با پنج میلیون آیکون قابل تنظیم با قیمت 80 دلار، محتوای خود را زنده کنید

اگر می‌خواهید محتوای خود را متمایز کنید، امروز یک اشتراک نامحدود پروژه اسمی: اشتراک 5 ساله با قیمت 79.99 دلار دریافت کنید که 59 درصد از قیمت خرده‌فروشی اصلی 199 دلار کاهش یافته است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/make-your-content-come-alive-with-five-million-customizable-icons-for-80/#ftag=RSSbaffb68

از آنجا، نمادها را مطابق با دلخواه خود سفارشی کنید. اگر دوست دارید اندازه، رنگ و چرخش را تغییر دهید. شما حتی می توانید اشکال و رنگ ها را به پس زمینه پروژه های طراحی توربوشارژ، مواد بازاریابی، ارائه ها و موارد دیگر اضافه کنید.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

دارایی های Noun Project توسط جامعه ای از طراحان از سراسر جهان ایجاد شده است. و می توانید از آنها برای رسانه های اجتماعی، ایمیل ها، پست های وبلاگ، وب سایت ها، مطالب آموزشی و موارد دیگر استفاده کنید. بنابراین جای تعجب نیست که Noun Project امتیاز چشمگیر 4.8 از 5 را در سایت بررسی نرم افزار G2 کسب کرده است. Noun Project همچنین به عنوان یکی از “بهترین نمادها برای طراحی وب و موارد دیگر” فهرست شد، با یکی از منتقدان گفت: “من عاشق زیبایی شناسی ثابت The Noun Project هستم. همچنین گزینه های زیادی برای هر پروژه وجود دارد. من همیشه هستم. از اجرای آسان آن، به خصوص با پروژه های طراحی وب سایت، شگفت زده شده ام.”

چالش برای هر ماده خلاقانه این است که در میان رقابت تقریباً بی پایان برجسته شود. اما با وجود بسیاری از برندها که از گرافیک های رنگارنگ جسورانه و متن بسیار صیقلی استفاده می کنند، تنها چیزهای زیادی برای کار کردن با آنها باقی مانده است. اما اکنون، می توانید پنج سال دسترسی نامحدود به پنج میلیون آیکون قابل تنظیم داشته باشید تا محتوای خود را با Noun Project زنده کنید. کاربران جدید می توانند یک طرح فردی نامحدود با قیمت 79.99 دلار دریافت کنند.

با Noun Project می‌توانید آیکون‌های عناصر رابط کاربری و پروژه‌های طراحی گرافیکی را دانلود کنید و انتخاب از هوش مصنوعی گرفته تا گیاهان خانگی را شامل می‌شود. می‌توانید به کتابخانه کامل نمادها در برنامه macOS یا مرورگر وب و همچنین افزونه‌های Google، Adobe، Microsoft Word و PowerPoint دسترسی داشته باشید. سپس می توانید آنها را به راحتی در گردش کار خود بکشید و رها کنید.