تخفیف Jabra Elite 85t: 50 درصد تخفیف برای هدفون دریافت کنید

Jabra خطوط هدفون خود را با کمترین میزان صرفه جویی تا به امروز کاهش داده است. یکی از بهترین های ترکیب، هدفون حذف نویز واقعی Jabra Elite 85tبا 50% تخفیف در قیمت اصلی خود شامل تخفیف می شوند. در حال حاضر، می‌توانید هدفون را برای آن تهیه کنید فقط 110 دلار، یکی از پایین ترین قیمت های تاریخ. اصابت

jabra-elite-85t-titanium-black-contextual-airplane-3.jpg

تصویر: جبرا

هدفون Jabra Elite 85t که برای اولین بار در سال 2020 معرفی شد، یک تجربه حذف نویز واقعی و سفارشی شده را ارائه می دهد. آنها نه تنها برای برقراری تماس‌های تلفنی در حال حرکت، بلکه برای اطمینان از اینکه می‌توانید موسیقی و پادکست‌های خود را همانطور که می‌خواهید شنیده شوند، طراحی شده‌اند. آنها با MySounds ارائه می شوند که به شما امکان می دهد صدای خود را در بالای ویژگی های فعال حذف نویز سفارشی کنید.

اگر به دنبال یکی از بهترین معاملات موجود هستید، این مجموعه هدفون همان است. فقط تا زمانی که ذخایر تمام می شود. حتما امروز خرید کنید تا بتوانید از این معامله شگفت انگیز با قیمت 109 دلار استفاده کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/jabra-elite-85t-noise-canceling-earbuds-deal/#ftag=RSSbaffb68با حداکثر 5.5 ساعت عمر باتری با یک بار شارژ و حداکثر 25 ساعت با جعبه شارژ مفید، می‌توانید ساعت‌ها از هرجایی گوش کنید و تماس بگیرید. اگر عمر باتری شما کم است، شارژ سریع 15 دقیقه ای یک ساعت مکالمه و گوش دادن بیشتر برای شما فراهم می کند.