نحوه نصب برنامه های اندروید روی ویندوز 11

اد بات، همکار ZDNET، یک پست فوق‌العاده دارد که در مورد جزئیات دقیق و فنی استفاده از برنامه‌های اندروید در دستگاه ویندوز 11 شما قدم می‌زند که ارزش بررسی را دارد، به خصوص اگر در حصار انجام این فرآیند هستید. هر چند نگران نباشید؛ اگر برنامه های اندروید را روی رایانه شخصی خود راه اندازی و اجرا کنید و سپس نظر خود را تغییر دهید، همیشه می توانید همه چیز را لغو کنید.

پس از انجام این کار، دکمه نصب را روی Open می بینید. روی آن کلیک کنید.

یک پنجره جدید نمایش داده می شود که به شما اجازه می دهد تا برخی از جزئیات دقیق در مورد فرآیند نصب را بدانید. کلیک کنید بر روی دانلود پس از خواندن آن را فشار دهید و سپس منتظر بمانید تا Subsystem for Android از مایکروسافت دانلود شود.

را کلیک کنید این لینک برای باز کردن فروشگاه مایکروسافت در رایانه شخصی خود. از طرف دیگر، می توانید برنامه فروشگاه را باز کرده و آن را جستجو کنید اپ استور آمازون. با مشاهده لیست Appstore، بخش سیستم مورد نیاز را در دستگاه خود پیدا کنید.

هنگامی که دانلود کامل شد، روی آن کلیک کنید اپ استور آمازون را باز کنید دکمه. سپس زیرسیستم ویندوز برای اندروید شروع به بارگیری می کند و بسته به سرعت سیستم شما، ممکن است یک یا دو دقیقه طول بکشد.

یکی از ویژگی‌های شاخصی که مایکروسافت در مورد ویندوز 11 تبلیغ کرد، توانایی نصب برنامه‌های اندروید بر روی رایانه شخصی است که به شما امکان می‌دهد از برخی از همان برنامه‌هایی که در تلفن اندروید خود استفاده می‌کنید، مستقیماً روی دسکتاپ ویندوز خود استفاده کنید. در ماه فوریه، مایکروسافت به وعده خود عمل کرد و به روز رسانی را منتشر کرد که اپ استور آمازون را به ویندوز 11 می آورد.

اگر سیستم شما شرایط مورد نیاز را برآورده می کند، باید یک علامت سبز رنگ با مقداری متن نشان دهنده همان مقدار مشاهده کنید. در غیر این صورت بر روی آن کلیک کنید بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر برای مشاهده کل لیست الزامات برای دیدن اینکه سیستم شما در کجا کوتاه می آید.

اگر برنامه(ها) آنجا نیست، می توانید روی آن کلیک کنید همه برنامه ها در کنار بخش پین شده در منوی Start قرار گرفته و در لیست اسکرول کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-install-android-apps-on-windows-11/#ftag=RSSbaffb68

مایکروسافت یک لیست رسمی از سیستم مورد نیاز برای اجرای برنامه های اندرویدی دارد، اما اگر نمی خواهید زمانی را برای جستجوی مشخصات سیستم خود و مقایسه آن با لیست اختصاص دهید، در اینجا یک راه ساده تر وجود دارد.

سیستم مورد نیاز را بررسی کنید

پس از انجام این کار، یک صفحه نمایش برای Appstore آمازون خواهید دید که از شما می خواهد با حساب آمازون خود وارد شوید. از آنجا، با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد سیستم شوید.

مرحله 3: برنامه های اندروید را از طریق اپ استور آمازون نصب کنید

برای پیدا کردن برنامه‌های Android پس از نصب، منوی Start را باز کنید و در بخش Recommended برنامه‌های اخیراً نصب شده یا استفاده شده را جستجو کنید.

اگر هنوز نیازهای شما کم است، راه حل معمولاً نیاز ساده به به روز رسانی ویندوز 11 است تا بتوانید از این ویژگی استفاده کنید. اگر اینطور باشد، لیست به شما اطلاع خواهد داد. از آنجا، در را باز کنید تنظیمات برنامه، و انتخاب کنید به روز رسانی ویندوز > به روز رسانی را بررسی کنید.

مرحله 2: اپ استور آمازون را نصب کنید

ابتدا باید بررسی کنید که آیا رایانه شخصی شما حتی قادر به اجرای برنامه های اندروید است یا خیر.

اکنون که تنظیمات Appstore را دارید و وارد سیستم شده اید، می توانید برنامه ها و بازی های موجود را در طول پیش نمایش مرور کنید. ، بازی های کارتی و قابل شنیدن.

توجه داشته باشید که به یک حساب کاربری آمازون نیاز دارید.

مرحله 1: بررسی کنید که آیا رایانه شما می تواند برنامه های Android را اجرا کند یا خیر

اسکرین شات توسط Jason Cipriani/ZDNET

در حالی که هنوز فروشگاه Appstore آمازون را در برنامه Microsoft Store مشاهده می کنید، روی آن کلیک کنید نصب دکمه.

برای نصب یک برنامه اندروید، درست مانند زمانی که از Appstore در دستگاه Android for Fire استفاده می‌کنید، روی نماد برنامه کلیک کنید. install را انتخاب کنید و سپس به Appstore اجازه دهید بقیه موارد را انجام دهد.

اما پس از اطمینان از اینکه رایانه شما آخرین نسخه ویندوز 11 را اجرا می کند، فروشگاه Appstore آمازون را در منوی استارت خود پیدا نخواهید کرد. در عوض، برای راه اندازی و راه اندازی آن باید کمی کار اضافی انجام دهید.

install-amazon-app-store-windows-11.jpg

اسکرین شات توسط Jason Cipriani/ZDNET