌جایی بین چت‌ها و جابه‌جایی بین کانال‌ها در مقایسه با آخرین به‌روزرسانی بزرگ در ژوئن 2020 بسیار سریع‌تر شد.

shutterstock-1840129579.jpg

مایکروسافت در ماه نوامبر ده‌ها ویژگی جدید را برای تیم‌ها به‌علاوه ارتقای عملکرد زیرساخت ارائه کرد.

طبق گفته مایکروسافت که در حال اضافه کردن ویژگی های جدید با نرخ بیش از یک در روز است، تیمز حدود 270 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. در ماه جولای مایکروسافت گزارش داد که در سال گذشته 450 قابلیت به Teams اضافه کرده است.

طرفداران نظرسنجی اکنون دارای یک ویژگی نظرسنجی فوری با یک کلیک هستند که به شرکت کنندگان جلسه اجازه می دهد نظرات را با پاسخ های دودویی مانند بله/خیر، شست بالا/پایین، قلب/قلب شکسته جمع آوری کنند. این کارها را می‌توان در لحظه توسط مجریان انجام داد تا بتوانند به جای اینکه از قبل صحنه‌سازی شوند، واکنشی باشند. مایکروسافت به خود می بالد که Teams تنها اپلیکیشنی است که نظرسنجی باینری فوری با یک کلیک دارد.

Teams on the web در مرورگرهای Chrome و Edge در ماه نوامبر به‌روزرسانی شد تا تماس‌ها و جلسات را با بهبود پیش‌پیوستن، نمای پویا و نوار کنترل به‌روز شده بهبود بخشد.

برای مقابله با هرزنامه، چت تیم‌ها اکنون به کاربران امکان می‌دهد دعوت‌های چت گروهی از یک کاربر مدیریت‌نشده را بپذیرند یا مسدود کنند.

مایکروسافت برای سازمان‌هایی که در چندین منطقه زمانی کار می‌کنند، یک ویژگی ارسال برنامه‌ریزی‌شده را اضافه کرده است – مانند تاخیر در تحویل ایمیل‌ها در Outlook. کاربران می توانند تاریخ و زمان آینده ارسال پیام را انتخاب کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/here-are-the-latest-features-microsoft-added-to-teams-in-november-2022/#ftag=RSSbaffb68

اکنون کاربران Teams همچنین می‌توانند تا 49 ویدیو را به صورت خودکار در جلسات Teams در یک شبکه 7×7 مشاهده کنند. قبلاً فقط 9 ویدیو را به صورت خودکار نشان می داد، به این معنی که کاربران برای دیدن همه 49 ویدیو باید به صورت دستی نمای گالری را انتخاب می کردند. مایکروسافت خاطرنشان می کند که تعداد واقعی ویدیوهای مشاهده شده توسط کاربر به قابلیت های سخت افزار/دستگاه بستگی دارد.

پیش از این، در ماه اکتبر، مایکروسافت افزونه Teams Premium را با قیمت 10 دلار برای هر کاربر در ماه معرفی کرد. این ویژگی‌های هوش مصنوعی اضافی مانند راهنمای جلسات، نام تجاری، جمع‌بندی هوشمند، وظایف ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، بینش‌های شخصی، جستجوی هوشمند، ترجمه‌های زنده برای شرح‌ها و امنیت بیشتر را به کاربران ارائه می‌دهد.

مایکروسافت همچنین رونویسی برای تماس‌های یک به یک و تماس‌های گروهی را در برنامه Teams برای اندروید منتشر کرد.