بررسی T-Mobile REVVL 6 Pro: گوشی 220 دلاری که در بخش های کلیدی عملکرد بهتری دارد

یک تلفن زیر 250 دلار که لوازم ضروری را پایین می آورد، قطعات را به خطر می اندازد و در اتصال سلولی عالی است.

معدود ابزارهای T-Mobile نصب شده بر روی تلفن عبارتند از T-Mobile Play، برنامه مدیریت حساب T-Mobile و Visual Voicemail. همچنین یک برنامه McAfee وجود دارد که می توانید آن را حذف کنید. برای یک گوشی با برند T-Mobile، به اندازه ای که انتظار می رود bloatware دریافت نمی کنید، که فوق العاده است. از Google، ما همه برنامه‌های مورد انتظار، از جمله Google Wallet، Maps، Photos و بسیاری دیگر را پیدا می‌کنیم. Google Discover در کنار فید خبری با نام تجاری T-Mobile وجود دارد، وقتی روی پانل صفحه اصلی صفحه را به چپ به راست می‌کشید.

یک سینی سیم کارت با جای کارت microSD در سمت چپ بالا وجود دارد. در حالی که گوشی با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود، قابلیت افزودن بیشتر به صورت خارجی برای انتقال داده مفید و عالی است.

عملکرد دوربین

قدرت دریافت تلفن همراه همیشه حوزه ای بوده است که سامسونگ و وان پلاس از اپل و گوگل متمایز بوده اند. با این حال، این یک عنصر حیاتی از تجربه یک گوشی هوشمند قوی و یکی از اولین چیزهایی است که من در یک گوشی بررسی می کنم. T-Mobile در اینجا با عملکرد شگفت‌انگیز سلولی رقیب سامسونگ و OnePlus من را تحت تأثیر قرار داد، بنابراین افرادی که در T-Mobile این تلفن را می‌خرند باید از قابلیت اطمینان و سرعت اتصال آن بسیار راضی باشند. در حالی که ممکن است مردم برای تجربه بهتر دوربین و وعده گوگل برای پشتیبانی نرم افزاری گسترده به Pixel 6a بروند، من از عملکرد تلفن همراه در آن تلفن بسیار ناامید شدم و فکر نمی کنم تراشه Tensor گوگل آماده رقابت با دیگران برای اتصال باشد.

برای عرضه یک گوشی تنها با قیمت 219.99 دلار، باید برخی مصالحه ها وجود داشته باشد. REVVL 6 Pro یک گوشی بسیار بزرگ با صفحه نمایش با وضوح پایین تر با نرخ تجدید 60 هرتز است، اما نمایشگر عالی به نظر می رسد و چشمان پیر من در مقایسه با تلفن های با وضوح بالاتر به سختی می توانند تفاوت زیادی در وضوح درک کنند. مصالحه دیگر در کیفیت دوربین و مواد ساخت بود. پلاستیک برای گرفتن یک یا دو ضربه عالی است اما می تواند ارزان و تقریباً شبیه یک اسباب بازی باشد.

t-mobile-revvl-6-pro-4

این اولین گوشی T-Mobile REVVL است که من تست کردم و بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. REVVL 6 Pro یک گوشی بسیار بزرگ با صفحه نمایش 6.82 اینچی است، بنابراین اگرچه برای تماشای محتوای ویدیویی ایده آل است، اما در برخی از جیب های شلوار یا شورت به خوبی جا نمی شود. خوشبختانه، با پشت پلاستیکی مات، احساس خوبی در دست دارد، با رنگ خاکستری تیره خنک به نظر می رسد و علامت Magenta T-Mobile در حسگر قدرت/اثرانگشت سمت راست نمایان است. این سنسور بی عیب و نقص عمل کرده است، و من از علاقه مندان به نصب آن بر روی دکمه پاور جانبی هستم.

برای اضافه کردن، جک والن، همکار ZDNET من نیز مدتی را با تلفن گذراند و گفت: “اگرچه REVVL 6 Pro نمی تواند در مقابل دوربین باشکوه پیکسل 6 پرو ایستادگی کند، اما آنقدرها هم کهنه نیست.”

چهار دوربین در پشت با قابلیت های متفاوت یافت می شود

متیو میلر/ZDNET

شارژ بی سیم؟ بررسی.

تعداد گوشی های زیادی با این قیمت پایین وجود ندارد، اما تعداد کمی از آنها کمتر از 500 دلار هستند. اگر مصالحه هایی را که در T-Mobile REVVL 6 Pro انجام شد را دوست ندارید، در اینجا برخی از مواردی است که باید در نظر بگیرید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/t-mobile-revvl-6-pro-review/#ftag=RSSbaffb68

REVVL 6 Pro نیز یکی از آن گوشی‌های کمیاب با جک استاندارد 3.5 میلی‌متری هدست در پایین است. در کنار جک هدفون یک بلندگوی مونو و پورت USB-C وجود دارد.

منفی

  • تلفن بزرگ می تواند سخت باشد
  • عدم مقاومت در برابر آب
  • ساخت پلاستیک می تواند ارزان باشد

آن دکمه روشن/خاموش/حسگر اثرانگشت برجسته است

متیو میلر/ZDNET