سنسور حرکتی HomeKit 40 دلاری Eve به تازگی یک به روز رسانی بسیار بزرگ دریافت کرده است

سیستم های حوا روز پنجشنبه نسخه جدیدی از خود را اعلام کرد سنسور حرکت هوشمند. سنسور 40 دلاری با پلتفرم خانه هوشمند هوم کیت اپل کار می کند و به کاربران هوم کیت اجازه می دهد هر زمان که حسگر حرکتی را تشخیص داد، اتوماسیون ایجاد کنند. به عنوان بخشی از به‌روزرسانی حسگر حرکت، ایو یک حسگر نور را برای افزایش قابلیت‌های اتوماسیون در HomeKit اضافه کرد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/eve-40-homekit-motion-sensor-just-received-a-pretty-big-update/#ftag=RSSbaffb68

ایو به آهستگی و روشمند تمام دستگاه‌های خانه هوشمند خود را برای پشتیبانی از Thread و Matter به‌روزرسانی می‌کند و سنسور حرکت چهاردهمین دستگاهی است که درمان Thread را دریافت کرده است.

به عنوان مثال، می توانید از سنسور نور برای روشن یا خاموش کردن یک چراغ بر اساس میزان نور طبیعی در یک اتاق استفاده کنید. یا می توانید از قسمت حرکت سنسور برای روشن کردن چراغ هنگام ورود به اتاق استفاده کنید و بعد از اینکه حرکت برای مدت زمان مشخصی تشخیص داده نشد، آن را خاموش کنید. این دستگاه توسط دو باتری AAA تغذیه می‌شود، دارای اتصال بلوتوث است و به لطف استاندارد IPX3 مقاومت در برابر آب، می‌تواند در داخل یا خارج از آن استفاده شود.

اما شاید بزرگ‌ترین به‌روزرسانی که Eve به سنسور حرکتی انجام داده است، اضافه شدن Thread باشد. Thread بخشی از یک استاندارد اتصال جدید به نام Matter است. با استفاده از یک Apple TV 4K یا هوم پاد مینی Thread به عنوان یک مرکز مرکزی، برقراری ارتباط با دستگاه‌های سازگار – مهم نیست که چه کسی آنها را تولید می‌کند – سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.

fr-eve-motion-solution-1

تصویر: حوا
هنگامی که Thread به طور رسمی اواخر امسال راه اندازی شد، وعده این است که می توانید ترموستات Nest خود را در برنامه Home iPhone خود کنترل کنید یا سنسور حرکت Eve را در برنامه Google Home بدون هیچ راه حلی مشاهده کنید.