ایلان ماسک ممکن است وین را از قبرستان رسانه های اجتماعی احیا کند

توییت ایلان ماسک در مورد خرید تاک

Getty Images/NurPhoto

TikTok یک میلیارد کاربر فعال دارد که آن را به یکی از بزرگترین برنامه های رسانه اجتماعی در حال حاضر تبدیل می کند. زمانی که Vine در اوج خود بود، نزدیک به 100 میلیون کاربر داشت.




منبع: https://www.zdnet.com/article/elon-musk-might-resurrect-vine-from-the-social-media-graveyard/#ftag=RSSbaffb68

دیدن: ایلان ماسک قول داده است که توییتر را به «منظره جهنمی رایگان برای همه» تبدیل نکند

Vine به کاربران اجازه می دهد تا کلیپ های ویدیویی شش ثانیه ای را به اشتراک بگذارند. توییتر آن را در سال 2012 خریداری کرد اما در سال 2016 پس از عقب افتادن از سایر برنامه های رسانه های اجتماعی آن را تعطیل کرد (شاید تا حدی به دلیل تلاش فیسبوک برای بستن زانو رشد برنامه).

ماسک همچنین وقت گذاشت و به پیشنهاد یک نفر مبنی بر اینکه پلتفرم ویدیویی جدید با ایموجی 💯 در برنامه واقعی توییتر گنجانده شود، پاسخ داد.

علاقه ناگهانی ماسک به پلتفرم‌های ویدئویی می‌تواند بخشی از برنامه‌های او برای رشد پایگاه کاربران این اپلیکیشن باشد. پلتفرم ویدیویی کوتاه الهام گرفته از Vine/TikTok می تواند با توجه به محبوبیت ثابت شده توییتر، راهی عالی برای رشد توییتر باشد.

قبل از اینکه TikTok به برنامه ویدیویی فرم کوتاه تبدیل شود، زمانی بود که Vine و Musical.ly بر صحنه تسلط داشتند. هر دوی این برنامه ها به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفتند و نوع محتوایی را که اکنون در TikTok، برنامه متعلق به شرکت چینی ByteDance وجود دارد، رایج کردند. حالا ایلان ماسک می خواهد واین را از مردگان بازگرداند.