این آیپد مینی 4 128 گیگابایتی فقط با وای فای فقط 235 دلار قیمت دارد

اگرچه با iOS9 از پیش نصب شده وارد بازار می شود، اما می توانید آن را به جدیدترین iOS 15 به روز کنید. همراه با پردازنده Apple A8 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، می توانید بسیاری از فعالیت های روزانه خود را انجام دهید. به طور یکپارچه سرگرمی های مورد علاقه خود را پخش کنید و کارهای پرقدرت تری را انجام دهید، این تبلت شما را ناامید نخواهد کرد.

آیا از کشیدن لپ تاپ خود به اطراف خسته شده اید؟ شما ممکن است از آن آگاه نباشید با یک تبلت کوچک می توانید کارهای زیادی انجام دهید به سختی بزرگتر از گوشی شما با این حال، این Space Grey بازسازی شده اپل iPad Mini 4 با بسته لوازم جانبی ممکن است شما را شگفت زده کند.

جای تعجب نیست که TechRadar می‌گوید «…قدرت و عملکرد آی‌پد مینی 4 واقعاً قوی است…» این آی‌پد مینی 4 مدل 2019 دارای رده‌بندی بازسازی‌شده B است، بنابراین حداکثر خراش‌های خفیف روی قاب/مواد یا فرورفتگی‌های سبک وجود خواهد داشت. خراش روی بدنش بهترین از همه با شیشه سکوریت، قاب محکم و کابل لایتنینگ عرضه می شود.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

شما می توانید این را دریافت کنید Space Grey Apple iPad Mini 4 فقط Wi-Fi بازسازی شده 2019 با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت و یک بسته لوازم جانبی که در مجموعه محصولات بازسازی شده ما در فروش از 9/17 تا 9/30 برجسته شده است. بنابراین می‌توانید آن را امروز فقط با 234.99 دلار دریافت کنید، 60 درصد تخفیف از قیمت اصلی برچسب 599 دلاری، بدون کوپن لازم.


منبع: https://www.zdnet.com/article/this-refurbished-128gb-wi-fi-only-ipad-mini-4-is-just-235/#ftag=RSSbaffb68

از آنجایی که صفحه نمایش یک صفحه نمایش چند لمسی است، می توانید با لمس ساده انگشت در اطراف همه چیز حرکت کنید. این همچنین آخرین مدل آی‌پد مینی است که دارای جک هدفون است. بعلاوه، باتری 10 ساعته به شما این امکان را می دهد که تمام روز قبل از نیاز به شارژ کار و بازی کنید. و همه اینها در یک تبلت نازک با وزن 0.65 پوند بسته بندی شده است، بنابراین می توانید آن را به هر جایی ببرید.

دوربین 8 مگاپیکسلی iSight به شما این امکان را می دهد که نه تنها عکس بگیرید، بلکه ویدیوهای HD نیز ضبط کنید. حتی دوربین جلو نیز 1.2 مگاپیکسل با وضوح بالا است. این صفحه نمایش 7.9 اینچی با وضوح 2048 در 1536 کاملاً ترکیب می شود. بنابراین می‌توانید FaceTime یا با شفافیت کامل به جلسات Zoom و همچنین ویدیوها، مرورگر و موارد دیگر بروید.

128 گیگابایت فضای ذخیره سازی یکپارچه وجود دارد، بنابراین فضای زیادی برای ذخیره عکس ها و فیلم ها و دانلود همه برنامه ها یا بازی های مورد علاقه خود خواهید داشت. با ایرپورت استاندارد 802.11a/b/g/n اپل، عملاً از هر نقطه‌ای دیگر مشکلی نخواهد داشت. و بلوتوث 4.2. به شما این امکان را می دهد که داده ها را به راحتی به و از دستگاه های سازگار به صورت بی سیم انتقال دهید.