دانلود مستقیم اپلیکیشن صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

آموزش کار با صرافی کوینکس بسیار آسان است؛ چرا که این سایت رابط کاربری جذاب صرافی کوینکس و راحتی دارد. حال اگر این معامله را با لوریج 100X انجام دهید، مبلغی معادل 1000 دلارسود کسب می کنید. ۳. کلید پشتیبان را ذخیره کنید.شما حتما حتما باید یا از QR code عکس بگیرید و در جای امنی آن را سیو کنید و یا کد Private Key را در جایی یادداشت کرده و در جای امنی آن را نگه دارید، زیرا اگر به هر علتی نرمافزار گوگل شما پاک شد یا شما به هر دلیل قادر به دسترسی به موبایل خود نبودید(گوشی خود را گم کرده باشید)، با داشتن این QR code یا Private Key بتوانید مجددا نرم افزار گوگل آتنتیکیتور را روی گوشی خود نصب کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. اگر می خواهید با پیامک تایید هویت شوید گزینه SMS را انتخاب کنید و شماره تماس خود را وارد کرده و منتظر کد تایید باشید.

را با توجه به نیازتان دریافت کنید.

با در نظر گرفتن تمام موارد بالا، با انتخاب گزینه آبی رنگ “I’ll reconsider it” مراحل غیرفعالسازی حساب کاربری شما تکمیل خواهد شد. این کد را در فیلد دوم “Email Verification code” تایپ کنید. در این مرحله کد تأییدی از جانب صرافی به آدرس ایمیل شما ارسال میشود. کوینکس یه بخش به اسم API داره که میتونید کد API کوینکس را با توجه به نیازتان دریافت کنید. شما با نصب کیف پول شخصی صرافی کوینکس، میتونید دارایی خودتون را به راحتی بین صرافی کوینکس و کیف پول امن آن که به اسم Viawallet است انتقال دهید.

یه امکان دیگری که در صرافی کوینکس راه اندازی شده اینه که میتونید از بخش cloud mining یا همان استخراج ابری (ماینینگ بدون پرداخت پول برق و بدون داشتن دستگاه ماینینگ) به استخراج ابری دسترسی داشته باشید و با خرید تعرفه های مختلف آن ارزهای دیجیتال را ماین و استخراج کنید. این شاید یک نقطه منفی برای معامله گران حرفهای تلقی شود ولی برای کاربران داخل ایران که با محدودیتهایی در سراسر جهان روبهرو هستند یک گزینه مثبت به حساب میآید. توجه داشته باشید که برای این انتقال باید ایمیل را به عنوان مقصد واریزی در قسمت انتقال ثبت کنید. البته باید صاحب مقداری ارز Tether در کیف پول خود باشید.

در آخر جهت ورود به مرحله بعدی گزینه “Next” را انتخاب کنید. پس از تأیید ایمیل، در گام بعدی به صفحه مربوط به انتخاب رمز عبور جدید خواهید رفت. معاملات مارجین در کوینکس مشابه فیوچرز عمل کرده و در آن شما مقداری دارایی از صرافی قرض کرده و به دارایی اصلی خود اضافه می کنید. کاربران در هر دو صرافی کوینکس و بایننس میتوانند معاملات مارجین را انجام دهند. این بخش به بررسی نحوه افتتاح حساب، امنسازی و واریز و برداشت در این صرافی میپردازد.

هر دوی این صرافیها روشهای معاملاتی مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار میدهند. توجه: صرافیهای ایرانی و خارجی محبوب و معتبر دیگری مانند صرافی تبدیل، صرافی نوبیتکس، صرافی آبان تتر (صرافی های ایرانی) صرافی کوکوین، صرافی بای بیت، صرافی okex (صرافی های خارجی) هستند که روش ثبتنام تا خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال در «دوره ارز دیجیتال» خانه سرمایه آموزش داده میشود. قراردادهای جفت ارزها بر مبنای استیبل کوین تتر و یا ارزهای دیگر هستند. سقف برداشت نیز 10 هزار تتر هست و برای افزایش این سقف باید احراز هویت انجام بدید. میتوان از طریق این صرافی تا سقف 10 هزار دلار در روز بدون نیاز به احراز هویت برداشت انجام داد. تمام سفارشات باز موجود در حساب کاربری شما، کنسل خواهند شد. او در سال 1391 از دانشگاه پلی تکنیک در رشته ریاضیات و ریاضیات کاربردی فارغ التحصیل شد همچنین او قبلاً در Tencent TEG ، Weibo و FutuSecurities به فعالیت داشته و از سال 1392 به انجمن بیت کوین پیوست.