فروش پخش کننده حرفه ای: بیش از 100 دلار تخفیف برای کارت فیلم برداری IOGEAR Upstream Pro

هر روز نمی بینید که معامله ارزشمندی را می بینید که شامل تجهیزات تخصصی استریمرها و گیمرهای حرفه ای می شود، مانند کارت های ضبط ویدیویی قابل اعتماد، میکروفون ها و دوربین های آماده پخش.

می‌توانید از دو دوربین 4K استفاده کنید و صدا را از منابعی از جمله ورودی‌های HDMI، RCA یا میکروفون‌ها بگیرید.

همچنین: این سوئیچ 2 پورت 4K KVM از IOGear سوئیچ بین رایانه ها را آسان می کند

IOGEAR هشت پیش‌تنظیم برای کار ویدیویی ایجاد کرده است، از جمله تغییر اندازه، پس‌زمینه صفحه سبز، و تنظیمات دوربین چهره. هر دو پخش تصویر در تصویر و تقسیم صفحه نمایش نیز در دسترس هستند.

با این حال، ZDNET چیزهای زیادی را در این مورد مشاهده کرده است کارت فیلمبرداری دوگانه IOGEAR Upstream Pro در آمازون کارت‌های فیلمبرداری ممتاز آیتم‌هایی هستند که قیمت بالایی دارند و شما معمولاً برای داشتن یکی از این محصولات باید 399 دلار بپردازید. برای مدت محدودی، می‌توانید از 10% تخفیف RRP، همراه با 100 دلار تخفیف بیشتر به لطف کوپن اعمال شده در هنگام تسویه‌حساب استفاده کنید و قیمت را به 259 دلار یا 35 درصد تخفیف کاهش دهید.

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

آمازون
در ادامه بخوانید: چگونه بین کامپیوتر کاری و لپ تاپ شخصی خود با یک کلیک جابجا شوید

می‌توانید کارت فیلمبرداری IOGEAR Upstream Pro Dual را بررسی کنید در آمازون.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/pro-streamer-iogear-upstream-pro-video-capture-card-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

را کارت فیلمبرداری دوگانه IOGEAR Upstream Pro قادر به مدیریت دو جریان محتوا به طور همزمان است. می‌توانید کارت را از طریق تلفن هوشمند خود (iOS یا Android) یا در عوض، یک کنترلر متصل از طریق بلوتوث کنترل کنید. حداکثر دو استریم زنده 4K را می توان ضبط و با کیفیت 1080p میکس کرد، و یکی از ویژگی های استریمرها که ممکن است از آن لذت ببرند، یک دسته فرمان است که می تواند برای کلید میانبر تا 18 دستور استفاده شود.