بررسی Amazon Fire HD 8 Plus (2022): برای طرفداران سوپر آمازون آماده شده است

اما اگر عضو آمازون پرایم نباشید، Fire HD 8 Plus – مانند هر تبلت دیگری Fire – آنقدر که تبلیغات دائمی آمازون نشان می‌دهد، خرید آنی نیست. با وجود همه دلایلی که برای خرید جدیدترین تبلت وجود دارد، به همان اندازه وجود دارد که در جای دیگر جستجو کنید. خرابی اینجاست.

مشخصات فنی

پردازنده مدیاتک MT8168
نمایش دادن LCD 8 اینچی 1280 x 800 IPS
رم 3 گیگابایت
ذخیره سازی 32 یا 64 گیگابایت (تا 1 ترابایت از طریق MicroSD)
دوربین های عقب عرض 2 مگاپیکسل
دوربین جلو 2 مگاپیکسل
باتری تا 12 ساعت
قابلیت اتصال USB-C
سیستم عامل Fire OS بیش از اندروید 11
رنگ ها خاکستری

طراحی چطوره؟

اگر یکی از اعضای آمازون پرایم هستید که در اکوسیستم خرید، پخش ویدئو و خدمات خانه هوشمند آمازون پیشرفت می کنید، در فروشگاه مجازی هیچ کمبودی در انتخاب نخواهید داشت. اما برای هر چیز دیگری، از جمله یوتیوب، میانبر نسخه وب بهترینی است که می توانید پیدا کنید. این آخر دنیا نیست. در مقایسه با برنامه رسمی YouTube برای وب، فقط چند محدودیت وجود دارد، که باعث می‌شود تجربه کوتاهی به‌طور محسوسی ایجاد شود.

همچنین: آیا آمازون قصد دارد پاسخ های الکسا را ​​با تبلیغات خراب کند؟

باتری و شارژ

بررسی: آمازون فایر 7: به اندازه کافی برای اصول اولیه خوب است

بهترین راه برای توصیف صفحه نمایش Fire HD 8 Plus برای من کافی است. برای یک تجربه دید راحت در فضای باز بسیار روشن نیست، اما روشنایی 400 نیت برای استفاده در فضای داخلی رضایت بخش است. در کمال تعجب، زوایای دید پنل 1280 در 800 با کمترین تغییر رنگ در هنگام نگه داشتن تبلت در جهت های مختلف قابل تحسین است.

همچنین: بهترین معاملات تبلت در اوایل جمعه سیاه

تبلت Fire HD 8 Plus با وزن 12 اونس، سبک وزن و در دست گرفتن راحت است.

ژوئن Wan/ZDNET

با 120 دلار، واقعا نمی توانید از عملکرد Fire HD 8 Plus شکایت کنید. مدل امسال دارای یک گیگابایت رم اضافی است که با توجه به آنچه که من شاهد اجرای برنامه‌ها و سرویس‌های معمولی مانند Disney+، Amazon Shopping، فیس‌بوک و یوتیوب بودم، تبلت بیش از هر زمان دیگری قادر به انجام آن بدون مشکل است. مطمئناً، ممکن است یک تاخیر ورودی جزئی هنگام ضربه زدن وجود داشته باشد، اما اگر برای عملکرد صفحه نمایش بزرگ تبلت بیشتر از سرعت باز کردن برنامه‌ها ارزش قائل هستید، پس از تبلت Fire راضی خواهید بود.

صفحه نمایش 8 اینچی براق و بسیار منعکس کننده است.

ژوئن Wan/ZDNET در حالت ایده آل، Show Mode باید همزمان با آمازون استفاده شود داک شارژ بی سیم، اما موارد ذکر شده را پیدا کردم کیف پایه به همان اندازه کاربردی

همچنین امیدوارم که “اندازه نمایشگر بزرگ” بالاتر از “کیفیت دوربین” در لیست اولویت شما باشد، زیرا Fire HD 8 Plus دارای دو دوربین 2 مگاپیکسلی متوسط ​​است، یکی در جلو و دیگری در پشت. حتی در روشن‌ترین محیط‌ها، حسگرها سوژه‌ها را فراتر می‌گذارند و جلوه‌ای سفید ایجاد می‌کنند که جذاب‌ترین عکس‌ها را ایجاد نمی‌کند. عکاسی در شب بدتر است.

بزرگترین مشکل من با نمایشگر، پوشش اولئوفوبیک با کیفیت پایین است — لایه ای از کامپوزیت که فرض می شود برای دفع روغن و گریس من حدود دو هفته است که تبلت را تست می کنم و صفحه نمایش کاملاً با لک و اثر انگشت پوشیده شده است. این چیزی نیست که محافظ صفحه نتواند آن را برطرف کند، اما همچنان یک علامت نگران کننده برای تبلتی است که احتمالاً سال ها از آن استفاده می کنید.

چگونه وظایف روزانه را انجام می دهد؟

Amazon Fire HD 8 Plus اخبار مربوط به Black Panther 2 را نشان می دهد

عمر باتری Fire HD 8 Plus به طور غیرقابل عذرخواهی طولانی است. آمازون این تبلت را برای حداکثر 12 ساعت استفاده رتبه بندی می کند و من اعداد مشابهی را از دو هفته آزمایش خود دریافت کردم. این زمانی بود که حالت Show Mode روشن بود، که باعث می‌شود صفحه نمایش به‌موقع روشن‌تر شود.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که برای مرور معمولی، سرگرمی های موبایلی یا حتی برای یک کودک چه تبلتی باید بخرید، و اولین غریزه شما جستجو در آمازون بود، شما مشتری ایده آلی هستید. Fire HD 8 Plus. آخرین مدل با قیمت 120 دلار، ارزان‌ترین مدل تبلت‌های Fire نیست، اما مطمئناً به دلیل جلوه‌های بصری واضح، کیفیت ساخت پایدار و عمر باتری استثنایی، گزینه‌ای قانع‌کننده است. معایب شامل کیفیت ضعیف دوربین و پشتیبانی از برنامه، و فراوانی تبلیغات در صورت انتخاب مدل پایه است. اگر شما (یا فرزندتان) از این مصالحه ها ناراحت نیستید، آخرین تبلت آمازون یک پیکاپ مطمئن است.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند


منبع: https://www.zdnet.com/article/amazon-fire-hd-8-plus-2022-review/#ftag=RSSbaffb68

با حفظ ویژگی‌هایی که روی تبلت‌ها به خوبی کار می‌کنند، اجازه دهید در مورد یکی از جنبه‌هایی صحبت کنیم که Fire HD 8 Plus را برای من می‌فروشد: حالت نمایش، که اساساً قابل حمل 8 اینچی را به یک Echo Show تبدیل می‌کند، شماره‌گیری بین نمایش اسلایدی از مقالات خبری مرتبط، وضعیت آب و هوا. اطلاعات، زمان، و حتی دستور العمل ها. این یک روش هوشمندانه برای کاربردی کردن تبلت شما حتی زمانی که آن را در دست ندارید، بسیار شبیه کاری است که سامسونگ با آن انجام داده است. تلویزیون قاب و آنچه گوگل قصد دارد با تبلت پیکسل آینده انجام دهد.

بنابراین ممکن است از شنیدن این که من از طرفداران طراحی پلاستیکی تبلت آمازون هستم تعجب کنید. امروزه مصرف گرایی من را چنان به استفاده از محصولات فناوری خود عادت داده است که استفاده از تبلت Fire بدون نگرانی زیاد در مورد آسیب رساندن به آن احساس طراوت می کند. تستر من با یک رسید کیف پایه این یک لایه حفاظتی و عملکردی اضافه را فراهم می کند، اما من به اندازه کافی مطمئن بودم که بتوانم HD 8 Plus را بدون آن بررسی کنم.

برای سال ها، Fire HD 8 Plus یکی از پرفروش ترین تبلت های آمازون بوده است و من تعجب نمی کنم. این صفحه نمایش 8 اینچی مفید و فضای ذخیره سازی کافی (32 گیگابایت) و رم (3 گیگابایت) برای برنامه ها و بازی ها دارد و حتی آخرین مدل آن نسبتاً مقرون به صرفه است. 120 دلار.

در حالی که Fire HD 8 Plus برای مقاومت در برابر بی رحمی کودکان طراحی نشده است — این چیزی است که نسخه کودکان برای — مطمئناً ممکن است یک یا دو ضربه طول بکشد. به جای ترکیب معمولی شیشه و آلومینیوم که در تبلت‌های گران‌تر یافت می‌شود، Fire HD 8 Plus 120 دلاری با پلاستیک بافت‌دار و صفحه‌نمایش 8 اینچی تزئین شده است که راحت‌تر از ترک خوردن آن خراش می‌یابد.

نمایش حالت بین ویژگی هایی مانند مقالات خبری، پیش بینی آب و هوا و دستور العمل ها چرخه می شود.

ژوئن Wan/ZDNET

اگر به تبلتی نگاه می‌کنید که می‌تواند ویدیوهای یوتیوب مورد علاقه فرزندتان را پخش کند یا دستگاه‌های پشتیبانی‌شده الکسا خانه‌تان را کنترل کند یا حتی به عنوان یک کتاب آشپزی دیجیتال عمل کند، Fire HD 8 Plus آمازون با کسری از هزینه‌ای که دارد، بی‌معنی است. ارزان ترین آی پد.

برای شارژ آن، آمازون یک کابل USB-C را بسته‌بندی می‌کند و آجر شارژ، که دومی اغلب امروزه از تبلت ها حذف می شود.

کاور پشت Amazon Fire HD 8 Plus

Amazon Fire HD 8 Plus در دست است

Amazon Fire HD 8 Plus با عکاسی که در صفحه نمایش منعکس شده است

و سپس ویژگی کاهش هزینه (و درآمدزایی) آمازون وجود دارد: تبلیغات صفحه قفل. در سطح پایه، Fire HD 8 Plus دارای یک صفحه قفل با پشتیبانی از تبلیغات است، به این معنی که هر زمان که دکمه روشن/خاموش را فشار دهید تا دستگاه به حالت خواب برود، نمایش اسلایدی از تبلیغات بازی ها، برنامه ها و خدمات را نمایش می دهد. این بزرگترین معامله شکن از نظر من نیست — و شما کاملاً می توانید پرداخت کنید 50 دلار بیشتر برای HD 8 Plus بدون آگهی — اما با این وجود هنوز یک مزاحمت است.

علاوه بر طراحی پایه ای Fire HD 8 Plus، تعداد زیادی پورت و اسلات برای به حداکثر رساندن پتانسیل تبلت شما وجود دارد، از جمله جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB-C و اسلات کارت microSD که می تواند فضای ذخیره سازی پایه را افزایش دهد. 32 گیگابایت (یا 64 گیگابایت) تا 1 ترابایت. اگر قصد دارید از تبلت برای پخش نمایش‌ها، مرور اینترنت و اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها استفاده کنید، 32 گیگابایت کافی است. برای هر چیز بیشتر، 64 گیگابایت Fire HD 8 Plus منطقی ترین خواهد بود

طرفداران

  • شارژ بی سیم و لوازم جانبی به آن زیبایی می بخشد
  • تبلت نسبتاً مقرون به صرفه
  • بدنه پلاستیکی محکم و بادوام است
  • عمر باتری قابل اعتماد

همچنین: این شارژر کوچک USB-C دارای قدرت زیادی است

خط پایین

همچنین: پایه بلندگوی تبلت پیکسل گوگل آن را به یک صفحه نمایش هوشمند تبدیل می کند

شرایط و ضوابط اعمال می شود

منفی

  • تبلیغات صفحه قفل به صورت پیش فرض ارائه می شوند
  • سیستم عامل Fire هنوز از نظر عملکرد و پشتیبانی برنامه محدود است
  • دارای دوربین “آخرین راه حل”.

Fire HD 8 Plus، مانند هر دستگاه دیگری از آمازون که دارای سیستم عامل Fire OS است، بر روی یک نسخه حذف شده اندروید کار می کند. این بدان معناست که تجربه نرم‌افزاری می‌تواند تقریباً بسیار محدود باشد، از جمله آنچه از فروشگاه برنامه در دسترس است.

قاب پشتی بافت دار چسبندگی بسیار مورد نیاز را به تبلت می دهد.

ژوئن Wan/ZDNET