تور ارمنستان ️ لیست قیمت ارزان+زمینی و هوایی لست سکند

به هر کدام از اینها که سری بزنید در گوشه‌ای از آن نمونه‌ای از سوغاتی‌های ارمنستان را هم می‌بینید. نمی‌توان در این مقاله کوتاه یک به یک از تمام جاذبه‌های این کشور گفت. اگر بخواهیم از زیبایی‌ های طبیعی ارمنستان بگوییم باید حتما از دریاچه زیبای سوان حرف به میان آورد.

به این ترتیب یک راهکار جالب برای خرید توری به صرفه‌تر، یافتن توری است که تنها خدمات ضروری را ارائه دهد. البته با توجه به این که پیشتر درباره شرایط اقلیمی این کشور توضیح دادیم، سرمای این منطقه به اندازه‌ای نیست که نتوان در زمستان به آن سفر کرد. چه بسا اگر بخواهید در کریسمس در این کشور باشید و از تخفیفات بلک فرایدی استفاده کنید، سفر در فصل سرما گزینه ایده‌آلی است. همچنین اگر قصد شما از سفر انجام ورزش‌هایی مانند اسکی باشد، باز هم زمستان در اولویت خواهد بود. بنابراین هدف از سفر می‌توان عامل تعیین کننده در انتخاب بهترین فصل ارمنستان باشد.

چه قصد رزرو تور زمینی ارمنستان داشته باشید و چه بخواهید از تورهای هوایی استفاده کنید، می‌توانید به خدمات سایت معتبر فلات پارس گیتی اعتماد نمایید. در فلات پارس گیتی دستان شما برای انتخاب انواع تور با قیمت‌های مختلف باز است و می‌توانید مطابق بودجه و سلیقه خود بهترین گزینه را خریداری کنید. تورهای هوایی این کشور نیز با هزینه‌های پایین تنها پس از 1 ساعت و نیم شما را به مقصد می‌رسانند. ویزای ورود به ارمنستان در این تورها در همان فرودگاه صادر می‌شود.

  • ارمنستان یک کشور کوهستانی که در برخی از فصل‌های سال بارش‌های زیادی در آن صورت می‌گیرد.
  • هر اتوبوس برای ۱۷ تا ۲۵ مسافر ظرفیت دارد و از آنجا که اتوبوس‌ها به‌صورت دربستی فعالیت می‌کنند، کرایه دربستی از مقصد تهران بین هشت تا ۱۰ میلیون تومان می‌شود.
  • البته برخی از آژانس های مسافرتی که مجری مستقیم تور ارمنستان باشند می توانند برای شرکت در فستیوال ها و برنامه های خاص فرهنگی ارمنستان نیز اقدام کنند.
  • ایروان پایتخت ارمنستان است و در واقع از گردشگرپذیرترین شهرهای کشور ارمنستان به حساب می‌آید.
  • با تغییر در این سه پارامتر، می‌توانید بیشترین تغییر را در قیمت تور ارمنستان ایجاد کنید.
اما اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید ابتدا باید از مرز نوردوز در استان آذربایجان شرقی وارد خاک ارمنستان شوید. اولین شهر مرزی ایران و ارمنستان شهر مغری است و بسته به مسیر انتخابی شما باید مسافت بین 380 تا 400 کیلومتر را طی کنید. ایران مرز مشترک با ارمنستان دارد به همین دلیل به شکل‌های گوناگون زمینی یعنی به واسطه قطار، اتوبوس یا خودروی شخصی می‌توان به این کشور سفر کرد. برای سفر به ارمنستان با خودروی شخصی باید گواهینامه بین‌المللی داشته باشید و به سمت مرز نوردوز بروید. اتوبوس نیز در اغلب روزهای سال از ترمینال آزادی به سمت ایروان حرکت می‌کند و بعد از ۲۴ ساعت به این شهر می‌رسد. از آنجا که تور ارمنستان به‌صورت هوایی و زمینی برگزار می‌شود و قیمت تور هوایی ارمنستان به‌مراتب بالاتر از تور زمینی ارمنستان است، پس انتخاب بهترین گزینه از نظر قیمت دشوار نخواهد بود.

تور زمینی ارمنستان تیر ۱۴۰۱

در این مطلب در مورد مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دبی توضیح داده شده است. تور ترابزون یکی از مقاصد پرطرفدار ایرانی ها برای تور نوروز ۱۴۰۱ می باشد که بصورت زمینی و گروهی با فضایی شاد و خانوادگی برگزار می گردد. بعلت قیمت مناسبتر و تجربه سفر گروهی شاد، علاقه مندان زیادی دارد. پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهید از طریق تور وارد ارمنستان شوید، پیش از هر چیزی اطلاعات خود را درباره این کشور گسترش دهید و سپس اقدام به رزرو تور کنید. در نزدیکی شهر تساغکادزور پیست اسکی با همین نام واقع شده است که در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان است.

قیمت تورهای مسافرتی به هتل محل اقامت شما و نوع تور مسافرتی که خریداری می کنید، بستگی دارد. بهترین گزینه برای مسافران این می باشد که تور مسافرتی مورد نظرشان را از آژانس مسافرتی تهیه کنند که مجری مستقیم تورهای ارمنستان می باشد. فلات پارس گیتی می‌توانند به شما را در زمینه های قیمت تور زمینی ارمنستان، زمان برگزاری تورهای زمینی و هوایی، برنامه سفر تورهای زمینی ارمنستان راهنمایی کنند. همانطور که گفته شد، سفر به ارمنستان از جمله مقاصد پر تردد توریست‌های ایرانی است. در حال حاضر امکان سفر با انواع تور زمینی ارمنستان و تور هوایی این کشور وجود دارد. خدمات بسیاری در چنین تورهایی ارائه می‌شود، از بلیط رفت‌وبرگشته گرفته تا رزرو هتل، ترانسفر، راهنمای فارسی زبان و حتی بیمه.

پاسخ به این سوال بستگی به هدف شما از سفر دارد.

از هتل‌های اقتصادی ارمنستان می‌توان به هتل بلا و هتل شیراک اشاره کرد که سه ستاره هستند و هتل هالیدی اکسپرس نیز یک هتل اقتصادی 4 ستاره است که در برابر امکانات خوبی که ارائه می‌دهد، قیمت مناسبی دارد. ایروان هتل‌های متنوعی از ارزان قیمت و اقتصادی تا گران قیمت و لوکس دارد و انتخاب هتل کاملا بستگی به بودجه شما خواهد داشت. اولین سوالی که مسافران برای سفر به ارمنستان دارند این است که کدام فصل بهتر است به این کشور سفر کنند؟ پاسخ به این سوال بستگی به هدف شما از سفر دارد. خیر، برای مسافران ایرانی جهت ورود به کشور ارمنستان، نیازی به اخذ روادید نیست. صنایع دستی هر شهر و کشوری یکی از به یاد ماندنی‌ترین چیزهایی است که می‌توانید به یادگار ببرید.

تور زمینی ارمنستان ۱۴۰۱

اگر به دنبال تور زمینی ارمنستان هستید، بهتر است بدانید که این کشور با وجود مساحت کمی که دارد، از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی بی‌شماری بهره می‌برد. اما با وجود این که از هر دو طرف توسط دریای سیاه و مازندران احاطه شده، فاقد شهرهای ساحلی است، چرا که هیچ راه ارتباطی مستقیمی با دریا در آن وجود ندارد. یکی از مشهور ترین مناطق توریستی که با تور ارمنستان می توانید به آن سفر کنید، دریاچه سوان است که در نزدیکی ایروان قرار گرفته است. آب و هوای معتدل دارد و می‌تواند ساعت‌های خوشی را برای شما رقم بزند. با توجه به موقعیت جغرافیایی که ارمنستان دارد، در فصل های بهار و تابستان این کشور هوایی خنک و متعادلی دارد که بسیار برای توریستان دلپذیر است. اما در شش ماه دوم سال، هوای ارمنستان بسیار سرد و غیر قابل تحمل می شود که به مراتب هزینه سفر در شش ماه دوم کاهش می یابد.

تمام تاکسی‌های ارمنستان مجهز به تاکسی متر هستند و اگر حواس خود را جمع نکنید ممکن است مبلغ بیشتری از شما بگیرند. ممکن است افراد فکر کنند که سفر با تور برای آن‌ها گران‌تر تمام خواهد شد نسبت به آن که خود اقدام کنند، اما باید بگوییم که اشتباه است. البته اگر برای تزریق واکس به این شهر سفر می‌کنید به این نکته توجه داشته باشید که برای دوز دوم واکسن نیز باید به همان محل رفته و تزریق کنید. علاوه بر آن می‌توانید از تفریحات زمستانی مانند اسکی و اسنوبرد استفاده کرده و لذت سفر خود را دو چندان کنید.

افر لحظه اخری

کشور ارمنستان کشوری با آب و هوای سرد و کوهستانی است و به همین دلیل فصل بهار و تابستان آن آب و هوایی مناسب برای سفر گردشگران قیمت تور هوایی ایروان گشت نامه دارد. در فصل تابستان دمای هوا در ارمنستان به طور میانگین در شب 16 درجه سانتی‌گراد است و در طول روز حدودا 33 درجه سانتی‌گراد است که آب و هوایی مناسب برای گردشگران و مسافران محسوب می‌شود. تورهای ارمنستان زیادی از آژانس های مسافرتی مختلف و معتبر در سایت لست سکند برای بررسی و انتخاب شما وجود دارد و دستتان کاملا باز است.

تور ارمنستان ️ لیست قیمت ارزان+زمینی و هوایی لست سکند