این دوربین ردیابی حرکت شایان ستایش دوربین امنیتی داخلی و دوربین حیوان خانگی من است

این دوربین ردیابی حرکت شایان ستایش دوربین امنیتی داخلی و دوربین حیوان خانگی من است

دوربین داخلی امنیتی Eufy S350

ماریا دیاز/ZDNET

نکات کلیدی ZDNET

  • را دوربین داخلی امنیتی Eufy S350 برای خرید 130 دلار موجود است.
  • با سر دوربین دوگانه، دوربین داخلی S350 دارای دوربین تله فوتو و زاویه باز، به علاوه قابلیت ردیابی حرکت، با نرخ حرکت 360 درجه است. آن را با گزینه ای برای ذخیره سازی محلی ارائه می شود، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه ماهانه ندارید.
  • تنها ایرادی که پیدا کردم این است که ای کاش دوربین دکمه ای برای درگیر کردن حالت حریم خصوصی به صورت دستی داشت، اما می توانید آن را در صورت نیاز در برنامه زمان بندی کنید.

به راحتی می توان گفت دوربین داخلی امنیتی Eufy S350 در خانه من ضروری شده است. چیزی که واقعاً این دستگاه امنیتی داخلی را متمایز می کند این واقعیت است که دو دوربین را در یک بدنه قرار می دهد. یکی با لنز واید و دیگری با لنز تله فوتو. دوربین لنز زاویه باز دارای میدان دید 130 درجه در حالت ثابت است و با کیفیت 4K ضبط می کند.

همچنین: توله سگ گرفتن؟ 4 ابزار فنی که کاملاً به آنها نیاز دارید

دوربین لنز تله فوتو با کیفیت 2K ضبط می کند، دارای زوم اپتیکال 3 برابری است، بنابراین می توانید روی افراد یا اشیاء بدون کاهش کیفیت تصویر زوم کنید و زوم دیجیتال 8 برابری دارد. هر دو دوربین دارای دیافراگم پایین، f/1.6 برای گرفتن بهتر نور و ضبط در شرایط کم نور هستند.

مشاهده در آمازون

و سپس دستگاه می‌تواند به آرامی در هر جهتی حرکت کند، کج کند و بچرخد و دید کاملی از محیط اطراف به شما بدهد. Eufy Cam S350 به آرامی افراد را در حال حرکت ردیابی می کند و هدف را بدون هیچ گونه تکان دهنده ای در دید قرار می دهد، و هوش مصنوعی محلی در HomeBase 3 می تواند انسان و حیوانات خانگی را تشخیص دهد.

همچنین: Eufy's Floodlight Cam E340 سخت‌کارترین دوربین امنیتی است که من آزمایش کرده‌ام

ما این دوربین را با دوربین خود جفت کردیم HomeBase 3، که ما در خانه داشتیم و برای بقیه سیستم امنیتی Eufy خود استفاده می کنیم. HomeBase 3 با قیمت 150 دلار به فروش می رسد. این یک مرکز برای دستگاه‌های امنیتی Eufy است که از حافظه محلی برای دوربین‌های خود پشتیبانی می‌کند، بنابراین ما می‌توانیم از مزایای کامل دوربین امنیتی بدون هزینه ماهانه لذت ببریم. با این حال، برای استفاده از این دوربین نیازی به خرید HomeBase 3 ندارید.

ماریا دیاز/ZDNET

Indoor Cam S350 می‌تواند فیلم‌ها را روی HomeBase 3 و همچنین روی یک کارت microSD درج شده تا 128 گیگابایت ذخیره کند. این کارت همچنان فضای ذخیره‌سازی محلی را که برای اجتناب از پرداخت هزینه‌های ماهانه ابری نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد و از اعلان‌های زنده حرکت شناسایی‌شده پشتیبانی می‌کند.

همچنین: بررسی EufyCam 3 و HomeBase 3: چرا هنوز از شر این دوربین ها خلاص نشده ام

این دوربین‌های داخلی متحرک معمولاً به‌عنوان مانیتور کودک یا دوربین‌های حیوان خانگی به بازار عرضه می‌شوند، زیرا توانایی آن‌ها در ردیابی حرکت در زمان واقعی و پوشاندن لنز هنگامی که حالت حریم خصوصی روشن است. در حالی که این یک دوربین عالی برای هر یک از این گزینه ها است، من از آن به عنوان یک دوربین امنیتی داخلی در ارتباط با سیستم امنیتی خود استفاده می کنم.

دوربین داخلی eufy Security S350

ماریا دیاز/ZDNET

سیستم امنیتی Eufy خانه من شامل برخی از حسگرهای حرکتی است که در طبقه پایین پخش شده اند، چندین دوربین امنیتی در فضای باز، یک صفحه کلید و HomeBase 3 که با فعال شدن سیستم زنگ هشدار به صدا در می آورد.

من از دوربین های داخلی در اتاق نشیمنمان، جایی که یک ردیاب حرکت دارم، استفاده نمی کنم، زیرا این ایده را دوست ندارم که یک دوربین به هر حرکت خانواده ام نگاه کند. اگر یک سنسور حرکت را تشخیص دهد و زنگ ساعت سه بامداد به صدا درآید، من راهی ندارم که ببینم حرکت چیست. بنابراین، من یک دوربین منقلب کوچکتر دارم که همیشه روی حالت حریم خصوصی تنظیم شده است، فقط برای اینکه بتوانم هر زمان که حرکتی تشخیص داده شد به آن نگاه کنم. اما این روند زمان می برد.

همچنین: این عینک هوشمند مجهز به الکسا 40 دلار تخفیف در طول فروش بهاری بزرگ آمازون دارد

Eufy Indoor Cam S350 به راه حل بهتری برای این مشکل تبدیل شده است، زیرا با سیستم موجود من کار می کند و به من یک نمای زنده در همان برنامه مانند سایر دستگاه های امنیتی من می دهد.

مشاوره خرید ZDNET

را دوربین داخلی امنیتی Eufy S350 هر بار که حرکت تشخیص داده می شود یکپارچه کار می کند، اغلب با هشدارهای نادرست حواسش پرت نمی شود، اعلان ها به سرعت در دستگاه تلفن همراه من ظاهر می شوند و وقتی حالت حریم خصوصی روشن است می تواند به سرعت لنزهای خود را پنهان کند.

من دوست دارم زمانی که دوربین به حالت حریم خصوصی می رود برنامه ریزی کنم. من برنامه‌ای تنظیم می‌کنم که هر شب هنگام خواب به‌طور خودکار آن را نگهبانی کند و در طول روز تماشای آن را متوقف کند. فقط ای کاش دکمه ای برای درگیر شدن دستی حالت حریم خصوصی داشت تا وقتی آن را فشار می دهم دوربین بتواند از گرفتن حرکت خودداری کند.

این موارد اضافه شده به حالت حریم خصوصی دوربین فقط یک امتیاز است، زیرا دوربین آنقدر خوب عمل می کند و ضبط می کند که در نهایت آنها را از دست نمی دهم، اما داشتن آنها خوب است. همانطور که در حال حاضر است، دوربین داخلی S350 را به هر کسی که به دنبال دوربین امنیتی داخلی، دوربین حیوان خانگی یا دوربین مانیتور کودک است توصیه می کنم، زیرا ثابت شده است که می تواند این وظایف را با تصاویر واضح و با وضوح بالا انجام دهد.



منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/this-adorable-motion-tracking-camera-is-my-go-to-indoor-security-and-pet-camera/#ftag=RSSbaffb68