اپل آپدیت iOS را برای رفع مشکل لرزش دوربین آیفون 14 پرو منتشر کرد

iphone-14-pro-and-pro-max

جیسون هینر/ZDNET

با رفتن به Settings > General > Software Update می توانید به روز رسانی را دانلود کنید. این برای آیفون 8 و نسخه های بعدی دستگاه اعمال می شود.

اپل در روز پنجشنبه منتشر شد iOS 16.0.2، آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل آن است. به روز رسانی یک مشکل تعجب آور را که صاحبان نسخه جدید برطرف می کند آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس گزارش داده اند – هنگامی که کاربران سعی می کردند با استفاده از برنامه های شخص ثالث محبوب مانند TikTok و Instagram عکس بگیرند، دوربین گوشی می لرزد.

اپل دو هفته پیش گوشی پرچمدار جدید خود را معرفی کرد. آیفون 14 پرو با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌های فناوری، از جمله نمایشگر قدرتمند جدید و ارتقاء دوربین در سطح حرفه‌ای عرضه می‌شود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-releases-ios-update-to-fix-iphone-14-pro-camera-shaking-problem/#ftag=RSSbaffb68این به روز رسانی تعدادی از مشکلات دیگر آیفون را نیز برطرف می کند، مانند اشکالی که باعث می شود صفحه نمایش در هنگام تنظیم دستگاه کاملاً سیاه به نظر برسد. اشکالی که باعث شد VoiceOver پس از راه‌اندازی مجدد در دسترس نباشد. و مشکلی که در آن ورودی لمسی در برخی از نمایشگرهای iPhone X، iPhone XR و iPhone 11 پس از سرویس‌دهی پاسخ نمی‌دهد.