بازگشت به دفتر؟ این کیف کیف لپ تاپ ممتاز اما کاربردی است


مردی با یک کیف چرمی لپ تاپ روی شانه اش

جایی بین یک کیف لپ تاپ و یک کیف پیام رسان، هاربر این را کیف لپ تاپ می نامد.

تصویر: مری برانسکوم

اگر چند روز در هفته به دفتر بازمی‌گردید، ممکن است به دنبال یک کیف لپ‌تاپ جدید باشید که کوله‌پشتی معمولی نیست: چیزی با محفظه‌های زیادی برای همه کابل‌ها، شارژرها، پاور بانک‌ها و قلم‌هایی که می‌خواهید. بین دفتر خانه و میز کار گاه به گاه خود حمل کنید.

یا اگر برای انجام کامل رفت و آمد برگشته‌اید، ممکن است بخواهید با چیزی کارآمدتر آن را قابل تحمل‌تر کنید.

اگر می‌خواهید چیزی برتر، بزرگ و در عین حال کاربردی بخرید، Harber London’s کیف چرمی روزمره همه اینها هستند – اما برای مدلی که لپ‌تاپ‌های 15 یا 16 اینچی مصرف می‌کنند، قیمت‌های درجه یک، سطح اپل، 349 پوند پرداخت می‌کنید. (یک کیف کوچکتر برای لپ تاپ های 13 اینچی و 14 اینچی طراحی شده است اما قیمت آن یکسان است.)

همچنین: Windows 11 22H2: چگونه می‌توان آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل مایکروسافت را دریافت کرد و چه چیزی در آینده در راه است

چیزی که در اینجا برای آن هزینه می کنید مواد و کیفیت است، و همچنین یک طراحی کاربردی نیز دریافت می کنید. چرم نرم و محکم است و در حالی که احتمالاً با گذشت زمان کمی سایش را نشان می دهد، همچنان ظاهر خوبی دارد و سال ها سفر را برای شما به ارمغان می آورد. این می تواند به راحتی از بسیاری از لپ تاپ ها دوام بیاورد.

همچنین به‌طور شگفت‌انگیزی برای چیزی بسیار باریک و جمع‌وجور جادار است: ما توانستیم همزمان در یک Surface Book 3 15 اینچی، یک Surface Laptop Studio و یک Surface Pro X قرار دهیم، بنابراین لپ‌تاپ و iPad به راحتی جا می‌شوند.

سه لپ تاپ در کیف هاربر دیده می شود

سرفیس بوک 3، سرفیس لپ تاپ استودیو و سرفیس پرو ایکس به خوبی در جیب های خالی قرار می گیرند.

تصویر: مری برانسکوم

فضای داخلی دارای چندین جیب است که از جناغ پنبه ای محکم ساخته شده است. هابر بالشتک های بیشتری را اضافه کرده و سبک محفظه های داخلی را از طرح های قبلی تغییر داده است و فضای بیشتری برای لپ تاپ های شما باقی می گذارد و از آنها محافظت می کند. در یک طرف دو جیب عمیق وجود دارد که هر دو دارای پد هستند که می‌توانند یک لپ‌تاپ و آی‌پد را در کنار هم قرار دهند، با یک بند چرمی که آنها را در جای خود نگه می‌دارد تا بتوانید به دو جیب مشبک کشیده که به اندازه کافی بزرگ هستند برسید. برای شارژر، کابل برق یا هر چیز دیگری که نمی‌خواهید در پایین آن شل شود.

جیب های داخلی

در کنار هر دو جیب لپ‌تاپ جیب‌های اضافی وجود دارد: این دو جیب کشدار هستند تا چیزهای نامرتبی مانند شارژر و کابل‌های برق را در خود جای دهند.

تصویر: مری برانسکوم

در طرف دیگر یک جیب عمیق دیگر وجود دارد، همچنین دارای بالشتک است و دارای آهنربا برای بسته نگه داشتن آن است. سه جیب مسطح (کوچک، متوسط ​​و بزرگ) با یک بند چرمی پهن دوخته شده و در فواصل زمانی متفاوت وجود دارد تا بتوانید خودکارها، کابل‌ها و سایر لوازم جانبی کوچک‌تر را به‌خوبی داخل آن قرار دهید.

یک قلم سرفیس و کابل USBC در جیب های سازمان دهنده

کابل ها و خودکارها را مرتب نگه دارید یا آنها را در جیب قرار دهید.

تصویر: مری برانسکوم

همچنین یک جاکلیدی با یک گیره فلزی و یک فوب چرمی وجود دارد که اگر بخواهید آن را به زاویه مناسب تری بکشید تا کلیدهای خود را باز کنید، می چرخد، یا آهنربایی که به شما امکان می دهد آن را جدا کرده و سپس به جای خود بازگردانید. این امن است. قرار نیست تصادفی از بین برود. اما شما باید آن را بچرخانید تا آن را بکشید و تا زمانی که آن را درست نکنید، بی نظم است.

اگر به سفرهای طولانی مدت بازگشته‌اید، کیف دارای یک بند اضافی در پشت است که به شما امکان می‌دهد آن را روی دسته چمدان یا چمدان بچرخانید. اگر قبلاً کیفی نداشتید که این کار را انجام دهد، وقتی در فرودگاه در حال جابجایی چمدان‌ها هستید، تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

دو دسته محکم و به اندازه کافی بزرگ هستند که روی آرنج شما بلغزند، البته احتمالاً نه شانه شما

بند شانه ناامید کننده تر است. این یک پارچه بافته شده محکم است اما نسبتاً باریک و بیش از حد بلند برای هر کسی که قد بلندی ندارد یا شانه‌های پهنی ندارد و سگک آن برای شما اشتباه است که اضافی آن را در پد شانه فرو کنید تا روی زیپ آویزان شود. . خود پد شانه در واقع بالشتک نیست، فقط دو لایه چرم است. و در حالی که قلاب‌های فلزی در انتهای بند بسیار محکم هستند، حلقه‌های چرمی محجوب آن‌ها به جای گوشه‌های کیف، در ردیف دسته‌ها قرار می‌گیرند که تعادل خوبی به آن می‌دهد اما به این معنی است که بند بلندتر است. چهار حلقه وجود دارد، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که زاویه بند روی شانه شما قرار گیرد (و می توانید یک برچسب چمدان را از طریق یکی از لوازم یدکی بچسبانید).

اگرچه کیف در رنگ‌های برنزه، قهوه‌ای تیره یا مشکی عرضه می‌شود، اما فضای داخلی آن همیشه مشکی است: در رنگ‌های قهوه‌ای شیک به نظر می‌رسد اما با نمای بیرونی مشکی نسبتاً بی‌نظم به نظر می‌رسد. هاربر ترفندی را با انتخاب نکردن چیزهای جذاب‌تر برای داخل مانند مایل به قرمز، فیروزه‌ای یا آهک که واقعاً در برابر مشکی قرار می‌گیرد و کیف را خاص‌تر می‌کند، از دست داده است (مانند روکش چرمی Maroo با روکش میکروفیبر آهکی که من استفاده می‌کردم. برای لپ تاپ برای چندین سال).

یک کیسه سیاه در کنار پای یک مرد

چرم عالی به نظر می رسد اما داخل مشکی آن می تواند چشمگیرتر باشد.

تصویر: مری برانسکوم

زیپ فلزی نیز به نظر کمتر با چرم مشکی مطابقت دارد، اگرچه باز هم بسیار محکم است و دارای برچسب های چرمی بلند است که به راحتی روی دو زیپ کشیده می شود (بنابراین می توانید آن را از هر طرفی که مناسب است باز کنید، اما باز نمی شود. در هر سه طرف مانند یک قاب لپ‌تاپ، فقط در قسمت پایین هر طرف). پایه صاف است: واقعاً آنقدر پهن نیست که به تنهایی بایستد، اما وقتی لپ‌تاپ خود را کنار می‌گذارید یا آن را بیرون می‌آورید، تعادل روی میز کار سختی نیست.

دست ها کیسه را باز می کنند

داشتن گیره بند روی دسته ها باعث می شود هنگام حمل کیف تعادل داشته باشید، اما برای بیرون آوردن وسایل به این راحتی نیست.

تصویر: مری برانسکوم

در مجموع، این هم ممتاز و هم کاربردی است. چیزی شبیه به یک سرمایه گذاری، اما به اندازه کافی بادوام که یک سرمایه گذاری بلند مدت باشد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/back-to-the-office-this-laptop-briefcase-bag-is-premium-but-practical/#ftag=RSSbaffb68