با خرید عضویت Sam’s Club فقط با ۱۵ دلار، یک کارت هدیه الکترونیکی ۱۰ دلاری دریافت کنید


جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

از آنجایی که هزینه های زندگی همچنان سر به فلک می کشد، عاقلانه است که از تخفیف های عالی در هر کجا و هر زمان که می توانید آنها را پیدا کنید، بهره مند شوید. به عنوان مثال، می توانید 72٪ تخفیف برای عضویت یک ساله Sam’s Club دریافت کنید و قیمت را به 14.99 دلار کاهش دهید. به علاوه، یک کارت هدیه الکترونیکی 10 دلاری مستقیماً به ایمیل شما ارسال می شود.

اگرچه سامز به خاطر تخفیف های عالی خواربارش معروف است، اما خواهید یافت قیمت های شگفت انگیز در طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا. سامز می‌تواند کالاها را با قیمت‌هایی بفروشد که خرده‌فروشان سنتی نمی‌توانند با آن‌ها مطابقت داشته باشند، زیرا از یک مدل تجاری محدود از طریق عضویت در انبار استفاده می‌کند. همه چیز از مبلمان، لباس، جواهرات، محصولات کودک، لوازم الکترونیکی و غیره را خواهید یافت.

با این حال، در حالی که اعضا عاشق محصولات با تخفیف هستند، از خدمات Sam’s Club نیز قدردانی می کنند. به عنوان مثال، شما تخفیف در اجاره ماشین، هتل ها، فیلم ها و رویدادهای زنده پیدا کنید در سراسر جهان. غربالگری های بهداشتی مانند چک های سمعک و آزمایش های شنوایی نیز در دسترس هستند. به‌علاوه، بسیاری از شعبه‌ها جلسات اپتومتریست و بخش‌های اپتیکال را با قاب‌ها و لنزهای تخفیف‌خورده فقط برای اعضا ارائه می‌دهند.

Sam’s حتی از طریق اشخاص ثالث خدمات تخفیفی را به اعضای تجاری ارائه می دهد، مانند بیمه درمانی کارکنان، مدیریت حقوق و دستمزد، و حتی کارت های اعتباری تجاری و وام های مشاغل کوچک. همچنین وجود دارد مستر کارت سام کلاب برای اعضای عادی که به شما 5% بنزین، 3% غذا و 1% برای سایر خریدها پیشنهاد می دهند.

بهتر از همه، اگر اکنون عضویت Sam’s Club را دریافت کنید، یک کارت هدیه الکترونیکی 10 دلاری برای پس انداز بیشتر دریافت خواهید کرد. می توانید از آن در Walmart و Walmart.com و همچنین در فروشگاه ها و وب سایت Sam’s Club استفاده کنید.

هیچ خطری هم وجود ندارد. اگر شما راضی نباشید، سامز کل حق عضویت شما را بازپرداخت خواهد کرد. همانطور که بسیاری از اعضای دیگر، خریدار تایید شده کتی ام. به این معامله پنج ستاره عالی داد و گفت: “من عضویت در باشگاه سام را دوست دارم زیرا دوست دارم به صورت عمده خرید کنم و آنها اقلامی دارند که فروشگاه های دیگر ندارند!”

خود را با 12 ماه معاملات عالی پذیرا باشید. اکنون برای یک عضویت یک ساله Sam’s Club فقط 14.99 دلار به علاوه یک کارت هدیه الکترونیکی 10 دلاری.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-a-10-e-gift-card-when-you-buy-a-sams-club-membership-for-just-15/#ftag=RSSbaffb68