جدیدترین دستگاه استریم اپل برای اولین بار به فروش می رسد

همچنین: بهترین خدمات پخش زنده تلویزیونی

این است کمترین قیمتی که تا به امروز در این مدل دیده ایم 60 دلار است. تو می توانی امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید برای بدست آوردن 30 دلار پس انداز در والمارت بهترین از همه، این است که توسط یک اشتراک Walmart+ مسدود نشده است، بنابراین هر کسی می تواند آن را در حال حاضر بگیرد.

علاوه بر تصویر و صدا، دارای تراشه A8 در زیر کاپوت کوچک اما قدرتمند است. این تراشه جدید بهترین تجربه بازی و اپلیکیشن را در خانه شما به ارمغان می‌آورد، بنابراین می‌توانید با Apple Arcade بازی کنید یا با استفاده از Apple Fitness+ آخرین برنامه‌های کاردیوی خود را دنبال کنید (اما مراقب باشید، به اشتراک نیاز دارید).

همچنین: بهترین تلویزیون سال

همچنین می‌توانید بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه ما را بررسی کنید، که اگر به طور کامل در دستگاه پخش تلویزیون اپل فروخته نشده‌اید، معاملات Roku و Amazon Fire را نیز ارائه می‌دهد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/apple-tv-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68

برای علاقه مندان به اپل در زندگی شما، هیچ راهی بهتر از نسل دوم کاملاً جدید Apple TV HD. حتی بهتر از آن این است که برای اولین بار قیمتش کاهش پیدا کند – و همین امروز این اتفاق افتاد. برای اولین بار از زمان انتشار آن، می توانید به این دستگاه پخش عالی امتیاز دهید فقط 60 دلار، پس انداز شما 30 دلار.

چه آن را برای خود انتخاب کنید یا آن را به یکی از اعضای خانواده در این فصل تعطیلات هدیه دهید، Apple TV HD یک گزینه عالی برای خانه هوشمند شما است. نه تنها محتوا را در ویدیوهای HD 1080p پخش می کند، بلکه نرم افزار صدای فراگیر Dolby Digital Plus 7.1 را نیز برای افزایش کیفیت صدا دریافت خواهید کرد.

این سیستم هوشمند دارای کنترل از راه دور سیری است که دارای یک صفحه کلیک با قابلیت لمس است تا بتوانید با اشتراک Apple TV+ خود در برنامه های اصلی اپل مورد علاقه خود گشت و گذار کنید.