تلویزیون هوشمند Quantum 4K Hisense 65 اینچی در Best Buy به کمتر از 800 دلار کاهش یافت.

می توانید معامله Hisense را در اینجا بررسی کنید بهترین خرید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/hisense-65-quantum-4k-smart-tv-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

علاوه بر این، Hisense تنظیمات Dolby Vision Gaming، FreeSync Premium و حالت بازی با تاخیر کم را در نظر گرفته است، تا زمانی که تصمیم به روشن کردن کنسول خود دارید، تجربه بازی را تقویت می کند.

اگر به دنبال ارتقاء تلویزیون خود در چند ماه آینده هستید، می خواهید معامله ای را که ما برای مدل هوشمند Hisense پیدا کرده ایم بررسی کنید. خرده فروشان دارند تلویزیون گوگل هوشمند Quantum ULED 4K UHD 65 اینچی Hisense در قفسه با قیمت 1199 دلار در طول سال، با این حال، می توانید از تخفیف 400 دلاری – یا 33٪ تخفیف – در Best Buy برای مدت محدودی برخوردار شوید.

2022 تلویزیون هوشمند گوگل Hisense Quantum ULED 4K UHD دارای اندازه صفحه نمایش 65 اینچ است که برای اکثر خانه ها مناسب است. صفحه نمایش بدون حاشیه دارای وضوح ULED، 4K برای عمق کیفیت، وضوح و رنگ، و همچنین نرخ تجدید متغیر 120 هرتز، مناسب برای پخش، فیلم، و بازی Hisense می گوید که تلویزیون قادر است حداکثر 1000 نیت را داشته باشد.

کریسمس به سرعت نزدیک می شود و با جشن، به غذا، نوشیدنی، هدایا و البته تماشای فیلم های کریسمس (و فیلم هایی که لذت گناه دارند) در اتاق نشیمن با دوستان و خانواده فکر می کنید.

همچنین: آیا یک تلویزیون 55 اینچی برای اتاق شما به اندازه کافی بزرگ است و کدامیک بهترین هستند؟

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

بهترین خرید
در ادامه بخوانید: بهترین تلویزیون های 4K کدامند و کدام برند تلویزیون قابل اعتمادتر است؟

وقتی صحبت از صدا به میان می‌آید، تلویزیون صدای Dolby Atmos داخلی را ارائه می‌کند، اگرچه اگر بخواهید می‌توانید با یک نوار صوتی اختصاصی از طریق بلوتوث یا کابل، آن را بهبود بخشید. سیستم عامل این مدل توسط گوگل ارائه شده است و دارای گزینه کنترل صوتی و همچنین کنترل از راه دور معمولی است. علاوه بر این، تلویزیون هوشمند هایسنس با دستیار صوتی آمازون الکسا سازگار است.