با این تخفیف 33 درصدی، Apple TV 4K را با 60 دلار کمتر دریافت کنید

کیت پخش جریانی Apple TV 4K می تواند تلویزیون شما را به سایر دستگاه های اپل متصل کند. کیت 4K با Dolby Vision که در نرم افزار ادغام شده است، تصویری واضح و واضح به شما می دهد. این دستگاه با تراشه A12 Bionic اپل ارائه می‌شود تا بدون توجه به اینکه برنامه‌های مورد علاقه خود را پخش می‌کنید یا فقط به بازی‌های خود در Apple Arcade نگاه می‌کنید، پاسخی سریع به شما ارائه می‌دهد. و با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی، می توانید محتوا و بازی های زیادی را دانلود کنید.

این یکی از بهترین قیمت هایی است که در این دستگاه اپل دیده ایم. کمترین قیمتی که دیده‌ایم 109 دلار در روز پرایم است، اما اگر آن را از دست دادید، باز هم قیمت فوق‌العاده‌ای است. در 119 دلار. توصیه می کنیم زودتر آن را تحویل بگیرید زیرا نمی دانیم تا چه زمانی با این قیمت تخفیف داده می شود.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/apple-tv-4k-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68 Apple 4k تصاویر واضحی را از تمام پلتفرم‌های پخش جریانی اصلی پخش می‌کند

CNET

کسانی که اکوسیستم اپل را دوست دارند و می‌خواهند آن را گسترش دهند تا پخش جریانی خود را نیز شامل شود، می‌توانند در حال حاضر در یک معامله بزرگ اپل شرکت کنند، به‌خصوص اگر هنوز مشغول جمع‌آوری خریدهای خود از مدرسه هستید. را کیت استریم اپل تی وی 4K است 33 درصد تخفیف در آمازون، کاهش قیمت 59 دلار به o 119 دلار.

همچنین به همه برنامه‌های اپل مورد علاقه خود، از جمله Apple Music و Apple Fitness+ دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این برنامه‌های عالی، شما همچنین می‌توانید تا دو ایرپاد اپل را به سیستم متصل کنید، بنابراین می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را بدون بیدار کردن هم اتاقی‌ها در اتاق خواب یا اگر فقط در حال کار هستید، استریم و تماشا کنید. فضای کوچک در خانه با اعضای خانواده