بهترین چرخ خیاطی خانگی با مارک خوب 1400 الونظر

در هنگام خرید چرخ خیاطی به ماکو آن توجه کرده و سعی کنید چرخ خیاطی خریداری کنید که ماکوی گرد داشته باشد. بهتر است ماکو در جایی قرار گرفته باشد که برای تمیز کردن آن نیازی به برگرداندن چرخ خیاطی نباشد. بهترین مارک‌های چرخ خیاطی خانگی معمولا دارای ماکوی گرد هستند.

چرخ خیاطی مدل ۱۷۰۰۰ یکی از جدیدترین مدل‌ محصولات مارشال است که برای مصارف خانگی و گلدوزی کاملا ایده آل و کاربردی است. شما به کمک این چرخ خیاطی می توانید هنر خیاطی خود را نمایش دهید. با تنظیم دستی انواع دوخت و 24 الگوی متفاوت می توانید از سلیقه ی خود استفاده کرده و بر روی هر نوع پارچه ای مثل ابریشم و جین و پلی استر هنر خود را نشان دهید. چرخ خیاطی فوق دارای لامپ نور افکن بوده و همچنین پیچ گوشتی و ماسوره اضافی در آن مشاهده می شود. دستگاه دارای یک سال ضمانت استفاده می باشد و یک انتخاب مناسب برای خرید است.

  • در صورتی که به لحاظ مالی مشکلی ندارید و سنگین بودن این چرخ خیاطی برایتان دردسرساز نیست و آن را در جای ثابتی استفاده خواهید کرد، ممکن است این مورد مناسب شما باشد.
  • این شرایط خیال شما را از خریدی مطمئن و سلامت چرخ خیاطی راحت می‌کند.
  • این چرخ 32 مدل برنامه دوخت و گلدوزی دارد و می‌تواند به صورت ساده، زیگزاگ و ..

لازم به ذکر است سردوزی یکی از ویژگی های مهم در دوخت و دوز است که بهتر است دستگاه انتخابی شما آن را انجام دهد. سر و صدای چرخ خیاطی؛ استفاده از چرخ خیاطی پر سر و صدا در خانه‌های کوچک و آپارتمانی امروزی دیگران را آزار می‌دهد، بهتر است سراغ چرخ خیاطی‌های نوع کامپیوتری برویم که بی صدا کار می‌کنند. این چرخ کمک میکند لبه هارا 4،3 یا دو ردیف به پایان برسانید .یک کاتر قابل جمع شدن برای راحتی قطع کردن نخ بعد از اتمام دوخت وجود دارد . اگر تازه از یک چرخ حرفه ای استفاده میکنید این چرخ راهنمای رنگی برای سوزن ها دارد .میزان کشش پارچه و مقدار نخ مصرفی در دوخت برای تجربه شخصی خیاطی در پارچه های مختلف قابل کنترل است . برند های محبوب چرخ خیاطی به ترتیب الویت عبارتند از کاچیران,ژانومه,مارشال,نیولایف, …

۴. وزن سبک چرخ خیاطی

اگر بخواهبد با یک چرخ خیاطی معمولی به مدت طولانی ضخیم دوزی کنید حتما چرخ شما آسب می بیند. شما می توانید پارچه های ضخیم را بدون فشار دست و با سرعت بالا بدوزید. اگر به دنبال چرخ خیاطی ارزان و در عین حال با کیفیت و با دوام هستید این مدل به شما پیشنهاد می شود.

اما این ویژگی‌ها برای همه افراد در هر سطح از فعالیت خیاطی، ضروری نیست. به عنوان مثال توانایی ایجاد جای دکمه به‌صورت اتوماتیک می‌تواند کار شما را بسیار ساده و سریع کند؛ اما به این معنا نیست که امکان دوخت جای دکمه به وسیله چرخ‌های معمولی وجود ندارد. بنابراین شاید این ویژگی برای یک خیاط حرفه‌ای و پرکار خانگی ضروری به‌نظر برسد؛ اما برای یک هنرجوی خیاطی، ارزش هزینه کردن نداشته باشد. نخ کردن اتوماتیک سوزن نیز یکی دیگر از این ویژگی‌هاست که باید در نظر بگیرید.

خرید چرخ خیاطی کاچیران مدل ياسمين 392

چرخ خیاطی کاچیران مدل Rose 210 یکی از محصولات شرکت کاچیران است. این چرخ خیاطی که اخیرا تولید شده، نسبت به چرخ خیاطی‌های دیگر این کمپانی، سبک‌تر بوده و جای کم‌تری را اشغال می‌کند. این دستگاه یکی از بهترین مارک‌های چرخ خیاطی به شمار رفته و به خاطر طراحی زیبا، رنگ سفید و هم‌چنین جنس بدنه، مورد استقبال افراد بسیار زیادی قرار گرفته است. این دستگاه با داشتن پدال برقی، سرعت دوخت و دوز را بالا برده و طول و عرض متعادلی برای دوخت انواع پارچه و لباس دارد. تمام قطعات الکتریکی که در این مدل از چرخ خیاطی استفاده شده، طبق استانداردهای اتحادیه اروپاست. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سوزن نخ کن اتومات، دوخت جادکمه اتومات، اهرم فشار پایه برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم و دسته مخصوص حمل آن اشاره کرد.

با این حال که این چرخ وزنی کمتر از 1.5 کیلوگرم دارد میتواند پروژه های خیاطی متفاتی را انجام بدهد. خیاطان جوان میتوانند از راحت نخ کردن سوزن بهره ببرند .این چرخ دو سرعت دوخت متفاوت دارد و برای اولین آموزش پرفروش ترین چرخ خیاطی خانگی کودکان خوب است. این چرخ دارای ماسوره و سوزن هایی برای شروع کار است و همچنین این چرخ جزو ارزانترین چرخ های بازار است. با فضای کار آزاد و محیطی روشن و سوزن نخ کن اتوماتیک این چرخ میتواند هم گلدوزی و هم کار های خیاطی معمولی را انجام دهد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل این است که دارای 960 مدل دوخت است.

چرخ خیاطی ژانومه با 30 مدل گلدوزی

واقعا زیبا و عالی هست این چرخ خیاطی استفاده از آن ساده ست خرید اون وپیشنهاد می کنم . گارانتی در چرخ خیاطی بسیار مهم است، اگر چرخی گارانتی نداشته باشد، احتمالا توسط برند معتبری تولید نشده است. سعی کنید حتما چرخ خیاطی با گارانتی خریداری کنید و در ضمن چرخ خیاطی بخرید که در کلیه نمایندگی‌های مجاز وسایل تعمیر و سرویس آن موجود باشد. ایران کالا نیوز بهترین‌ برندهای بازار در حوزه‌های مختلف را بررسی و آنها را به شما معرفی می‌کند. پارچه های ضخیم رو هم میدوزه، خریدش رو به همه ی دوستان پیشنهاد میکنم.

بهترین چرخ خیاطی خانگی با مارک خوب 1400 الونظر

فروشگاه چرخ خیاطی کاظم پور با بیش از سی سال سابقه در زمینه خرید، فروش و تعمیرات چرخ های خیاطی و ماشین های بافندگی برادر آماده خدمت رسانی به صورت سنتی و اینترنتی به هموطنان گرامی می باشد. در این سایت مجموعه ای از بهترین چرخ های خیاطی و میزهای آن با نازل ترین قیمت ارائه می شود. چرخ خیاطی‌های صنعتی با روش کار حرفه‌ای و تقریبا تخصصی برای مصارف مختلف صنعتی و کارگاهی تولید می‌شوند. که به چند مدل چرخ خیاطی راسته دوز، میان دوز، سرکیسه دوز….تقسیم می‌شوند. چرخ خیاطی های برقی بسیار پیشرفته هستند و دارای ویژگی های زیادی هستند که استفاده از آنها راحت است و البته دوخت و دوخت معمولی خانگی.