توییتر: بعد از ممنوعیت کار از راه دور، ایلان ماسک به دنبال ناهار رایگان می رود

نادرست توییتر 13 میلیون دلار در سال برای خدمات غذا برای SF HQ هزینه می کند. نشان در سوابق نشان می دهد که اوج اشغال 25 درصد، میانگین اشغال کمتر از 10 درصد است.
تعداد افرادی که صبحانه درست می کنند بیشتر از خوردن صبحانه است.
آنها حتی زحمت سرو شام را هم به خود نمی دهند، چون کسی در ساختمان نیست.

وی افزود: تعداد افرادی که صبحانه را تهیه می کنند بیشتر از خوردن صبحانه هستند، حتی به خاطر اینکه در ساختمان کسی نیست، حوصله سرو شام را هم ندارند.

با این حال، تریسی هاوکینز، که تا همین اواخر یکی از معاونان کسب و کار املاک توییتر بود، گفت که ادعاهای ماسک “دروغ” است و هزینه معمول هر کارمند برای صبحانه و ناهار 20 تا 25 دلار در روز است.

ببینید: Mastodon توییتر نیست اما با شکوه است

هاوکینز همچنین ادعاهای ماسک را رد کرد که «تقریباً خیر [staff]طی 12 ماه گذشته برای کار در دفاتر توییتر آمده است، و پیشنهاد می‌کند که «حضور بین 20 تا 50 درصد در دفاتر است» و ارائه غذا به کارکنان «کارمندان را قادر می‌سازد تا از طریق آن کار کنند». [sic] وقت ناهار & [meetings]”

elon-musk-twitter

گتی/ خبرگزاری آنادولو

— ایلان ماسک (@elonmusk) 13 نوامبر 2022

ماسک همچنین هزاران شغل را در این شرکت رسانه‌های اجتماعی حذف کرده است: پس از اخراج تقریباً 50 درصد از کارکنان توییتر در هفته گذشته، مدیر عامل شرکت گزارش داد که 4400 پیمانکار دیگر را در آخر هفته برکنار کرده است.




منبع: https://www.zdnet.com/article/twitter-after-banning-remote-work-elon-musk-takes-away-free-lunches/#ftag=RSSbaffb68

تنها هفته گذشته بود که ماسک اولین ایمیل خود را برای کارکنان توییتر ارسال کرد که در آن ممنوعیت فوری کار از راه دور را در همه موارد به جز مواردی که شخصاً امضا کرده بود، اعلام کرد.

بر اساس نیویورک تایمزمدیرعامل جدید توییتر و بنیانگذار تسلا/اسپیس ایکس تصمیم گرفته است که توییتر دیگر ناهار رایگان را برای کارکنان در تلاش برای صرفه جویی 13 میلیون دلاری (11 میلیون پوند) در سال شرکت نخواهد کرد.

ابتدا کار از راه دور بود، حالا ایلان ماسک، رئیس توییتر، به دنبال صرف ناهار رایگان برای کارکنان است.

در توییتر ماسک بعدا ادعا کرد در مبادله با یکی از مدیران سابق توییتر در این پلتفرم، پس از اینکه قبلاً گفته بود که شرکت برای هر ناهار 400 دلار خرج می‌کند، «بیشتر افراد صبحانه را آماده می‌کردند تا خوردن آن».

ماسک به نوبه خود پاسخ داد که ادعاهای هاوکینز “کاذب” است و داده های دسترسی به نشان کارکنان دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو نشان می دهد که “پیک اشغال 25٪ بود، میانگین اشغال کمتر از 10٪”.