تنها با 30 دلار، اسناد را برای تمام عمر به و از PDF تبدیل کنید

خوشبختانه، اگر به دنبال راه هایی برای کاهش استرس در زندگی خود هستید، مجوز مادام العمر برای PDF Converter Pro به شما امکان می دهد تمام فایل های PDF را که دوست دارید برای همیشه تبدیل کنید. و کاربران جدید می توانند آن را در حال حاضر با تنها 29.99 دلار دریافت کنند.

بسیاری از ما می دانیم که از یافتن این که اطلاعاتی که برای یک سند نیاز داریم در داخل یک پی دی اف دفن شده است، احساس ناامیدی می کنیم. و حتی اگر اغلب نیازی به تبدیل فایل‌های PDF به فرمت‌های دیگر ندارید، باز هم ناخوشایند است که مجبور شوید هر بار به دنبال یک مبدل PDF آنلاین رایگان بگردید.

برای مشاهده و ویرایش راحت‌تر به متن، مایکروسافت ورد، پاورپوینت، اکسل و حتی JPG، PNG یا HTML اسناد PDF خود را پشتیبان یا تغییر دهید. PDF Converter Pro همچنین یک ابزار عالی برای ایجاد اسناد PDF از Word، PPT، Excel و تصاویر است که انتقال و پشتیبان گیری از آنها را آسان تر می کند.

چند بار می خواهید فقط یک یا دو صفحه از یک سند PDF بردارید؟ اکنون می توانید به راحتی و به سرعت صفحات انتخاب شده یا همه آنها را جدا کنید. ادغام چندین فایل PDF در یک فایل نیز بسیار آسان است. اگر نیاز به کاهش اندازه یک PDF حجیم دارید، Converter Pro گزینه فشرده سازی آن را ارائه می دهد. به علاوه، می‌توانید با وارد کردن رمز عبور و سپس کلیک کردن برای رمزگذاری، از فایل‌های PDF خود محافظت کنید. باز کردن قفل آنها به سادگی وارد کردن رمز عبور برای حذف حفاظت است.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

بسیاری از کاربران تجاری و شخصی به PDF Converter Pro به دلیل کیفیت و پایداری آن اعتماد دارند. به همین دلیل است که دارای امتیاز 4.4 از 5 ستاره در Trustpilot است، بنابراین می توانید در انتخاب اولین انتخاب خود مطمئن باشید.

گرفتن PDF Converter Pro: Lifetime License امروز در حالی که برای کاربران جدید تنها با 29.99 دلار در دسترس است که از قیمت اصلی 99 دلار کمتر است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/convert-documents-to-and-from-pdfs-for-a-lifetime-for-only-30/#ftag=RSSbaffb68

تنها با چند کلیک، می‌توانید اسناد PDF را با دقت و کارآمدی به تعدادی فرمت دیگر تبدیل کنید یا آنها را به PDF تبدیل کنید. PDF Converter Pro از جدیدترین فناوری برای انجام سریع تبدیل ها بدون افت کیفیت استفاده می کند، بنابراین متن اصلی، تصاویر، طرح بندی ها، لینک ها و موارد دیگر شما حفظ می شود.

با این حال، Converter Pro به شما این امکان را می دهد که کارهای بسیار بیشتری از تبدیل اسناد به جلو و عقب انجام دهید. از آنجایی که فناوری OCR داخلی است، می توانید به راحتی هر متنی را از تصاویر در اسناد PDF استخراج کنید. یا می توانید عکس های واقعی را تنها با یک کلیک استخراج کنید.